مبل شنی خاص اینتکس

mbl-1013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خاص اینتکس

مبل شنی خاص اینتکس یکی از محصولاتی است که به صورت تک نفره طراحی شده است. ساختار این محصول هم همانند مبل های راحتی بوده و از نظر ظاهر و شکل و شمایل نیز بسیار زیبا و جذاب می باشد. هم چنین در هر دو سمت این کالا دو عدد جایگاه برای قرار گیری دستان شما وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت در هنگام نشستن بر روی این محصول دستان خود را بر روی این قسمت قرار داده و از ان استفاده کنید. هم چنین می توانید برای مراقبت بیشتر از این محصول بر روی ان ملافه ای هم پهن کنید تا از کثیف شدن و نشستن گرد و غبار بر روی ان جلوگیری شود. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم با مقداری شیب به سمت عقب طراحی گردیده است که ارامش و راحتی را برای شما فراهم کرده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول داشتن نشیمنگاه فوق العاده نرم می باشد که در طولانی مدت هم هیچ گونه احساس خستگی نخواهید داشت. این محصول در رنگ بندی جذاب تولید گردیده است که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی خاص در واقع مبلی است که از نظر ساختاری بسیار متفاوت از هرگونه مبل شنی دیگری بوده و اگر نگاهی به آن بیاندازید ، متوجه تفاوت آن با سایر مبل های شنی خواهید شد . این مبل اگرچه یک مبل شنی به شمار می رود ، ولی از نظر ساختاری بسیار شبیه به مبل هایی است که دارای پایه بوده و فریم چوبی هستند . اما برخلاف انتظار در تولید مبل شنی خاص اینتکس از هیچ پایه ای استفاده نشده است ، بلکه داخل آن را همانطور که اشاره شد ، با یونولیت پر کرده اند . نوع دوخت بسیار عالی مبل است که باعث شده تا این محصول بتواند به خوبی این فرم را داشته باشد و حتی در هنگام نشستن نیز فرم ظاهری خود را حفظ کند . 

این نوع از طراحی و ساختار برای مبل های شنی ، می تواند از چندین جهت مناسب باشد . یکی از این موارد ، وجود دسته هایی است که مبل دارد تا شما بتوانید در هنگام استفاده از مبل شنی ، دستان خود را روی دستگیره ها قرار دهید تا در یک شرایط ایده آل تر و بهتری از مبل استفاده کنید . مورد بعدی این است که مبل شنی تکیه گاه بلند و خوبی دارد که شاید مهم ترین نکته و ویژگی این مبل نیز همین موضوع باشد . وجود چنین مبلی می تواند برای شما راحتی و آسایش را به ارمغان بیاورد ، تا در هر لحظه که از مبل استفاده می کنید ، احساس راحتی داشته باشید و بتوانید مدت طولانی از محصول استفاده نمایید . شما عزیزان می توانید از بزرگ بودن و عریض بودن این مبل استفاده کرده و در شرایط بسیار بهتر و در حالتی نیمه دراز کشیده از مبل شنی استفاده کنید .

نقد و بررسی مبل شنی خاص اینتکس

مبل شنی خاص اینتکس یک محصول با طراحی فوق العاده زیبا و جذاب است که به دلیل داشتن طراحی خلاقانه اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و از کیفیت و نواوری خاصی هم در ساخت ان بهره برده شده است. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

در تصاویر این محصول همان طور که مشاهده می کنید این محصول ارگونومی ساخت بسیار جذابی دارد. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا ظاهری شبیه به مبل های تک نفره راحتی دارد که بسیار زیباست. اگر بخواهیم به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم باید عنوان کرد که در هر دو سمت این محصول جای قرار گیری دست تعبیه شده است. هم چنین تکیه گاه این محصول به صورت دقیق و با مقداری شیب به سمت عقب طراحی و پیاده سازی شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم دارای طول استانداردی است به گونه ای که در هنگام نشستن بهترین ارگونومی را به بدن شما می بخشد. تمام این موارد در کنار رنگ های شاد و جذاب این محصول که قدرت انتخاب را به شما می بخشد باعث شده تا بتوانید این محصول را با خیال راحت خریداری نموده و از داشتن ان لذت ببرید.

جنس بدنه

این محصول از بدنه ای فوق العاده مقاوم طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که رویه اصلی این کالا ساخته شده از پارچه مخملی است که کیفیت بالایی داشته و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین مواد داخل این مبل هم از یونولیت ساخته شده است که نرمی و لطافت را به این محصول بخشیده و به راحتی هم دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول باید عنوان کرد که طول و عرض این کالا 110 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 95 سانتی متر است. این ابعاد بیان گر این موضوع است که می توانید به راحتی از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 130 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما پس از خریداری این محصول باید تنها دغدغه تان محل قرار گیری این مبل شنی باشد. پس از انجام این کار شما می بایست بر روی این مبل نشسته و به استراحت بپردازید. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که این کالا نیاز به راه اندازی نخواهد داشت و اماده می باشد. نکته مهم در این بخش نکات مراقبتی از این محصول است که با رعایت ان ها می توانید سلامت این کالا را حفظ کنید. در همین خصوص باید عنوان نمود که شما باید از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل بدنه و رویه این محصول خودداری کنید. هم چنین باید سعی کنید تا از فشار زیاد وارد کردن به این محصول و هم چنین قرار دادن وسایل سنگین بر روی ان نیز خودداری کنید. انجام این کار ها در کنار چندین راهکار دیگر می تواند سبب شود تا این محصول همیشه سالم و سلامت برای شما باقی بماند.

جمع بندی

مبل شنی خاص اینتکس محصولی زیبا و دیدنی است که ساخت شرکت اینتکس بوده و تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که مقدار سبکی بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید. هم چنین این کالا دارای گارانتی دو ساله هم می باشد که خیال شما را از این حیث راحت کرده است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...