مبل شنی تک نفره جدید اینتکس

mbl-1048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره جدید اینتکس

مبل شنی تک نفره جدید اینتکس یک محصول ساخته شده از دو رنگ ابی و سفید می باشد که رویه ان به صورت زیگزاگ طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید گفت که این کالا یکی در میان خطوط ابی و سفید را بر روی خود می بیند که کنار همدیگر قرار گرفته اند. علاوه بر این ها این محصول ارگونومی ساخت مربعی شکلی دارد و جای کمی را هم اشغال می کند که به راحتی می توانید در هر مکانی از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول احتیاج به راه اندازی ندارد و به صورت اماده تقدیم شما عزیزان می گردد. یکی از نقاط قوت این محصول داشتن دستگیره حمل می باشد که با در دست گرفتن ان می توانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کنید. هم چنین داشتن وزن کم هم یکی دیگر از نکات قابل توجه این محصول است. شما می توانید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

مبل شنی تک نفره جدید اینتکس

قطعا خلاقیت در تولید و هم چنین در ظاهر یک محصول یکی از نکاتی است که هر فردی را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. مبل شنی تک نفره جدید اینتکس هم از همین موارد است که با دیدن ان بسیاری از افراد ان را در سبد خرید خود قرار داده و از داشتن ان لذت برده اند. در همین خصوص و با توجه به درخواست مکرر شما دوستان تصمیم گرفتیم تا این مبل شنی را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت که مهم ترین نکته در خصوص این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این کالاست که سبب شده تا هر فردی به راحتی بتواند از ان بهره برده و با داشتن ان لذت ببرد. در همین خصوص هم می توان عنوان کرد که این محصول ظاهری گرد را به خود می بیند که باعث شده تا بتوانید به سادگی از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این محصول دارای دستگیره حمل و نقل هم می باشد که می توانید به ساده ترین شکل ممکن ان را در دست گرفته و این مبل شنی را حمل و جا به جا کنید که از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به رویه این محصول هم اشاره نمود که از دو رنگ ابی و سفید تولید شده است. این رویه به صورت زیگزاگ بوده و با کنار هم قرار گرفتن ان ها بدنه اصلی این محصول شکل گرفته است که از خصوصیات فوق العاده این کالا به شمار می رود. تمام این موارد سبب شده تا این مبل شنی به یک محصول خاص از نظر طراحی و ظاهر بدل گردد.

جنس بدنه

بدنه یک کالا یکی از نکات مهمی است که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع پارچه مخملی دارد که هم نرم و راحت بوده و هم از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم یونولیت ترتیب داده است که ان هم فوق العاده انعطاف پذیر و نرم و راحت می باشد. در کنار این موارد باید به ضمانت دو ساله شرکت هم اشاره نمود که از این حیث هم خیال شما را راحت کرده است.

ابعاد و وزن

همان طور که اشاره شده این کالا فضای کمی را می خواهد و می توانید به سادگی ان را در هر مکانی قرار داده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص هم باید گفت که طول ، عرض و ارتفاع این محصول مشابه هم بوده و همگی 65 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و تا 150 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل کند که از ویژگی های خاص این کالا و توان بالای این محصول حکایت دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما نیاز به راه اندازی این محصول به هیچ عنوان نخواهید داشت. مبل های شنی پس از ثبت سفارش و خرید شما توسط شرکت تولید شده و به صورت اماده به شما تحویل داده می شود که به همین دلیل شما تنها می بایست ان را در فضای مورد نظر خود قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که مهم ترین نکته در خصوص این کالا مراقبت و شیوه نگهداری از ان است که می توانید به سادگی و با رعایت یک سری اصول ساده از ان بهره مند شوید. در همین خصوص هم باید گفت که شما در ابتدا سعی کنید که راهکار های مراقبتی را از طریق دفترچه راهنمای این محصول مطالعه کرده و با ان اشنا شوید. هم چنین پس از ان نیز می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاورین ما در شرکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

جمع بندی

مبل شنی تک نفره جدید اینتکس یک محصول زیبا ، با طراحی نوین و جدید می باشد که از رنگ های سفد و ابی تشکیل شده و با خلاقیت فوق العاده ای شکل گرفته است. هم چنین این کالا قابلیت تعویض پوسته را هم داراست که از نکات منحصر به فرد این مبل شنی به حساب می اید. شما هم می توانید هم اکنون این کالا را به راحت ترین روش ممکن از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی تک نفره جدید اینتکس ، یک مبل زیبا با رنگ خاص و دوست داشتنی است و افرادی که دنبال خرید مبل شنی با رنگ و طرح خاص هستند ، می توانند این محصول را انتخاب و خریداری کنند . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که مبل های شنی دارند این است که تنوع در طراحی و مدل های این محصولات بسیار بالا بوده و شما می توانید مبل های شنی را در تمامی رنگ ها مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . یک نکته بسیار مهم این است که شما می توانید مبل های شنی خود را به صورت سفارشی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این امکان تنها توسط فروشگاه اینتکس میسر بوده و شما می توانید به سهولت اینکار را انجام دهید . در ادامه بیشتر با ویژگی های مبل شنی تک نفره جدید اینتکس آشنا خواهید شد . 

از دلایل اینکه شما می توانید به صورت سفارشی مبل شنی تک نفره جدید اینتکس و یا سایر مبل های شنی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید این است که فروشگاه اینتکس خود تولید کننده مبل شنی بوده و شما می توانید این محصولات را به صورت مستقیم و از طریق تولیدی خریداری کنید . برای همین این امکان برای شما ایجاد شده است تا بتوانید به سهولت مبل شنی خود را سفارش دهید . شما می توانید مدل های مد نظر خود را به صورت حضوری و تلفنی سفارش دهید و همچنین مدل های خود را در صورت موجود بودن در وبسایت فروشگاه ، به صورت اینترنتی سفارش دهید تا محصول پس از خرید ، درب منزل تحویل شما داده شود . 

بنابراین با خرید سفارشی مبل شنی ، بهترین و ایده آل ترین مدل را انتخاب کرده و از آن ها استفاده کنید . یکی از ویژگی هایی که مبل شنی را منحصر به فرد کرده است ، وزن بسیار سبک آن است ، حتی وزن مبل شنی تک نفره جدید اینتکس نیز بسیار سبک است و تنها 5 کیلوگرم وزن دارد ، برای همیت است که یک دستگیره برای حمل در بخش بالایی مبل شنی قرار داده شده است تا شما بتوانید با گرفتن آن ، به سادگی مبل را بلند کرده و جابجا کنید . بهتر است که برای جابجایی مبل شنی تک نفره جدید اینتکس و سایر مبل های شنی ، آن را به طور کامل بلند کنید و بر روی زمین نکشید ، زیرا این کار می تواند موجب آسیب رسیدن به مبل شنی شود . 

دستگیره موجود را می توانید در تصویر مشاهده کنید که هم جنس با پارچه ای است که برای ساخت بدنه مبل شنی استفاده شده است . در بخش توضیحات ، موارد مهمی در رابطه با جنس بدنه و ویژگی های بدنه مبل شنی تک نفره جدید اینتکس اشاره شد ، ولی یک نکته مهم در رابطه با پارچه ای که برای ساخت مبل شنی استفاده شده است ، این است که این پارچه قابل شستشو بوده و شما می توانید در صورت کثیف شدن مبل شنی ، آن را از آستری داخلی جدا کرده و بشویید . برای اینکار یک زیپ در بدنه مبل شنی قرار داده شده است که می توانید آن را باز کرده و سپس بدنه را از بخش های داخلی مبل شنی خارج کنید ، سپس آن را به صورت دستی و یا با قرار دادن در داخل ماشین لباسشویی بشویید . 

همچنین این مبل شنی قابل تعمیر است و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش مبل شنی ، تعمیرات و خدمات پس از فروش مبل شنی را نیز خدمت مشتریان عزیز خود ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شده و در صورت نیاز از فروشگاه برای تعمیر مبل شنی خود کمک بگیرید . شما در صورت نیاز و علاقه می توانید به طور کلی بدنه مبل شنی را تعویض کنید تا ظاهر مبل شنی شما تغییر کند . بدین ترتیب شما با تغییر دادن رویه مبل شنی خود ، گویی یک مبل جدید و نو خریداری کرده و می توانید از آن استفاده کنید .

طول 65 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول سفید - ابی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...