مبل شنی تکنفره بزرگسال

MBl-55711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره بزرگسال

مبل شنی تکنفره بزرگسال یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مبل های شنی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که با توجه به استقبال های گسترده ای که از آن صورت گرفته است در نمایندگی اینتکس در تهران فراهم شده است . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس جیر می باشد که درزهای آن همانطور که در تصویر هم مشاهده می شود دارای دوخت های مستحکم و زیر می باشد که به خوبی از آسیب رسیدن به رویه جلوگیری به عمل می آورد . این محصول دارای یک عدد زیپ در بخش کف می باشد که توسط آن و در صورت لزوم به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید .

رنگبندی این مبل شنی به صورت متنوع می باشد که تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن این محصول دارد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله نیز می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی تکنفره بزرگسال در فروشگاه intex موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی تکنفره بزرگسال

مبل شنی تکنفره بزرگسال نمونه دیگری از سری مبل شنی های جدید فروشگاه اینتکس است که در بالا ترین سطح کیفی تولید شده و سطحی بسیار نرم دارد ، بی شک با خرید این مبل شنی زیبا و دوست داشتنی می توانید نشیمنگاهی طبی و بسیار نرم و راحت داشته باشید ، در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات ظاهری و باطنی آن آشنا کنیم تا با کسب اطلاع بیشتر در رابطه با این محصول بتوانید خرید مطمعنی را داشته باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل های شنی از نظر ساختار اغلب یکسان هستند ، به طور کلی این مبل شنی تکنفره از ساختار سه قسمتی تولید شده است ، بیرونی ترین قسمت این محصول رویه یا همان پوسته است ، همچنین این محصول از یک آستری و محتوای شنی داخل آستری تشکیل شده است که در کنار هم این مبل شنی را تشکیل داده اند ( در قسمت جنس بدنه در رابطه با اجناس استفاده شده در ساخت محصول توضیحاتی ارائه خواهیم کرد . ) . این مبل شنی از آرگونومی ساخت بسیار خوبی نیز برخوردار است ، به عنوان مثال سطح گود و شیبدار نشیمنگاه به همراه تکیه گاه بلند و مواج آن باعث شده است که این مبل شنی بسیار آرگونومیک و طبی باشد به همین علت نیز هیچگونه فشاری بر روی اندام ها و حتی مفاصل وارد نخواهد شد . از این محصول نه تنها برای استراحت بلکه برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، صحبت کردن های طولانی و ... بسیار مناسب است . سطح انعطاف پذیر و نرم آن نیز موجب می شود تا گردش خون در بدن به بهترین نحو انجام شود .

جنس بدنه

بدنه این مبل شنی تکنفره بزرگسال زیبا و دوست داشتنی لیمویی رنگ از پارچه جیر ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد ، این محصول به دلیل خاصیت جیری که دارد بسیار شیک و زیبا می باشد و همچنین این پارچه در برابر تحمل وزن بالا ، فشار ، ضربه و حتی رطوبت مقاوم است به همین دلیل شما حتی می توانید رویه را پس از مدتی از بدنه جدا کرده و آن را بشویید . محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، این یونولیت ها با خاصیت اسفنجی خود توانسته اند تا حد زیادی مبل را فنری کرده و سطح محصول را انعطاف پذیر تر کند ، همین موضوع نیز باعث شده است که جریان خون در بدن حتی در هنگام نشستن نیز به خوبی گردش داشته باشد تا در صورت نشستن طولانی مدت اندام ها دچار درد نشوند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این مبل شنی زیبا و طبی در ابعاد ( قطر : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) تولید شده است ، این ابعاد ابعادی استاندارد و مناسب برای بزرگسالان است به همین دلیل نیز می توان گفت که تمامی بالغین می توانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند . وزن کلی این محصول تنها 6 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد ، علت پایین بودن وزن این محصول نیز استفاده از محتوای شنی یونولیتی است . تحمل وزن این محصول نیز حداکثر به 130 کیلوگرم می رسد که می توان گفت تمامی افراد می توانند از محصول استفاده کنند .

مراقبت و تعمیرات

همانطور که گفته شد این مبل شنی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای ساخت آن از اجناس خوبی استفاده شده ، اما با این حال نیاز است که از مبل شنی خود به خوبی مراقبت و نگهداری کنید ، دوخت این مبل شنی بسیار عالی است اما ممکن است به دلایلی چون وارد کردن وزن بیش از 130 کیلوگرم ، پرت کردن آن و ... موجب آسیب دیدن محصول شود پس بایستی در حفظ و نگهداری محصول خود کوشا باشید ، اگر به هر دلیلی مبل شنی شما آسیب دید و قسمتی از آن پاره شد نگران نباشید چرا که این مبل شنی قابل تعمیر است ، در وهله اول شما می توانید رویه را بدوزید و آن را ترمیم کند ، اما شما می توانید حتی اقدام به تعویض رویه نیز کنید ،شما عزیزان می توانید تعمیرات مبل شنی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل مبل شنی شما را ترمیم کند . محتوای شنی این محصول نیز قابل تعویض و یا شارژ مجدد است .

سخن پایانی

با توجه به مطالب و ویژگی های گفته شده می توان به این موضوع پی برد که مبل شنی تکنفره بزرگسال فوق گزینه بسیار خوبی برای خرید است ، این محصول از پارچه جیر لیمویی رنگ ساخته شده است و کیفیت آن بسیار بالاست ، همچنین این محصول یکی از شیک ترین نمونه ها برای استفاده در منزل ، محل کار و ... است که می توانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...