مبل شنی تخت شو اینتکس

mbl-3013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تخت شو اینتکس

مبل شنی تخت شو اینتکس محصولی متفاوت از نظر ساختار و طراحی است که همین امر هم سبب شده تا خانواده ها اقدام به خرید این محصول کنند. اگر به تصاویر این محصول دقت کنید متوجه این قضیه خواهید شد که در کناره های این مبل شنی و در هر دو سمت قسمتی طناب مانند و مقاوم قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید زاویه این محصول را به راحتی تغییر دهید. این بدین معناست که شما می توانید این محصول را به تخت هم تبدیل نمایید و یا ان را به یک مبل راحتی بدل کنید. تمام این موارد از خصوصیات فوق العاده این محصول می باشد که به همین دلیل ان را از سایر محصولات متمایز کرده است. نکته مهم دیگر هم به جنس بدنه این محصول تعلق دارد که از نوع پلی استر طراحی و تولید شده است که بدنه ای خاص و با دوام بوده و به اسانی دچار اسیب نخواهد شد. دارا بودن وزن مناسب ، راحتی و نرمی ، تحمل وزن بالا و رنگ بندی مختلف هم از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول همه را یکجا دارا می باشد.

مبل شنی تخت شو اینتکس

مبل شنی تخت شو اینتکس بدون شک یکی از محصولات متفاوت و زیبای شرکت نامدار اینتکس می باشد که در زمان ورود به بازا مشتریان و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. این محصول به این منظور متفاوت می باشد که چند کاره بوده و با خرید این مبل شنی به غیر از داشتن یک مبلی زیبا و با کیفیت یک تخت را هم دارا هستید. ما در نقد و بررسی های این سایت به نکات مثبت و منفی هر محصولی می پردازیم و قرعه حال به نام این محصول افتاده و می خواهیم با کمک متخصص های مجرب محصولات اینتکس به شما در خریدتان کمک کرده و به مزایا و معایب این کالا بپردازیم و شما را به معرفی این محصول ارزشمند معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و شکل این محصول به این صورت می باشد که شما می توانید در روز ها این محصول را به عنوان مبل استفاده کنید و شب ها هم از آن به عنوان تخت استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین این محصول به رنگ زیبای بنفش می باشد و بسیار شیک و چشم گیر است.  بدون شک طراحی و ارگونومی ساخت یکی از دلایل مهم محصولات برای خرید مردم می باشد و از این لحاظ این محصول نمره بالایی را به دست آورده است.

جنس بدنه

دلیل بعدی و یا اصلی خرید هر محصولی، کارکرد و جنس آن محصول می باشد که بدون شک هیچ یک علاقه ندارند تا محصولی را خریداری کنند تا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی آن محصول از بین برود و یا از کارکرد اصلی خودش که در زمان اوایل خرید از آن استفاده می کردید بی افتد. برای همین جنس این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیتی بالایی می باشد. همچنین داخل این محصول پر شده از فیبر های بسیار نرم می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول : 190 سانتی متر، عرض : 140 سانتی متر، ارتفاع : 90 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و وزن آن 8.8 کیلو گرم می باشد و به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و کافی است تا زمانی بر روی آن نشسته تا حالت اصلی خودش را که در عکس مشاهده می کنید بر خودش گرفته و از آن استفاده کنید. در خصوص مراقبت و نگهداری این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکرده تا بدنه آن آسیب نبیند و طول عمر بیشتری را داشته باشد. همچنین این محصول دارای دو سال ضمانت و گارانتی می باشد.

جمع بندی

مبل شنی تخت شو اینتکس یکی از محصولات زیبا و متفاوت در خصوص ساختار و ارگونومی ساخت این مبل شنی می باشد و چند کاره است. برای مثال روز ها مبل و شب ها از آن به عنوان تخت استفاده کرد. رنگ آن بنفش بوده و با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن است. اگر این محصول می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی مبل شنی تخت شو اینتکس

مبل شنی تخت شو اینتکس از نمونه مبل های شنی جدید و پر طرفدار شرکت بزرگ intex می باشد که توسط نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس با قیمت مناسب به همراه ضمانت به فروش می رسد . این مبل از نظر طراحی و آرگونومی ساخت کاملا متفاوت است چرا که می توانید آن را تبدیل به تخت شنی کنید ، این مزیت باعث شده تا با یک تیر بتوانید دو نشان بزنید و با خرید مبل شنی صاحب یک تخت خواب شنی نیز شوید . و اما در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی های بیشتری از این محصولات آشنا کنیم .

با جستجو در فروشگاه ها و سایت های خارجی مبینیم که تنوع در مبل های شنی بسیار زیاد است ، به همین دلیل افراد می توانند به راحتی محصول مد نظر خود را انتخاب کنند ، اما در ایران فروش مبل شنی کمرنگ تر از سایر کشور ها بود ، اما فروشگاه تهران اینتکس با واردات مبل های شنی اصل و با کیفیت خارجی و تولید مبل های شنی ایرانی با کیفیت توانست بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران شود . این مبل شنی نیز یکی از مدل های برتر فروشگاه است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک این مبل شنی به صورت یک تکه است که پارچه ای در قسمت پشتی آن قرار گرفته است ، این پارچه دارای کمربند و سگک هایی است که در صورت متصل کردن آن تشک را به مانند شکل L در آورده و بستر را برای نشستن فراهم می کند .

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد ، از آن جا که محتوای شنی این محصول از یونولیت تشکیل شده است وزن آن تنها به 8.8 کیلوگرم می رسد . استفاده از این محصول برای تمامی سنین در نظر گرفته شده است ، چرا که ابعاد 190 در 140 سانتی متری آن بستر را برای دراز کشیدن و نشستن بزرگسالان فراهم می کند ، ارتفاع محصول نیز 90 سانتی متر است . 

یونولیت هایی که در ساخت مبل شنی فوق استفاده شده است به صورت خرد شده هستند تا امکان جابجایی یونولیت ها وجود داشته باشد تا در نتیجه سطح مبل انعطاف پذیر باشد . این انعطاف پذیری باعث می شود تا در صورت نشستن و حتی دراز کشیدن جریان خون در بدن شما در حالت طبیعی باشد تا دیگر شاهد گرفتگی عضلات نباشیم . رویه این محصول از پلی استر ساخته شده و سطح آن به صورت جیر است تا بدن شما با بدنه پلی استری برخورد نکند ، خاصیت جیر این پارچه باعث می شود تا سطح مبل شنی نرم و لطیف تر باشد همچنین می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند .

رویه یا همان پوسته این محصول قابل جدا شدن از آستری داخلی است ، آستری موجود در این مبل شنی وظیفه متمرکز نگه داشتن محتوای شنی در داخل خود است تا در صورت نیاز بتوانید بدون متلاشی شدن محتوا پوسته را از محتوای داخلی جدا کنید و آن را بشویید . شما می توانید این پوسته را با استفاده از مواد شوینده حتی توسط لباسشویی بشویید . تحمل وزن این محصول 150 کیلوگرم است پس نگران پاره شدن پوسته بر اثر فشار نباشید .

از آن جا بدنه این محصول پارچه ای است می توانید در صورت بروز مشکلاتی چون پارگی و یا سوراخ شدن آن با بدوزید و ترمیم کنید ، همچنین می توانید رویه ای را با توجه به ابعاد محصول خود سفارش دهید . در صورت فشرده شدن محتوای داخلی نیز می توانید اقدام به شارژ مجدد محتوا کنید ، دسترسی به یونولیت های این مبل شنی وجود دارد ، با این دسترسی در صورت فشرده شدن و یا بو گرفتن محتوای داخلی پس از استفاده طولانی مدت می توانید محتوا را تعویض کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 190 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنهپلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...