مبل شنی تک نفره صورتی

MBL-004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره صورتی

مبل شنی تک نفره صورتی از سری مبل های شنی زیبا و جذابی است که به دلیل داشتن رنگ فوق العاده شاد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از رنگ یکدست صورتی می باشد که بیشتر در بین بانوان از محبوبیت خاصی برخوردار است. ساختار این مبل شنی هم به گونه ای است که شما با هر بار نشستن بر روی ان احساس نرمی و راحتی بیشتری خواهید کرد.

قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که در هنگام نشستن فوق العاده راحت است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت ساده و با مقداری ارتفاع بیشتر نسبت به سطح اصلی این محصول تولید شده که می توانید به ان هم در هنگام نشستن تکیه دهید.

علاوه بر این ها شما در صورت اسیب دیدن بدنه و یا محتویات داخلی این محصول می توانید به راحتی ان ها را تعویض نموده و جایگزین کنید تا یک مبل شنی نو را در اختیار داشته باشید که این امر یکی از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی تک نفره صورتی

مبل شنی تک نفره صورتی محصولی زیبا و جذاب می باشد که به دلیل دارا بودن رنگی زیبا مورد توجه بانوان قرار گرفته است . رویه این محصول از پلی استر تهیه شده که علاوه بر انعطاف دارای استحکام بالایی نیز می باشد . داخل آن نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده که به راحتی با بدن شکل می گیرد . وزن اندک آن نیز به سهولت در امر جا به جایی کمک شایانی نموده است . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی تک نفره همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در حین تهیه محصولات مورد نیاز خود به آن توجه می کنیم ، نوع طراحی و رنگ آن می باشد که تاثیر بسزایی در ظاهر و زیبایی منزل ما خواهد داشت . این مبل شنی با دارا بودن رنگ صورتی بسیار زیبا ، قادر است تا اتاق خواب و پذیرایی شما را به زیبا ترین شکل ممکن آراسته و حس شادابی و آرامش را به شما القا نماید . طرح کلی این محصول نیز به صورت گرد بوده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و به دلیل انعطاف بالا به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت . در قسمت زیرین این محصول یک زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید و همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید یونولیت های داخل آن را کاهش یا افزایش داده و این مبل شنی را متناسب با سلیقه خود فرم داده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

از دیگر نکات قابل اهمیت می توان به جنس یک محصول اشاره نمود زیرا این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن خواهد داشت . رویه این مبل شنی از پلی استر تهیه شده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مستحکم می باشد اما این استحکام مانع از نرمی و لطافت این محصول نخواهد شد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت قابل قبولی برخوردار بوده و دچار آسیب دیدگی نمی شود . همچنین نرمی و راحتی این مبل شنی ا بیش از پیش افزایش داده و این امکان را فراهم ساخته تا به آسانی با بدن شما شکل بگیرد .

ابعاد و وزن

دارا بودن حجم و وزن مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا محصولی با حجم مناسب را می توان در فضا های اندک نیز مورد استفاده قرار داد . این مبل شنی دارای طول و عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر می باشد که از فضای کافی جهت استاحت برخوردار بوده و نیز به دلیل حجم مناسب می توانید آن را در هر نقطه از منزل خود مورد استفاده قرار دهید . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و در حدود 5 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به آسانی حمل و جا به جا نمود . تحمل وزن آن نیز 100 کیلو گرم بوده که برای مبل شنی با این ابعاد بسیار ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت و دوام مطلوبی برخوردار می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست آن را از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز دور نگه دارید . در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر نموده و یا رویه را کاملا تعویض نمایید . برای انجام تعمیرات می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و انجام این کار را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

مبل شنی تک نفره صورتی محصولی مرغوب می باشد که به دلیل طراحی و رنگ شاد و زیبا مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است . رویه این محصول از جنس پلی استر بوده که حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد . وزن این محصول اندک یوده و می توانید آن را به سادگی جا به جا نمایید . اگر شما نیز مجذوب این محصول استثنایی شده اید می توانید با مراجعه به فروشگاه تهران اینتکس آن را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب ، به همراه ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .

طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه صورتی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت و الیاف
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 300 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...