مبل شنی بلند

sofa 111213

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بلند

مبل شنی بلند نمونه ای بسیار زیبا از مبل های شنی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به رنگ سبز روشن تولید شده است ، این محصول بسیار مقاوم و با گیفیت است چرا که بدنه آن از چرم مصنوعی ساخته شده و می تواند به خوبی در برابر سایش و کشیده شدن مقاومت کند ، همچنین این جنس می تواند در برابر فشار های بسیار بالا نیز مقاومت کند ، به همین دلیل افراد سنگین وزن نیز بدون هیچ نگرانی می توانند از مبل شنی بلند استفاده کنند . این محصول دارای طراحی و آرگونومی بی نظیر است و همین موضوع باعث شده تا این مبل شنی یکی از آرگونومیک ترین و طبی ترین مبل های حال حاظر در بازار می باشد . از مهم ترین ویژگی ها می توان به سطح گود آن اشاره کرد ، این سطح گود باعث می شود تا فرد به خوبی بر روی مبل جای بگیرد و حس بهتری را در هنگام نشستن داشته باشد ، همچنین ارتفاع بلند این محصول که یکی از بهترین ویژگی های آن است نیز باعث شده تا کمر افراد به خوبی پوشش داده شود و بدن و کمر افراد در حالت خوبی قرار بگیرند ، نشستن درست بر روی مبل یکی از مهم ترین نکاتی است که تمامی مردم بایستی آن را رعایت کنند ، اما در برخی از مبل ها شاید آرگونومی نامناسب مانع از درست نشستن افراد شود اما در این مبل فرد خواه یا ناخواه در بهترین حالت خود قرار می گیرد . سایر مشخصات محصول در جدول زیر آورده شده است که می توانید آن ها را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی بلند

مبل شنی بلند که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه مبل های شنی بسیار با کیفیت و دوست داشتنی است که به صورت سفارشی و با رنگ خاص طراحی و تولید شده است ، این محصول هم بسیار زیبا بوده و هم طراحی و آرگونومی ساخت آن بی نظیر است و چه بسا استفاده از آن می تواند علاوه بر زیبا تر کردن محیط اطراف بستر ایده آل را برای نشستن شما عزیزان فراهم می کند ، در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر و کامل تر محصول شما را با خصوصیات محصول آشنا کنیم تا در هنگام خرید مبل شنی محبوب خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی همانطور که اشاره شد از طراحی و آرگونومی ساخت خوبی برخوردار است چرا که فرد می تواند در بهترین حالت و درست ترین شرایط بر روی مبل قرار بگیرد بدون اینکه فشاری بر روی اندام ها وارد شود یا آناتومی فرد در حالت بدی قرار بگیرد . این محصول دارای سطح گود و فرو رفته ای است تا افراد در هنگام نشستن بتوانند به صورت ایده آل بر روی مبل بنشینند ، همچنین ارتفاع بلند پشتی این مبل شنی موجب شده است تا کمر افراد به خوبی پوشش داده شود ، هر چه ارتفاع پشتی یا تکیه گاه مبلی نرم و بلند باشد به همان میزان نیز کمر آن ها در زاویه درست قرار می گیرند .

جنس بدنه

جنس بدنه در تمامی محصولات نشان دهنده کیفیت محصول می باشد فلذا در هنگام خرید هر محصولی بایستی به آن توجه داشته باشید . مبل شنی بلند مد نظر شما از رویه ای با جنس چرم مصنوعی ساخته شده است و کیفیت آن بسیار بالاست ، به همین دلیل می توان گفت که طول عمر آن بالا بوده و می تواند در برابر دماهای مختلف ، ساییدگی و فشار نیز مقاوم باشد . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده با خاصیت اسفنجی ساخته شده است که بسیار سبک بوده و باعث شده اند تا مبل شنی نیز سبک و قابل حمل باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل شنی برابر است با طول 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر ، ارتفاع مبل به نسبت زمین تا قسمت نشیمنگاه مبل نیز 50 سانتی متر می باشد ، با این اوصاف می توان گفت که این محصول برای بزرگسالان طراحی شده است . همانطور که در بخش جنس محصول گفته شد محتوای داخلی محصول از یونولیت های سبک ساخته شده است به همین دلیل نیز وزن مبل شنی تا 6 کیلوگرم کاهش یافته است .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

این مبل شنی نیاز به مراقبت زیادی ندارد اما لازم است بدانید که وارد شدن فشار بیش از حد می تواند باعث فشرده شدن یونولیت های داخلی و ایجاد فضای خالی در مبل شنی شود ، همچنین در مواقع نادر ممکن است رویه مبل پاره شود ، اما با این حال شما می توانید نسبت به تعمیرات مبل شنی خود نیز اقدام کنید چرا که هم پوسته این مبل قابل تعویض است و هم می توانید محتوای داخلی مبل را مجددا شارژ کنید .

جمع بندی

با تمامی صحبت هایی که در رابطه با مبل شنی بلند سبز رنگ گفته شد شما می توانید با خرید آن بستر مناسب برای نشستن های طولانی مدت داشته باشید ، برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید .

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...