مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه

MBl-55654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه یکی از مبل های شنی ساده و در عین حال راحت می باشد . این مبل شنی دارای ظاهری زیبا و شیک است که در سال جاری توسط برند اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد ایده آل می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد ساییدگی است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که راحتی و حالت پذیری ایده آلی را فراهم می آورد ، که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین این محصول با توجه به وزن سبک و همچنین ظرفیت کمی که دارد می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های پذیرایی و یا اتاق های خواب باشد . قابلیت شستشو رویه این مبل شنی و همچنین تعویض ساختار داخلی یکی از ویژگی های کلیدی و مثبت این محصول به حساب می آید . مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه از نمونه های ساده اما با کیفیت و طبی تولید شده در میان انبوهی از مبل های شنی می باشد. این محصول با دارا بودن وزن کم ولی تحمل بالای وزن توانسته در میان مصرف کنندگان به یک جایگاه مناسب دست یابد. ظاهر شکیل این محصول و سهولت حمل و نقل ان موجب شده تا برای استفاده در محل کار و سفر نیز یک انتخاب مناسب باشد. در این مطلب بع تحلیل کامل ساختار و ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز قصد خرید یک مبل شنی را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

از جمله موارد اساسی که که در رابطه با هر محصولی نیاز بوده تا به ان پرداخته شود نوع طراحی بدنه ان می باشد. در رابطه با بدنه این محصول بیان می شود که کف ان کاملا گرد بوده و ساختاری استوانه شکل دارد. این مبل شنی به صورت تک رنگ عرضه می شود. اما کمپانی سازنده مکانی ایجاد کرده تا در زمینه انتخاب رنگ بدنه مشتریان کاملا ازادانه عمل کنند. بدین صورت که در زمان سفارش می توانید رنگ مدنظر خود را با توجه به دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار سفارش دهید. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی نسبتا پهن و نرم بوده که به تکیه گاه بزرگ ان متصل می شود. این ساختار ویژه موجب راحتی شما در زمان استراحت خواهد شد. توجه داشته باشید جنس مواد داخلی محصول یونولیت بوده که موجب راحتی روزافزون ان خواهد شد.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصولی ضامن طول عمر ان است. پس از جمله موارد مهمی بوده که نیاز است درباره ان صحبت شود. این مبل شنی از بدنه با جنس مخمل ساخته می شود. پوشش مخمل ضد تعریق بوده و دچار فرسایش و سابیدگی نمی شود. البته در صورت علاقه می توانید این پوشش را نیز تعویض کنید. در صورت نیاز به راحتی می توانید بدنه محصول را شست و شو دهید.

ابعاد و وزن

ابعاد ایده ال این محصول موجب می شود تا در منزل به راحتی قرار داده شود. ساختار کف محصول بیضی شکل بوده که دارای طول 74 سانتی متر و عرض 65 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع 95 سانتی متری این محصول موجب شده تا یک تکیه گاه ایده ال ایجاد شود. وزن این محصول بسیار کم و فقط 4 کیلوگرم بوده به همین دلیل سهولت حمل و نقل ان را در پی دارد. البته تحمل وزن بالا و در حدود 100 کیلوگرمی این محصول موجب رضایت مشتریان شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی نداشته و به صورت کامل در اختیار شما قرار می گیرد. البته توجه نید که در ابتدا بدنه محصول فرم نگرفته است. ابتدا مبل شنی را از بسته خود خارج کزده و در محل مورد نظر قرار دهید. در مدت کوتاهی با نشستن بر روی این مبل بدنه ان فرم ایده ال را می گیرد. برای حفظ طول عمر محصول در گام نخست از وارد کردن فشار و ضربه ای سنگین تر از توان این کالا وارد نسازید. همچنین از وارد کردن اجسام نوک تیز بر بدنه محصول جدا خودداری کنید.

جمع بندی

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه محصولی زیبا و با کیفیت بوده که تحمل وزن بالایی دارد. این محصول با قیمتی مناسب و طول عمری بالا و با یک ضمانت نامه دو ساله در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه کنید.

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه یک مبل راحتی و بسیار خوب است که طراحی آن به صورت شیبدار بوده و می تواند یک نشیمنگاه فوق العاده نرم و راحت برای شما باشد . این مبل شنی یک نفره بوده و اندازه ای که دارد ، آن را مناسب برای یک فرد بزرگسال کرده تا به راحتی بتواند بدون اینکه فضایی کم باشد ، نشسته و بر روی مبل شنی استراحت کند . مبل شنی یونولیتی بدون شک راحت ترین نوع مبل ها می باشد و شما می توانید با یک بار تست کردن و استفاده از مبل های شنی ، نرمی خاص و بی نظیر آن را تجربه کنید . ویژگی هایی که مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه دارد بسیار بالا بوده و تمامی این موارد در کنار یکدیگر باعث شده است تا مبل شنی بسیار راحت باشد و یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده دائمی در خانه و حتی در محل کار باشد . 

مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه به دلیل زیبا بودنش حتی در اداره ها و نمایشگاه ها و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرد و این خود شما هستید که می توانید در هر جایی از مبل شنی استفاده کنید . جابجایی بسیار راحتی که مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه دارد ، حتی در خانه نیز می توانید آن را در محل های مختلف استفاده کنید . به عنوان مثال می توانید به سهولت مبل را از اتاق خواب بیرون آورده و در حیاط خانه استفاده کنید و یا آن را به پذیرایی ببرید . دلیل جابجایی راحتی که مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه دارد ، وزن سبک آن است . همانطور که در نام محصول نیز آورده شده است ، این مبل شنی یونولیتی بوده و این مواد باعث سبک تر شدن مبل شنی شده است ، برای همین است که شما می توانید به راحتی مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه را جابجا کنید . 

شاید از خود بپرسید که از چه نوع یونولیت و چگونه از آن برای ساخت مبل شنی استفاده شده است . این مبل شنی از یک رویه ساخته شده و در قسمت زیرین آن یک آستری پارچه ای وجود دارد ، در داخل این آستری محتوا و مواد شنی یونولیتی ریخته شده است که حالت خرد شده و شن شده دارد . این موارد در کنار خاصیت اسفنجی که مواد یونولیتی دارد ، باعث شده است که مبل شنی بسیار نرم و راحت باشد . و اما جنس پارچه ای که برای ساخت رویه مبل شنی استفاده شده است ، پارچه مخملی بسیار مرغوب و درجه یک است و کیفیت قابل قبولی را دارد . این پارچه مخملی مبل شنی را بسیار لطیف کرده است و احساس خوبی به شما هنگام لمس مبل شنی دست خواهد داد . 

با توجه به اینکه از پارچه مخملی برای ساخت مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه استفاده شده است ، این مبل خاصیت ضد تعریقی دارد و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . رنگ پارچه قهوه ای است ولی شما می توانید مبل را در چند رنگ بندی دیگر از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . با توجه به کیفیت بالای مبل شنی و همچنین استفاده از مواد درجه یک و دوخت عالی آن ، فروشگاه اینتکس حتی محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند . بنابراین با اطمینان هر چه بیشتر می توانید محصول را خریداری کنید . 

نوع طراحی این مبل نسبت به سایر مبل های شنی متفاوت است و می توان گفت که طراحی آن طبی بوده و برای استفاده بسیار راحت تر می باشد . مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه می تواند به راحتی 100 کیلوگرم را تحمل کند و برای همین است که رده سنی مبل شنی تک نفره یونولیتی با تکیه گاه برای بزرگسالان می باشد . مدل هایی از مبل های شنی برای استفاده کودکان طراحی شده است که در صورت علاقه می توانید آن ها را برای استفاده کودکان خریداری کنید که سایز کوچک تری دارند .

طول 74 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...