مبل شنی تخت خوابی اینتکس

MBl-55652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت خوابی اینتکس

مبل شنی تخت خوابی اینتکس یکی از زیبا ترین و در عین حال راحت ترین مبل های شنی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . این مبل شنی با توجه به ساختار زیبا و راحتی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . رنبگندی این محصول متنوع می باشد و پارچه استفاده شده در ساخت رویه آن به صورت کامل قابل شستشو است . پارچه رویه این مبل شنی از جنس مخمل می باشد که ضد ساییدگی است و از همین رو خیال شما را به هنگام استفاده در منزل و یا اتاق های خواب به طور کلی راحت می کند . در بخش داخلی این مبل شنی از فیبر خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار حالت پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . این امر به خوبی در جهت جلوگیری از خستگی شما به هنگام استفاده در طولانی مدت عمل می کند . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید ، زیرا تاثیر بسزایی در برآورده شدن نیازهای شما عزیزان دارد . خوشبختانه این مبل شنی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 280 کیلو گرم را داراست که نشان از کیفیت ساخت بالا و فراتر از حد استاندارد آن دارد . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی تخت خوابی اینتکس

قطعا داشتن یک محصول که بتواند چندین کار را در هنگام استراحت برای شما انجام داده و راحتی و نرمی را برای شما به ارمغان بیاورد یک مزیت به شمار می رود. در همین خصوص هم شرکت اینتکس به تازگی مبل شنی تخت خوابی اینتکس را تولید کرده است که سعی شده تا استراحتی راحت و اسوده را برای شما خلق کند. در همین خصوص هم قصد داریم تا این کالا را به صورت کامل و با بیان جزئیات برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید:

طراحی و ارگونومی ساخت :

قطعا با دیدن این محصول هر فردی مجذوب ان خواهد شد. همین عامل هم مهم ترین رکن در انتخاب این کالاست. اگر بخواهیم در همین مورد هم بیشتر با شما صحبت کنیم باید گفت که ارگونومی ساخت این محصول بیضی شکل است و به صورت خوابیده و با ارتفاع مناسب طراحی شده است. بدنه این محصول نیز به صورت خز دار به بازار عرضه شده است و همین عامل باعث شده تا زیبایی و چشم نواز تر بودن این محصول هم کاملا محسوس شود و به عبارت دیگر می توان گفت که بسیاری افراد هم به همین دلیل جذب این کالا می گردند. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این مبل شنی مناسب برای استفاده یک نفر است اما این حالت در زمانی اتفاق می افتد که فرد بخواهد بر روی این محصول دراز کشیده و از ان به عنوان تخت استفاده کند و در زمان نشستن بر روی این محصول دو نفر هم می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین طراحی این مبل شنی هم به صورت ساده و بدون داشتن جیب یا دستگیره و ... می باشد. هم چنین خز های این محصول هم رنگ خاکستری دارند که رنگی زیبا و جذاب برای تمام افراد خواهد بود.

جنس بدنه :

یکی از خصوصیات خوب این محصول قابلیت شست و شوی ان است که به دلیل داشتن بدنه خز دار می توانید در صورت کثیف شدن به سادگی این محصول را بشورید. هم چنین رویه و بخش های کناری این کالا همان طور که گفته شد از نوع پارچه مخملی خز دار می باشد. این جنس مقاومت قابل قبولی را دارا است. مواد داخلی این کالا هم همانند اکثر مبل های شنی ، یونولیت تشکیل داده است.

ابعاد و وزن :

یکی از مهم ترین نقاط قوت این محصول تحمل وزن فوق العاده بالای ان است. این مبل شنی می تواند تا 280 کیلو گرم وزن را به سادگی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل کند. همین عامل سبب شده تا همه افراد حتی افراد سنگین وزن هم بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. هم چنین طول این محصول 170 سانتی متر ، عرض ان 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 55 سانتی متر است و در کنار این موارد این کالا تنها 8 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

مبل شنی تخت خوابی اینتکس به صورت حاضر و اماده به دست شما خواهد رسید و تنها در زمان هایی که این محصول دچار اسیب شود و یا بخواهید تا یونولیت داخلی این محصول را تعویض کنید نیاز است که این محصول را باز نمایید و در غیر این صورت هیچ گونه کار خاصی را نباید انجام داده و تنها باید این محصول را در جایی مناسب و مورد نظر خود بگذارید. نکته مهم در خصوص این محصول به روش های صحیح شست و شو در صورت کثیف شدن و هم چنین راه کار های اصولی برای مراقبت از این محصول تعلق می گیرد. شما باید به صورت درست و اصولی سعی کنید تا از این محصول بهره ببرید و وسایل نوک تیز ، اشیا سوزان و داغ که باعث اتش گرفتن و یا اسیب دیدن این مبل شنی شوند و هم چنین پرت کردن و ضربه زدن به این محصول را انجام ندهید تا بتوانید با کیفیت بالا از این محصول بهره ببرید.

جمع بندی :

مبل شنی تخت خوابی اینتکس یک محصول فوق العاده با دوام ، با طراحی خاص ، نوین و جدید می باشد که شرکت اینتکس ان را به بهترین شکل ممکن به بازار عرضه کرده است. شما هم قطعا با خواندن این مقاله و با در نظر گرفتن نیاز خود می توانید هم اکنون به ساده ترین روش ممکن از طریق فروشگاه اینتکس این مبل شنی را خریداری نمایید.

مبل شنی تخت خوابی اینتکس

مبل شنی تخت خوابی اینتکس از مبل های شنی بسیار عالی و بسیار نرم فروشگاه اینتکس می باشد که با توجه به طراحی شیب دار و تخت خوابی که دارد ، می تواند برای نشستن و حتی دراز کشیدن شما مناسب باشد . این نوع از مبل های شنی محبوبیت های خاص خود را دارد و برای آن دسته از مشتریانی مناسب خواهد بود که دوست دارند در حالت نیمه دراز کش قرار بگیرند تا در صورت علاقه حتی بر روی مبل شنی بخوابند و چرت های کوتاهی بزنند . برای همین است که فروشگاه اینتکس مبل شنی تخت خوابی اینتکس را موجود کرده است تا خانم های خانه دار و یا افرادی که حتی دوست دارند در محل کار خود یا مغازه و ... یک مبل راحتی برای استراحت کردن داشته باشند بتوانند با خرید مبل شنی تخت خوابی اینتکس این شرایط را برای خود محیا کنند . 

مبل شنی تخت خوابی اینتکس شیب بسیار عالی دارد و قسمت پشتی آن یک تکیه گاه خوبی وجود دارد که می توانید به آن تکیه داده و حتی سر خود را بر روی آن قرار دهید و استراحت نمایید . طراحی بزرگ و ابعاد خوب این مبل شنی تخت خوابی اینتکس می تواند فضای خوبی را برای نشستن و یا دراز کشیدن شما فراهم کند . طولی که این مبل شنی دارد 170 سانتی متر است و عرض آن نیز 80 سانتی متر می باشد ، ارتفاع محصول نیز تا بالای تکیه گاه مبل شنی به 55 سانتی متر می رسد ، بنابراین با در نظر داشتن این ابعاد می توان گفت که اندازه مبل شنی تخت خوابی اینتکس بسیار بزرگ بوده و شما شرایط بسیار خوب و عالی را برای استراحت کردن خواهید داشت . 

برای ساخت مبل شنی تخت خوابی اینتکس از رویه مخملی استفاده شده است ، یعنی این رویه از پارچه مخملی می باشد که پارچه آن درجه یک بوده و شرکت اینتکس برای اینکه شما بتوانید محصولی با کیفیت را داشته باشید ، از بهترین پارچه ها و مواد برای ساخت و پر کردن بخش داخلی مبل شنی استفاده کرده است . در واقع داخل این مبل های شنی مواد یونولیتی ریخته می شود تا کاملا پر شود ، برای همین است که مبل شنی بسیار نرم است و شما احساس خوبی را در هنگام استراحت کردن خواهید داشت . از سایر ویژگی ها و نکاتی که در رابطه با مبل شنی تخت خوابی اینتکس مطرح است ، می توانیم به موضوع سبک بودن مبل شنی اشاره کنیم .

این مواد اصلا وزن زیادی ندارد و همین موضوع باعث شده است تا کل مبل شنی نیز وزن سبکی داشته باشد و شما یک مبلی را داشته باشید که جابجا کردن آن کار بسیار ساده ای است . برای همین شما می توانید در هر جایی از خانه از این مبل شنی استفاده کنید . رنگی که بدنه مبل شنی تخت خوابی اینتکس دارد ، سورمه ای می باشد که یک رنگ خاص و بسیار دوست داشتنی بوده که شما می توانید با سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کنید . این رنگ خاص و بسیار شیک است و از طرفی به دلیل اینکه رنگ تیره ای دارد ، چرک پذیر نیست و زیبایی خود را به خوبی حفظ خواهد کرد . از سوی دیگر حتی در صورت کثیف شدن شما می توانید مبل شنی را بشویید . 

یعنی شما می توانید با خارج کردن پوسته یا همان رویه مبل شنی که از جنس پارچه مخملی است ، بدنه مبل را بشویید و تمیز کنید . سپس دوباره آن را بر روی مبل بکشید . برای اینکار یک زیپ برای رویه مبل شنی طراحی شده است که تنها کافیست بدنه را جدا کرده و بشویید . مواد داخل مبل شنی که از یونولیت ، کثیف نشده و بو نمی گیرد ، برای همین نیازی به تمیز کاری ندارد . در صورت نیاز شما باید مبل شنی را شارژ کنید و یا محتوای آن را تعویض کنید تا به مانند روز اول نرم و راحت شود . کیفیت بسیار بالایی که مبل شنی تخت خوابی اینتکس دارد حتی باعث شده است تا فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش برساند . شما می توانید این محصول را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید .

طول 170 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه پارچه مخملی
جنس بخش کناری پارچه مخملی
مواد داخلی مبل  یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 نرم و راحت
 قابلیت شستشو توسط
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...