مبل شنی جهت بازی و گیم

mbl-3014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جهت بازی و گیم

مبل شنی جهت بازی و گیم هم از سری مبل های شنی خلاقانه و با کیفیتی است که ساختاری جذاب را داراست. قطعا افرادی وجود دارند که در هنگام بازی و تفریح از نشستن بر روی صندلی های ساده فراری بوده و نمی توانند بر روی ان ها لذت کافی را ببرند. این مبل شنی دقیقا برای همین دسته از افراد مناسب است زیرا حالت و ارگونومی فوق العاده ای را برای ان ها به ارمغان اورده و با دارا بودن تکیه گاه مناسبی که دارد سبب شده تا افراد هم بتوانند به ان تکیه داده و در مواقعی هم دراز بکشند. هم چنین از نظر رنگ بندی هم این محصول به صورت ساده و یکسدت ابی رنگ روانه بازار شده است. هم چنین نرمی و راحتی این محصول هم از دیگر مواردی است که در طولانی مدت بازی کردن و نشستن بر روی ان هم شما خسته نخواهید شد. این محصول بدنه ای مقاوم را هم دارا می باشد و قابلیت تعویض پوسته و محتویات داخلی را هم داراست. این محصول هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس در دسترس شماست.

مبل شنی جهت بازی و گیم

مبل شنی جهت بازی و گیم یکی از زیبا ترین و خلاقانه ترین محصولات اینتکس بوده و برای اختصاص دادن زمان خود به بازی و گیم طراحی شده است، این مبل به صورتی طراحی شده است تا شما بتوانید ساعت ها مشغول و سر گرم بازی کردن و گیم باشید بدون اینکه هیچ خستگی از ناحیه کمر و یا گردن داشته باشید. بدن انسان به صورتی خلق شده است که که اگر مدت زیادی برای مثال یک ساعت حالت خشکی و یک شکلی را داشته باشد به زودی خسته شده و یا ممکن است حتی موجب درد در ناحیه های عضلانی داشته باشد. چاره کارچیست؟ برای این کار شما باید مبل شنی جهت بازی و گیم را خریداری کنید که مختص این کار ساخته شده و شما می توانید به آسانی مشغول بازی کردن باشید بدون اینکه حتی ذره ایی احساس خستگی و یا درد کنید. برای همین ما برای افراد گیمر این مقاله را اختصاص دادیم و با کمک متخصص های مجرب در بخش محصولات اینتکس سعی کرده تا به شما کمک کنیم تا با هزینه ایی که می خواهید بپردازید بهترین محصول را خریداری کنیم. پس با ما همراه باشید تا نکات مثبت و یا منفی این محصول را برای شما بازگو کنیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به این شکل است که به این صورت طراحی شده تا شما بر روی آن به شکلی خوابیده و یا دراز بکشید که سر و گردنتان نسبت به بدنتان بالا تر بوده تا هم بتوانید تویزیون را ببینید و به بازیتان بپردازید و هم گردن شما خسته و یا در نگیرد. رنگ این محصول همانطور که مشاهده می کنید آبی تیره است و رنگی شیک و سنگینی را دارا می باشد.

جنس بدنه

بدون شک جنس بدنه این محصول یکی از نقاط قوت این محصول می باشد و بسیار با کیفیت است به طوری که جنس آن از پارچه مخملی بوده و به غیر از نرم بودن و آرامشی که بر روی نشستن آن تجربه می کنید بسیار مقاوم و با کیفیت هم می باشد. متخصصان مادر خصوص جنس و مقاومت این کالا نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد ،تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب عبارنتد از : طول: 100 سانتی متر ، عرض : 72 سانتی متر ، ارتفاع : 50 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در آخر وزن آن 4 کیلو گرم می باشد و بسیار سبک بوده و قابل حمل و یا جا به جا شده است. برای مثال در صورتی که می خواهید در اتاق  مشغول به بازی کردن باشید و بعد از اتمام بازی آن را حمل و جا به جا کرده و در پذیرایی برای فیلم دیدن بکنید.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

این مبل شنی به هیچ گونه راه اندازی نیاز ندارید کافیست تا بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا حالت اصلی خودش را دریابد و پیدا کند.. در خصوص مراقبت و نگهداری این محصول هم باید ذکر کرد که از نزدیک شدن و یا لمس کردن آن به بدنه خود داری کنید.

جمع بندی

مبل شنی جهت بازی و گیم یکی از زیبا ترین و راحت ترین محصول شرکت اینتکس می باشد که همانطور از اسم این کالا پیداست جهت بازی و گیم اختصاص و طراحی شده است. جنس بده /ان از پارچه مخملی بوده و در کنار نرم بودن محصول، بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد. این محصول بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حمل و نقل می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این مبل شنی کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی مبل شنی جهت بازی و گیم

مبل شنی جهت بازی و گیم از سری مبل های شنی طرح خوابیده می باشد که با توجه به نوع طراحی بسیار عالی خود می تواند نشیمنگاه های بسیار عالی برای نشستن و دراز کشیدن باشد که می توانید با استفاده از آن به بازی های رایانه ای و کنسول بپردازید . با استفاده از این محصول می توانید ساعت های بیشتری را به نشستن ادامه دهید بدون اینکه به اندام هایتان فشاری وارد شود . این مبل شنی فرم پذیر بوده و حتی شما می توانید با فرم دهی به آن اشکال مختلفی را برای مبل در نظر بگیرید .

شما می توانید با خواباندن مبل شنی ، از محصول به عنوان تکیه گاه و یا بالش نیز استفاده کنید . با توجه به اینکه بسیاری از نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارند ، این مبل های شنی طراحی گردیده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . این محصول ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که در ادامه مطلب و با نقد و بررسی بیشتر شما را با این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد .

مبل شنی خوابیده بهتر است یا ایستاده ؟

شاید نوع طراحی این مبل شنی خوابیده برای شما ناآشنا باشد و بیشتر مبل های شنی را به مانند مبل های ایستاده دیده باشید . با توجه به طبی بودن این محصولات کسانی که زمان های زیادی را صرف استراحت کردن و و نشستن می پردازند مبل های شنی انتخاب آن ها خواهد بود چرا که این محصولات طبی و انعطاف پذیر هستند ، اما شاید این سوال برای آن ها پیش بیاید که آیا مبل شنی خوابیده بهتر است یا ایستاده ؟ البته این موضوع بستگی به سلیقه و نیاز شما خواهد داشت ، اما از آن جا که دراز کشیدن و بازی کردن با کنسول های بازی ممکن است ساعت ها شما را مجذوب به بازی کند ، داشتن مبل های شنی خوابیده که بتوانید به صورت نیمه دراز کش بازی را انجام دهید بسیار کاربردی تر باشد .

از ویژگی های بسیار عالی که مبل شنی خوابیده در مقایسه با مبل های شنی ایستاده دارد ، انعطاف پذیری بسیار بالا و فرم پذیری عالی آن ها می توان اشاره کرد ، شما می توانید ارتفاع تکیه گاه را به دلخواه بیشتر و یا کمتر در نظر بگیرید . همچنین در صورت خواباندن کامل مبل شنی می توانید آن را به بالش شنی تبدیل کنید تا در کنار خود دوستانتان نیز دراز کشیده و سرشان را بر روی بالش شنی قرار دهند و بازی کنند . این در حالی است که فرم پذیری مبل های ایستاده محدود تر است . البته مبل های شنی ایستاده نیز ویژگی های خاص خود را دارند که می توانید با مشاهده آن ها و مطالعه ویژگی آن ها در نهایت مبل مد نظر خود را انتخاب کنید .

مزایای مبل شنی

مبل های شنی مزایای بسیار بالایی دارند که شاید از آن ها بی خبر باشید ، یکی از این ویژگی های بسیار عالی می توان به وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد . مبل های شنی به دلیل اینکه داخل آنها را با محتوی شنی یونولیتی پر می کنند ، وزن بسیار سبکی دارند به همین جهت به سادگی می توانید آن ها را در خانه جابجا کنید . مبل شنی گیمینگ فوق با توجه به ابعاد بزرگی که دارد تنها 4 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با مبل های معمولی می توان گفت که بسیار سبک هستند .

رویه این مبل شنی قابل شست و شو است ، بنابراین در صورت کثیف شدن می توانید رویه آن را جدا کرده و با استفاده از مواد شوینده و آب آن را بشویید . برای اینکار حتی می توانید از ماشین لباسشویی نیز استفاده کنید . از خوبی های مبل های شنی می توان به بو نگرفتن آن ها اشاره کرد ، شاید بسیار دیده باشید که در دراز مدت شاید مبل ها بوی عرق به خود بگیرند ، اما این مبل شنی اینچنین نیست و مواد داخلی آن بو نمیگیرد . همچنین سطح مخملی مبل از عرق کردن بدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند . مبل های شنی محصولاتی قابل تعمیر هستند که در صورت آسیب دیدن می توانید آن ها را تعمیر کنید .

تعمیرات مبل شنی

در صورت پارگی مبل شنی شما می توانید آن ها را تعمیر کنید چرا که بدنه آن از پارچه ساخته شده است ، بنابراین می توانید به مانند بسیاری از کالاهای پارچه ای با دوخت و دوز مبل شنی را تعمیر کنید . همچنین قسمت آستری مبل نیز قابل تعمیر خواهد بود . این مبل های شنی قابلیت شارژ مجدد را دارا هستند ، بنابراین اگر مبل شما در دراز مدت افت کرد می توانید آن را با محتوای شنی جدید شارژ کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات انجام می دهد که می توانید برای تعمیرات و همچنین تعویض رویه یا دیگر لایه ها محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید .

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...