مبل شنی تک نفره نسکافه ای

MBL-21030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره نسکافه ای

مبل شنی راحتی تک نفره نسکافه ای دیگر محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگبندی های مختلف وارد بازار شده است.  این محصول با رنگ زیبای نسکافه ای که رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد و جلب توجه کرده طرفدارای این مبل شنی افرادی مشکل پسند و خوش سلیقه می باشند که به طراحی و زیبایی محصول اهمیت می دهند. این مبل شنی دارای نشیمنگاه و تکیه گاهی در پشت مبل(پشتی) نرم می باشد که هنگام استفاده از مبل به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و از خستگی بدن جلوگیری می کند. همچنین دارای تکیه گاهی برای استراحت دستان شما نیز می باشد.در قسمت پشت این محصول یک دستگیره طراحی شده که به حمل و نقل محصول کمک کرده و می توان به راحتی حرکت داده و در محل مورد نظر قرار داد. جنس رویه این محصول از نوع فوم می باشد که در تست های انجام شده بر روی این مبل ، کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده همچنین این مبل دارای ضمانت 2 ساله می باشد. در زیر این مبل شنی یک عدد زیپ وجود دارد که از آن می توانید به منظور تعویض  و تغییرساختار داخلی و یا تعویض و شستشوی رویه مبل استفاده کنید . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم است که مناسب برای نگهداری وزن یک نفر می باشد . مبل شنی تک نفره نسکافه ای با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی جزئیات می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

مبل های نسکافه ای از مبل های بسیار محبوب در میان افراد و خانواده ها بوده و برای همین تنوع مبل شنی با رنگ نسکافه ای در فروشگاه اینتکس زیاد بوده و شما می توانید رنگ های نسکافه ای روشن و تیره تر را نیز در فروشگاه مشاهده کرده و هر کدام را مطابق با میل خود سفارش دهید . از ویژگی های مبل شنی تک نفره نسکافه ای که باعث متفاوت شدن آن نسبت به سایر مبل های شنی تک نفره شده است ، بزرگ بودن ابعاد آن است . با وجود اینکه مبل برای استفاده یک نفره در نظر گرفته شده است ، اما برای استفاده دو نفره نیز کاربرد دارد . بنابراین شما می توانید در کنار همسر خود و یا دوست خود به صورت دو نفره از مبل استفاده کنید . حتی برخی از افراد که گیمر هستند ، از این مبل استفاده می کنند تا در کنار حریف خود نشسته و بازی کنند . 

در ضمن افراد می توانند از بزرگ بودن مساحت این مبل برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز بهره ببرند . شما با دراز کشیدن بر روی مبل ، تا حدودی داخل آن فرو رفته و در یک شرایط بسیار خوبی از مبل استفاده خواهید کرد . رنگ این مبل به نحوی است که دیرتر چرک می شود ، برای همین کمتر نیاز به شستشو دارد . ولی زمانی که احساس کردید ، نیاز به شستشو دارد ، می توانید آن را بشویید و تمیز کنید . زیرا این پارچه مخملی قابلیت شستشو دارد . برای شستشو مبل تنها کافیست که رویه مبل را جدا کرده و آن را به صورت مجزا بشویید . کیفیت بالای این پارچه در دراز مدت نیز کیفیت خود را حفظ خواهد کرد و ظاهر زیبای آن سال ها همانگونه باقی خواهد ماند .  

نقد و بررسی مبل شنی تک نفره نسکافه ای

مبل شنی تک نفره نسکافه ای  یکی از محصولاتی است که با رنگ هایی که دارد قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد.این محصول به صورت کاملا منعطف و دارای تکیه گاه هایی برای پشت و دست شما به منظور استراحت طراحی شده تا در حین استفاده از آن لذت ببرید. این مبل شنی بزرگسال از وزن قابل قبولی برخوردار است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و در محل مورد نظر(اتاق خواب ، حال پذیرایی ، محیط کار) خود قرار دهید.برای آگاهی از خرید مبل شنی تک نفره و تمامی جزئیات و کاربرد آن در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از ویژگی های هر محصولی که منجر به جلب توجه ما و طرفداران محصول میشود طریقه طراحی و زیبایی آن می باشد‌، به خصوص محصولاتی که مورد استفاده شما قرار میگیرد. رنگ های متنوع این محصول با روحیه شما سازگار بوده و حس رضایت بیشتری را به شما القا می کند. این مبل شنی بصورت صندلی مانند که دارای تکیه گاه برای پشت و دستتان به منظور استراحت می باشد طراحی شده ،  در پشت محصول یک دستگیره برای جا به جایی  آسان مبل قرار دارد. در قسمت زیرین یا کف این مبل شنی یک زیپ جهت تعویض ساختار داخلی و شستشوی رویه مبل قرار دارد.

جنس بدنه:

در این قسمت قصد آشنایی شما با جنس و کیفیت این محصول را داریم که بسیار بخش مهمی می باشد و باید به آن توجه کرد این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر فشار و ضربه در آزمایشات انجام شده  مقاومت بالایی از خود نشان داده . جنس رویه این مبل شنی از پارچه فوم می باشد مواد داخلی این مبل از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است تا از راحتی و نرمی این مبل لذت ببرید.

 

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی بزرگسال چیریکی به اندازه هایی عبارتند از : ( طول و عرض:74 سانتی مترو ارتفاع:87 سانتی متر) می باشد. هم چنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بزرگسال  برابر با 100  کیلوگرم می باشد بر خلاف سایز بزرگ این مبل دارای وزنی سبک برابر با 7 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به راحتی به حرکت در آورد و جا به جا کرد و در محلی قرار داد که مد نظر خودتان است.

 

جمع بندی :

مبل شنی تک نفره نسکافه ای از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خاص خود می باشد این مبل شنی در رنگبندی های مختلف و متنوع روانه بازار های جهانی شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه فوم قابل شستشو می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه و غیره دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص مبل های شنی می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است مبل شنی با بهترین و برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن و تضمین شده خود لذت ببرید.

طول 74 سانتی متر
عرض 74سانتی متر
ارتفاع87 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 36 سانتی متر
جنس بدنه فوم 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...