مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

MBL-049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد که دارای طراحی بدنه ساده و شیک است و از همین رو توانسته است جای خود را به خوبی در مین هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . این مبل شنی دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پارچه برزنتی است که کیفیت و استحکامی مثال زدنی دارد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار است و از همین رو دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که در میان مبل های شنی با کیفیت قابل قبول می باشد . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین وزن این محصول بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

استفاده از مبل های شنی که دارای تکیه گاه بلند هستند ، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد ، به طوریکه اگر درد هایی در کمر دارید ، باز هم احساس راحتی خواهید داشت و حتی دیگر به سراغ سایر مبل ها نخواهید رفت . از خوبی های این مبل ها به قابلیت جابجایی آن ها نیز می توان اشاره کرد . به طور مثال مبل شنی تک نفره با تکیه گاه اینتکس وزنی بین 5 الی 7 کیلوگرم خواهد داشت که آن نیز بستگی به شما دارد تا از یونولیت یا از الیاف برای پر کردن مبل استفاده کنید . در ضمن میزان مواد داخل مبل شنی را می توانید تعیین کنید که زیاد باشد یا خیر ، در صورت زیاد بودن مواد داخلی مبل ، در صورت نشستن بر روی مبل ، سطح آن خیلی فرو نرفته و ظاهر خود را حفظ خواهد کرد . 

اما اگر دوست دارید که مبل نرم تر و راحتی داشته باشید که در هر بار استفاده از آن ، شاهد نشست و فرو رفتن در مبل را داشته باشید ، بهتر است که از مواد کمتری برای پر کردن مبل شنی استفاده شود.توجه داشته باشید که بعد ها می توانید دوباره این مبل ها را شارژ کردن و محتوای داخلی آن را تغییر دهید و یا مقدار آن را کم و زیاد کنید . ظاهر این مبل به صورت بالشی است و اگر شما بخواهید می توانید آن را تغییر حالت دهید تا شکل بالش به خود بگیرد . اگر تصاویر دیگر محصول را مشاهده کنید ، این طراحی و نوع استفاده از مبل را نیز خواهید دید . از ویژگی های بسیار خوب دیگر مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس می توان به استفاده در حالت نیمه دراز کش اشاره کرد که شرایط بسیار خوبی را برای تماشای تلویزیون فراهم خواهد کرد .

نقد و بررسی مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

مبل های شنی در سال های اخیر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند ، از همین رو کمپانی های تولید مبل های شنی نیز تنوع کارهایشان را بالا برده اند و امروز شاهد مبل های شنی و هپیچیر های زیبا و با کیفیت در سطح بازار هستیم . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این مبل شنی همانند مبل های سنتی قدیمی می باشد و در بخش عقبی خود دارای تکیه گاهی نه چندان بلند است که شرایط ایده آلی را برای شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این مبل شنی در رنگبندی های متنوع و وسیعی روانه بازار شده است که تمامی این رنگبندی ها در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به کم و زیاد کردن ساختار داخلی محصول نمایید . همچنین رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و ساییدگی است و همچنین یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد . این مبل شنی شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

ساختار مبل های شنی کار مهندسی شده ای می باشد و در ساخت این محصولات باید نیاز های مشتری و نقاط تحت فشار محصول به خوبی در نظر گرفته شود تا آسیب پذیری این محصولات را به حد ایده آلی پایین بیاورد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از نوع برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خُرد شده همانند سایر مبل های شنی و بین بگ استفاده شده است که استحکامی مثال زدنی دارد و علاوه بر آن انعطاف پذیری و قاوم بالایی را در برابر فشار از خود به نمایش می گذارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این مبل شنی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 120 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به خوبی می تواند وزن یک نفر بلغ بر مهار نماید . ابعاد مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس به مشخصات ( طول : 75 سانتی متر ، عرض : 65 سانتی متر و ارتفاع : 70 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده یک نفر فراهم می آورد .

جمع بندی :

این مبل شنی دارای ظاهری ساده ما در این حال رنگبندی جذاب می باشد که به توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . جنس رویه این محصول از پارچه برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . مبل شنی تکنفره با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...