مبل شنی حوله ای مخمل بزرگسال اینتکس

mbl-56691

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
5,500,000
12%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس

مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس بدون شک یکی از زیبا ترین مبل های شنی و بین بگ های بزرگسال است که می توانید آن را با ضمانت 2 ساله از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . مبل های شنی محصولاتی نرم و فرم پذیری است که به عنوان مبل راحتی مورد استفاده قرار گرفته و می تواند بستر ایده آلی برای نشستن و استراحت کردن شما فراهم کند . مبل های شنی مبل هایی طبی و آرگونومیک هستند که می تواند از آسیب های احتمالی کمر و گردن در نشستن های طولانی جلوگیری کند . بنابراین شما می توانید برای تماشای طولانی تلویزیون یا مطالعه کتاب و حتی برای بازی با کنسول ها از این مبل استفاده نمایید .

مبل شنی به واسطه جنسی که دارد کاملا سبک و قابل حمل است به همین دلیل به آسانی می توانید از آن در هرجای خانه استفاده کنید ، بنابراین این مبل ها ثابت نیستند و به عنوان مبل متحرک قابل استفاده هستند . مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس تنها 5 کیلوگرم وزن دارد که دلیل آن نیز استفاده از یونولیت ها در قسمت های داخلی مبل می باشد . بیشتر حجم این مبل را نیز یونولیت تشکیل داده است . این محصولات در ابعاد مختلفی تولید شده اند که برای سنین مختلف قابل استفاده است ، اما مبل شنی فوق به واسطه ابعاد بزرگی که دارد برای بزرگسالان مناسب بوده و به خوبی می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند .

مبل های شنی نسل جدیدی از مبل ها بوده که می توانید آن ها را به صورت تکی و یا عمده خریداری کنید ، فروشگاه تهران اینتکس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند مبل های شنی را به صورت تک و یا عمده با رنگبندی های مختلف خریداری کنند . خرید تعداد بالای مبل های شنی می تواند تخفیفات ویژه ای را برای شما به همراه داشته باشد . قیمت مبل شنی فوق نیز ارزان و مقرون به صرفه بوده و می توانید با صرف هزینه کم مبلی طبی و راحتی را خریداری کرده و سال های سال بدون افت کیفیت از مبل شنی خود استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس بخش نقد و بررسی محصول را مطالعه فرمایید .

راهنمای خرید مبل شنی به صورت اینترنتی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت مردم به اینترنت ، فروشگاه ها علاوه بر فروش محصولات خود به صورت حضوری ، امکان خرید را به صورت اینترنتی فراهم کرده اند تا خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری با نشستن در خانه و تنها با یک سرچ ساده بتوانند محصولات خود را چه بسا با تنوع بیشتر در سایت های مختلف مشاهده و خریداری کنند . البته همواره باید در خرید های اینترنتی خود به فروشگاه توجه داشته باشید . امروزه فروشگاه های زیادی اقدام به فروش مبل شنی در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها می کنند که بهتر است قبل از اقدام به واریز هر وجهی اطلاعات کافی از عملکرد فروشگاه و داشتن نماد های اعتماد را کسب کنید . 

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبل شنی در ایران است که سال های سال محصولات شنی خود را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند . خریداران می توانند با خیال راحت مبل های شنی خود را از این بستر خریداری کنند . در صفحات مرتبط با محصول ، توضیحات کاملی در رابطه با مدل مبل شنی مانند نوع طراحی و ساخت ، جنس محصول ، طول عمر ، دوام و کیفیت ، مزایا و معایب ، ابعاد ، تحمل وزن و سایر مشخصات آورده شده است که می توانید با مطالعه آن ، به ویژگی های مبل شنی مد نظر خود پی ببرید . فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت به فروش می رساند که می تواند خیال شما را از کیفیت محصول راحت کند .

خدمات پس از فروش

فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروش مبل شنی خود را به مشتریان خود ارائه کرده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا نیاز به تعمیر ، تعویض و ... بتوانند از خدمات فروشگاه استفاده کنند . مبل های شنی نیز به مانند هر محصولی ممکن است آسیب ببیند ، عمده آسیب هایی که برای مبل های شنی اتفاق می افتد می توان به پارگی پوسته یا رویه و همچنین افت مبل شنی اشاره کرد .

با توجه به اینکه بدنه این مبل ها از پارچه می باشد ، در صورت نیاز می توانید با دوختن آن را تعمیر کنید و یا حتی آن را تعویض نمایید . آستری را نیز به مانند رویه می توانید تعمیر یا تعویض کنید . شما مشتریان گرامی می توانید برای اینکار محصول خود را برای فروشگاه ارسال یا تحویل دهید تا متخصصان در این امر با بهترین کیفیت مبل شنی شما را تعمیر نمایند .

شارژ مجدد مبل شنی

یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای هر مبل شنی رخ دهد ، افت مبل و ایجاد فضای خالی در آن می باشد ، افت مبل شنی به دلیل فشرده شدن یونولیت های استفاده شده در مبل می باشد که در طول زمان ، تحت فشار بوده و کمی فشرده شده اند . بنابراین برای رفع مشکل می توانید با شارژ مجدد مبل شنی ، آن را به مانند روز اول پر و انعطاف پذیر کنید . شما می توانید یونولیت های خرد را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و خودتان در خانه مبل را شارژ کنید ، همچنین می توانید مبل را به فروشگاه تحویل دهید تا نمایندگی شارژ مبل شنی شما را انجام دهد .

نقد و بررسی مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس

مبل شنی حوله ای مخمل بزرگسال اینتکس به صورت مختصر در قسمت توضیحات معرفی شده است ، اما در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع تر شما را با ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی آشنا کنیم تا بیش از پیش با مبل های شنی آشنا شده و نحوه ساخت آن ، نگهداری صحیح و استفاده درست ، جنس و مواد استفاده شده برای ساخت مبل ، تعمیرات محصول را به شما عزیزان معرفی نماییم .

بدون شک تنها با یک بار نشستن و استفاده کردن از مبل های شنی دیگر به سراغ هیچ مبل دیگری برای نشستن نخواهید رفت . بسیاری از مبل های موجود در بازار تنها جنبه زیبایی داشته و بیشتر برای نشستن های موقتی هستند ، اما شمایی که زمان بیشتری را در خانه و حتی در محل کار می گذرانید بدون شک داشتن مبل شنی می تواند بستری نرم و طبی را برای شما فراهم آورد .

ویژگی های مبل شنی

مبل های شنی در کنار سطوح نرم و طبی که دارند ظاهر بسیار زیبایی را داشته و یکی از متنوع ترین نوع مبل ها می باشند . به عنوان مثال مبل شنی مخمل بزرگسال اینتکس ظاهری بسیار زیبا دارد که سطح مخملی و خزدار آن می توانند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند ، این زیبایی و شیک بودن مبل شنی به شما اجازه می دهد تا تنها از محصول در خانه استفاده نکنید و چه بسا از آن در محل کار خود جهت استراحت استفاده کنید .

همچنین ظاهر زیبای آن می تواند در آتلیه های عکاسی سوژه خوبی برای عکاسی افراد باشد تا بتواند تصاویر زیبا تر را با پس زمینه ایده آل تر ثبت کند . همچنین اگر مغازه ای دارید و دائما به این طرف و آن طرف می روید و خسته می شود می توانید از این مبل استفاده کنید و حتی به واسطه وزن سبک آن ، مبل را نیز به همراه خود برده و در هر جایی که دوست داشتید بنشینید .

طراحی و تولید مبل شنی

نوع طراحی و ساختار این مبل شنی بی شک بی نظیر و عالی بوده که توانسته چنین نشیمنگاه ایده آل و محبوبی را برای هر فردی ایجاد کند . برای ساخت این مبل شنی از هیچگونه پایه و یا وسیله ای به عنوان چارچوب استفاده نشده است و چه بسا ساختار آن تنها از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد که با استفاده از آن ها و طراحی سه لایه این مبل شنی زیبا و دوست داشتنی خلق شده است .محتوای شنی و دانه دانه محصول موجب شده تا محتوا متحرک باشد ، چرا که تحرک محتوای شنی به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی و تنها با کمک دست و یا با نشستن ، به مبل فرم بدهید .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل دارای نشیمنگاه تقریبا فرو رفته ای است که پشتی و تکیه گاه مرتفعی نیز در پشت آن قرار دارد ، به همین دلیل هیچگونه فشاری نیز بر روی دیسک کمر و مهره های کمر وجود نخواهد داشت . بیشتر مشکلاتی که برای برخی از افراد ایجاد می شود به دلیل انتخاب نادرست مبل و یا صندلی برای کار یا استراحت و نشستن می باشد ، البته برای خوابیدن نیز باید از تخت و تشک های طبی و ایده آل استفاده کنید چرا که عمدتا آسیب دیدگی ها در دراز مدت اتفاق می افتد و شاید در هفته و ماه های اول با هیچ مشکلی مواجه نباشید .

جنس و مواد ساخت مبل شنی

برای ساخت این مبل شنی همانطور که اشاره شد از پارچه استفاده شده است ، اما تنوع جنس در مبل های شنی بسیار زیاد است و چه بسا تمامی آن ها از پارچه ساخته شده اند اما جنس متفاوتی دارد . جنس یک محصول می تواند بیانگر دوام و کیفیت محصول باشد . مبل شنی بزرگسال اینتکس فوق همانطور که از نامش مشخص است ، دارای بدنه مخملی بوده و از پارچه مخملی ساخته شده است ، این پارچه یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین پارچه هایی است که علاوه بر ساخت مبل شنی در سایر محصولات و پوشاک نیز استفاده می شود .

این رویه به واسطه جنسی که دارد می تواند از عرق کردن بدن حتی در گرما نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند . این پارچه همچنین قابل شست و شو بوده و طول عمر بالایی دارد ، همچنین در گذر زمان رنگش ثابت مانده و کمرنگ نخواهد شد . همچنین رنگی که این پارچه دارد چرک را نشان نداده و نیازی به شست و شوی مکرر نخواهید داشت . و اما آستری این مبل نیز از پارچه مخملی ساده می باشد که تنها دوام و کارایی آن مهم بوده و ظاهرش چندان مورد اهمیت نیست . آستری محتوای شنی را در داخل خود نگهداری می کند تا در صورت نیاز بتوانید رویه را جدا کنید . و اما محتوای شنی این مبل از یونولیت است ، خاصیت اسفنجی این محصول توانسته انعطاف بالایی به مبل ببخشد .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:90 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه مخملی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • قابلیت شستشو:بله
  • سایر
  • سازنده:اینتکس
  • ضمانت:2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...