مبل شنی بنفش

hc062019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بنفش

مبل شنی بنفش از سری مبل های شنی راحتی می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است و به دلیل دارا بودن این رنگ زیبا برای خانم ها بسیار جذاب می باشد. این محصول تقریباً به صورت گرد طراحی شده و دارای یک عدد تکیه گاه می باشد که با استفاده از این تکیه گاه پشت شما در موقعیت مناسبی قرار گرفته و در هنگام مطالعه و یا تماشای تلویزیون دچار درد و خستگی نخواهید شد. رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی در نظر گرفته شده تا در عین دارا بودن کیفیت بالا در برابر پوسیدگی و ساییدگی از زیبایی و جلوه ویژه ای برخوردار باشد. همچنین محتویات تشکیل دهنده آن از جنس یونولیت های خرد شده می باشد که بسیار منعطف بوده و موجب می شود که این محصول در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی شما میتوانید یونولیتهای تشکیل دهنده آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که علاوه بر اتاق خواب شما می توانید آن را در پذیرایی و حتی در دفتر کار خود نیز مورد استفاده قرار دهید و وزن آن نیز بسیار سبک و در حدود 6 کیلوگرم می باشد که در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت استثنایی از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی بنفش

مبل شنی بنفش از سری مبل های شنی می باشد که به دلیل دارا بودن رنگی زیبا، مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است. این محصول با نوع طراحی متفاوت و ابعاد مناسب قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. همچنین از انعطاف مطلوبی برخوردار بوده که به جهت استراحت بسیار مناسب می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی دخترانه همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از مواردی که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، شکل ظاهری محصولات و زیبایی محیط زندگی ما می باشد. این محصول به صورت گرد طراحی شده و برای آن یک تکیه گاه با دوخت های موازی درنظر گرفته شده که زیبایی محصول را دوچندان افزایش داده است. این تکیه گاه در هنگام استراحت، مطالعه و تماشای تلوزیون پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده تا با استفاده از آن قادر باشید رویه و محتوای آن را تعویض نمایید. همچنین می توانید حجم محتوای آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با سلیقه خود فرم داده و به شکل دلخواه تبدیل نمایید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد قابل توجه می توان به جنس بدنه محصول اشاره نمود که عاملی مهم در طول عمر آن می باشد. به همین منظور شرکت اینتکس رویه آن را از جنس پارچه برزنتی تهیه نموده که علاوه بر دارا بودن استحکام کافی در برابر ساییدگی و پوسیدگی، از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می نماید. محتویات داخل آن نیز از جنس یونولیت خرد شده یا همان فیبر می باشد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و به موجب این امر به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 110 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی می باشد که مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. به همین منظور از فضای کافی برای استراحت برخوردار بوده و در عین حال فضای اندکی را اشغال خواهد نمود. وزن آن در حدود 6 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظوز از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نماید. شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت‌ نامه ای دو ساله در نظر گرفته است که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

مبل شنی بنفش محصولی با طراحی و رنگ جذاب می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد و توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نماید. این محصول از مقاومت بالایی برخورداره بوده و در عین حال از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که به همین منظور گزینه مناسبی برای استفاده روزمره می باشد. برای تهیه این محصول زیبا و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...