مبل شنی تخت خواب شو کودک

MBl-55664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت خواب شو کودک

مبل شنی تخت خواب شو کودک از دیگر تولیدات برند اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای رو به رو شد . این مبل شنی دارای ساختاری متفاوت و یک پارچه می باشد که در بخش بالایی آن یک عدد بالش تعبیه شده است و توسط ریگلاجی که در بخش های کناری آن تعبیه شده است به راحتی می توانید از آن در دو حالت تخت خواب شو و مبل شنی استفاده نمایید . این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب کودک و یا در هنگام تماشای تلویزیون باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع پارچه لی می باشد که دارای نرمی و استحکام بالا به همراه مقاومت بسیار ایده آل در برابر ساییدگی است . همچنین مواد تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده می باشد که به خوبی حالت بدن کودک را به خود می گیرد و این امر باعث می شود که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن فرد دست ندهد . همچنین قابلیت تحمل وزن که یکی از نکات کلیدی به شمار می آید و در هنگام خرید مبل های شنی نیز توجه ویژه ای به آن می شود بالغ بر 100 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی تخت خواب شو کودک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی تخت خواب شو کودک

مبل شنی تخت خواب شو کودک یکی از خاص و ناب ترین محصولات شرکت اینتکس بوده و فرزند شما صبح می تواند از آن به عنوان یک مبل و شب ها به عنوان یک تخت استفاده کند. این محصول به قدری متنوع و جدید برای بازاریان و مشتریان جدید و سبکی نو را همراه با خود داشته است که با فروش بالایی، نزد مردم یکی از بهترین محصولات اینتکس می باشد. ما هم اکنون می خواهیم با کمک متخصص هایمان به نکات مثبت و منفی این محصول پرداخته و شما را از خرید آن مطمین کنیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی آن به صورتی نو و سبکی جدیدی است که شما می توانید بدنه آن را از پشت جمع کرده و آن را به یک مبل تبدیل کنید و هر لحظه و هر موقع که خواستید آن را باز کرده و تبدیل به یک تخت زیبا و شکیل بکنید. متخصصان سخت گیر ما با اینکه به محصولات پر فروش و خوبی نمره معمولی را می دادند به طراحی و ارگونومی ساخت این محصول نمره بالایی را داده اند زیرا این محصول یکی از جذاب ترین محصولات اینتکس می باشد که بند های آن به رنگ سفید بوده و بدنه این مبل شنی به رنگ آبی لی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول که به غیر طراحی فوق العاده ایی که دارا است یکی از چند نکات مثبت این محصول می باشد و بسیار مقاومت است. جنس بدنه این محصول از پارچه لی بوده و بسیار زیبا، شکیل و با کیفیت می باشد که مقاومت بالایی را دارا است. همچنین متخصصان ما به این محصول نمره قابل قبولی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول : 90 سانتی متر ، عرض: 65 سانتی متر، ارتفاع : 55 سانتی متر، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در نهایت وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم را دارا است و شما ب راحتی می توانید آن را حمل ویا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و شما می توانید هر موقع که به تخت نیاز داشتید آن را تخت، و هر موقع می خواستید بر روی مبل بنشید آن را جمع کرده و مبل بکنید. در خصوص نگهداری و مراقبت این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته و به آن نزدیک نکنید زیرا احتمال پاره شدن بدنه آن افزایش می باشد اما اگر به هر دلیلی در بدنه آن پارگی ایجاد شد و یا مشکلی برای آن پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد و شما هر لحظه می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی تخت خواب شو کودک یکی از مبل های زیبا با طرحی جدید شرکت اینکس می باشد که رنگ آن آبی لی بوده و به زیبایی خانه شما می افزاید. جنس بدنه آن از پارچه لی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. همچنین این محصول دارای ضمانت دو ساله بوده و وزن آن بسیار سبک است و شما به آسانی می توانید آن را حمل یا جا به جا بکنید. اگر این محصول را می خواهید، هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش محصول کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه لی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابل استفاده به عنوان تخت خواب کودک
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 قابل شستشو بودن رویه
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...