مبل شنی جدید بنفش اینتکس

intex 70413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جدید بنفش اینتکس

مبل شنی جدید اینتکس، از محصولات سال 2015 با کیفیت عالی و طراحی جدید و منحصر به فرد، دارای نشیمنگاه و پشتی فوق العاده راحت، مناسب استفاده در اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن، محل کار و ... این مبل با رنگ بنفش، در مرکز خود دارای یونولیت های فرآوری شده و با کیفیتی هستند که راحتی بسیاری را به ارمغان آورده است. لایه اصلی بدنه این مبل شنی از ترکیب فوم و ابریشم ساخته شده که رویه چرمی دارد. 

مبل های شنی همواره با ویژگی های طبی و راحتی بودن شناخته می شوند ، چرا که سطوح آن ها بسیار نرم و فرم پذیر است ، به همین دلیل به خوبی می تواند فرم بدن را گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . یکی از ویژگی های طبی بودن این است که مبل آرگونومیک بوده و سطوح آن به شکل فرم بدن ساخته شود تا با پوشش دادن اندام ها و قسمت کمر و نشیمنگاه از وارد شدن فشار بر اثر نشستن نادرست جلوگیری کند .

انتخاب یک نشیمنگاه طبی و استاندارد بسیار لازم به ضروری است که متاسفانه بسیاری از افراد به این موضوع توجه نکرده و تنها ظاهر مبل ها را در تصمیم گیری خود لحاظ می کنند . استفاده از یک مبل غیر استاندارد شاید در کوتاه مدت عوارض خود را نشان ندهد اما در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای دیسک کمر و گردن ، و مهره ها ایجاد کند .

راهنمای خرید مبل شنی

با توجه به اهمیت فراوانی که انتخاب مبل دارد ، قصد داریم تا راهنمای خرید مبل شنی شما باشیم تا با کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مبل های شنی جدید ، از ویژگی ها و خصوصیات آن ها مطلع شوید . به طور حتم اولین چیزی که در هنگام خرید مبل شنی به آن توجه می شود ، ظاهر و رنگ مبل شنی می باشد . شما می توانید مبل های شنی را در رنگبندی های بسیار متنوع مشاهده و خریداری کنید ، به عنوان مثال این مبل شنی دارای پوسته بنفش است به طوریکه شاید این رنگ را در سایر مدل های مبل مانند مبل های پایه چوبی و ... مشاهده نکنید ، از این رو به راحتی می توانید در مبل های شنی ، مبلی را همرنگ با تم و دکور اتاق خود و یا محل کار و حتی مغازه یا بوتیک انتخاب کنید .

و اما پس از انتخاب مبل شنی از نظر ظاهر و رنگ ، باید به نوع طراحی و ساختار مبل شنی نیز توجه داشته باشد ، البته اگر از مبل شنی بیشتر جهت دکور استفاده می کنید و ساعت های طولانی را بر روی آن نخواهید نشست شاید ، نوع طراحی و آرگونومیک بودن محصول چندان اهمیت نداشته باشد ، اما اگر شخصی هستید که ساعت های طولانی به نشستن می پردازید ، بهتر است مبل هایی را انتخاب کنید که سطوح طبی و ایده آلی را داشته باشند .

به عنوان مثال مبل شنی جدید بنفش اینتکس دارای سطح طبی و آرگونومیک می باشد ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، قسمت نشیمنگاه محصول به صورت گود طراحی گردیده و پشتی آن نسبت به بیشتر مبل های شنی ارتفاع بیشتر دارد ، از این رو کمر شما به بهترین شکل پوشش داده شده و می توانید در بهترین فرم خود جهت نشستن قرار بگیرید . به طور حتم این مبل شنی برای اشخاصی که ساعت های طولانی به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، بازی های رایانه ای و کنسول ها اختصاص می دهند بسیار مناسب است .

تعمیرات و خدمات پس از فروش

مبل های شنی ممکن است در اثر برخورد اجسام تیز و برنده ، وارد کردن فشار زیاد ، پریدن بر روی آن ، پرتاب شدن و ... آسیب ببینند . در این صورت شما می توانید مبل شنی خود را تعمیر کنید . مبل شنی جدید بنفش اینتکس از بدنه پارچه ای ساخته شده است ، بنابراین شایع ترین آسیب دیدگی در آن ، پارگی خواهد بود ، با توجه به پارچه ای بودن این جنس شما می توانید با دوخت و دوز نسبت به تعمیرات مبل شنی خود اقدام کنید . شما می توانید رویه را از آستری داخلی به سادگی توسط زیپی در قسمت زیرین مبل قرار گرفته است جدا کنید . 

شما می توانید رویه مبل خود را به خیاط بدهید تا تعمیرات را انجام دهد ، همچنین در صورت نیاز می توانید مبل شنی خود را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات مبل شنی شما را انجام دهد . فروشگاه اینتکس در کنار فروش این محصولات ، خدمات پس از فروشی چون تعمیرات رویه و آستری ، تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی و شارژ مجدد مبل شنی را انجام می دهد که می توانید از آن استفاده کنید .

مبل های شنی همچنین در دراز مدت و استفاده طولانی ممکن است کمی افت کنند ، علت آن نیز فشرده شدن محتوای داخلی یونولیتی می باشد که در اثر فشار زیاد و استفاده مداوم فشرده شده اند ، بنابراین در داخل مبل فضای خالی به وجود آمده و مبل افت خواهد کرد . معمولا با افت ، مبل شنی سفت تر خواهد شد ، در این زمان شما می توانید با شارژ مجدد مبل شنی ، آن را به مانند روز اول پر و انعطاف پذیر کنید . شما به سادگی می توانید محتوای یونولیتی شنی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و یا محصول را جهت شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی مبل شنی جدید بنفش اینتکس

مبل شنی جدید بنفش اینتکس از نمونه مبل بین بگ های شنی زیبا و خوشرنگ است که برای استفاده یک نفره ساخته و تولید شده است . مبل های شنی عمدتا به صورت تک نفره طراحی شده است و برای خرید نیز آن ها را باید به صورت تکی خریداری کنید ، از این رو نیاز نیست هزینه بیشتری را برای خرید چند مبل پرداخت نمایید . البته شما می توانید به دلخواه تعداد بیشتری از مبل های شنی را به صورت یکجا خریداری کنید تا دیگر افراد خانه نیز بتوانند از مبل های شنی استفاده کنند . این مبل برای میهمان نیز کاملا مناسب است .

این مبل شنی در رنگ بنفش ساخته شده است اما تنوع رنگی آن بسیار زیاد بوده و شما می توانید همین مدل را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . مبل شنی جدید بنفش اینتکس تنها 5 کیلوگرم وزن دارد ، از این رو به آسانی می توانید آن را جابجا کنید . در واقع این محصولات در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل قرار می گیرند ، بنابراین می توانید از این محصولات شنی در اتاق خواب ؛ پذیرایی ، آشپز خانه و حیاط نیز استفاده کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول همراه ما باشید .

طراحی و تولید مبل شنی

عمدتا مبل های شنی توسط کارگاه های نسبتا بزرگ تخصصی تولید می شود که عوامل زیادی در کیفیت آن تاثیر گذار خواهد بود ، از مهم ترین عوامل موثر در دوام و کیفیت مبل های شنی ، نوع طراحی و تولید مبل ، جنس محصول ، نحوه دوخت ، ماهر بودن خیاط و طراح می باشد که تمامی آن ها می تواند زیر مجموعه یک برند باشد ، بنابراین توصیه می شود که در هنگام خرید مبل شنی به برند محصولات و عوامل موثر آن دقت کنید . این مبل شنی توسط تولیدی اینتکس تولید شده که می تواند ضامن کیفیت بالای محصول شود .

مبل های شنی از پارچه ساخته می شوند که به مانند بسیاری از لباس ها و کالا ها با برش دادن پارچه ها مانند الگو و دوخت و دوز تولید می شوند . این مبل علاوه بر رویه یا پوسته خارجی دارای آستری نیز می باشد که جنس آن نیز از پارچه می باشد . در داخل آستری محتوای شنی ریخته می شود که در واقع آستری وظیفه نگهداری محتوای ریز و شنی را در داخل خود دارد . همچنین وجود آستری در مبل می تواند دوام مبل را افزایش دهد و مقاومت بدنه خارجی مبل را تقویت کند .

جنس مبل شنی

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد ، در هنگام خرید مبل شنی باید به جنس بدنه آن توجه کنید زیرا تنوع پارچه در مبل های شنی بسیار زیاد است . هر پارچه ویژگی های خاص خود را داشته و نحوه نگهداری و مراقبت آن ها نسبت به هم تفاوت هایی را دارد . مبل شنی جدید بنفش اینتکس از بدنه پلی استری ساخته شده است . پارچه پلی استر یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین پارچه های ضد آب است که بیشتر از آن برای تولید بدنه چادر مسافرتی و همچنین کوله پشتی و ساک استفاده می شود ، بنابراین استفاده از آن در این مبل شنی باعث شده است تا محصول ضد آب باشد . 

ویژگی ضد آب مبل شنی به شما اجازه خواهد تا از محصول در کنار استخر ها و مکان های پر رطوبت استفاده کنید . همچنین اگر در شهر های شمالی و جنوبی کشور که آب و هوای شرجی دارد می توانید از این مبل شنی حتی در حیاط خانه استفاده کنید بدون اینکه نگران کوتاه شدن طول عمر محصول باشید . این پارچه قابل شست و شو بوده و در صورت نیاز می توانید آن را بشویید . 

همچنین تولیدی اینتکس آستری این مبل شنی را نیز از پارچه مخملی ضخیم تولید کرده است که می تواند دوام بسیار خوبی به مبل و بدنه محصول ببخشد . و اما داخلی ترین بخش مبل شنی که همان محتوای شنی است از یونولیت تشکیل شده . یونولیت های استفاده در مبل حالت شن شده دارد یعنی ریز و دانه دانه می باشد تا شناوری و تحرک خوبی در داخل آستری داشته باشد ، تحرک محتوا باعث شده تا مبل شنی فرم پذیری بسیار خوبی را داشته باشد . محتوا قابلیت شارژ شدن داشته و حتی تمامی لایه های مبل شنی قابل تعمیر می باشند .

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • کد محصول: intex 70413

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...