مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس

mbl-1022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس

مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس یکی از محصولات چشم نوازی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد. فرد استفاده کننده می تواند به راحتی بر روی این مبل شنی نشسته و لحظات راحتی را تجربه کند. نوع طراحی این محصول هم به گونه ای است که تمام نکات در ان رعایت گردیده تا یک محصول خاص و شکیل را شاهد باشیم. هم چنین در هر دو سمت این محصول دو عدد جیب تعبیه شده است که می تواید در هنگام نشستن بر روی این محصول وسایل خود را در داخل این دو جیب قرار داده و از گم شدن ان ها جلوگیری کنید. هم چنین این محصول دارای تکیه گاه هم می باشد که به صورت شکیل و زیبا طراحی و تولید گردیده است. دیگر نکته ای که این محصول را چشم نواز کرده است رنگ زرد این کالاست که فوق العاده دیدنی می باشد. هم چنین این کالا وزن بسیار کمی هم دارد. بدنه این مبل شنی هم از نوع پارچه پلی استر طراحی شده که فوق العاده مقاو می باشد. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس

مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس

مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس محصولی جدید و جذاب است که به دلیل داشتن رنگ زرد و شادی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شرکت اینتکس در تولید و عرضه این محصول نهایت خلاقیت را به خرج داده است و تمام جوانب را در نظر گرفته است که حال شما می توانید با خیال راحت ان را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم..

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید این مبل شنی به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی ساخت فوق العاده ای دارد و نرمی و راحتی را برای شما به ارمغان اورده است. هم چنین بخش نشیمگاه و تکیه گاه این کالا دارای شیارهایی می باشد که باعث راحت تر شدن و در عین حال زیبایی بیشتر این محصول شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای بخش نشیمنگاه صاف و ساده ای هست که این بخش انعطاف پذیری بالایی داشته و با هر بار نشستن بر روی ان بیش ازپیش فرو می رود. در هر دو سمت این مبل شنی یک عدد جیب کوچک نیز تعبیه شده است که شما می توانید با خیال راحت وسایل خود را در هنگام نشستن بر روی این مبل در داخل ان قرار داده و لذت ببرید. هم چنین رنگ این محصول هم همان طور که گفته شد به صورت یکدست زرد طراحی شده است که رنگی شاد و چشم نواز است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان نمود که این کالا بدنه ای ساخته شده از پارچه پلی استر دارد که کیفیت بسیار بالایی داشته و در شرایط اب و هوایی مختلف هم هیچ گونه افت کیفیتی ندارد. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم یونولیت یا همان فیبر تشکیل داده است که فوق العاده نرم و راحت می اشد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول و عرض مشابه 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که ابعادی استاندارد بوده و جای کمی را اشفال می کند. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد و تحمل وزن 150 کیلو گرمی را هم داراست که مقدار قابل توجهی است. هم چنین این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای استفاده از این محصول تنها نیاز دارید که ان را در مکان مناسب قرار دهید. این بدین معناست که این محصول اماده استفاده بوده و نیاز به راه اندازی ندارد. هم چنین مهم ترین نکات در خصوص این محصول به نکات مراقبتی ان تعلق می گیرد که باید با خیال راحت و با جمع کردن حواستان این نکات ساده را رعایت کنید تا این محصول دچار اسیب نشود. نکته مهم در این خصوص این است که باید از پرت کردن این محصول جلوگیری کنید. هم چنین سعی کنید تا اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید. علاوه بر این ها بهتر است که از قرار دادن وسایل سنگین بر روی این محصول جلوگیری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت همین نکات ساده می توانید سلامت این محصول را حفظ کنید.

جمع بندی

مبل شنی تک نفره زرد رنگ اینتکس محصولی زیبا و جدید است که انعطاف پذیری بالایی دارد و قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم داراست. هم چنین این کالا حجم و وزن کمی هم دارد که می توانید به سادگی از ان در هر مکانی استفاده کنید. این محصول دیدنی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 75 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 76 سانتی متر
رنگ بدنه زرد
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...