مبل شنی خوابیده

mbl-3064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خوابیده

مبل شنی خوابیده از سری محصولاتی است که چندین کارایی را به صورت هم زمان به شما ارائه می دهد. در همین خصوص هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا دارای ظاهر فوق العاده خاص و طراحی دقیقی است که همین عامل هم سبب شده تا افراد سخت پسند به سمت ان روی اورند. اگر شما قصد دارید تا بر روی یک محصول دراز بکشید و به تماشای تلویزیون بنشینید و یا بر روی محصولی نشسته و به بازی و استراحت بپدازید مبل شنی خوابیده یک انتخاب خلاقانه و هوشمندانه برای شما می باشد. هم چنین در رابطه با رنگ این محصول هم باید گفت که این کالا ساخته شده از رنگ یکدست ابی می باشد که رنگی شاد ، جذاب و چشم نواز خواهد بود. علاوه بر این ها دارا بودن طراحی شیب دار در بخش تکیه گاه و هم چنین نشیمنگاه فرو رفته و نرم سبب شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم. هم اکنون می توانید این کالا را در سبد خرید خود جای دهید.

مبل شنی خوابیده

مبل شنی خوابیده از سری محصولات زییا و چند کاره می باشد و شما می توانید الگوریتم های های را بر روی این محصول پیاده کرده و از آن استفاده لازم را ببرید. از این محصول شما می توانید روز ها به عنوان مبل راحتی استفاده کرده و همچنین شب ها به عنوان یک تختی که فوق العاده احساس آرامش را به شما هدیه می دهد استفاده بکنید.این محصول با ساختار زیبا و جدید که دارارمی باشد طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است و هم اکنون شما می توانید از این سایت آن رارخریداری نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا با تجربه های مختلف و متفاوت متخصص های نمایندگی اینتکس در تهران به شما در خریدتان کمک کرده تا شما با هزینه ای که میخواهید بپردازید، بهترین خرید را انجام تا و تا سالیان سال از خریداتان راضی باشید. پس باذما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک یکی از اصلی‌ نقطه قوت این محصول، طراحی و ارگونومی ساخت آن می باشد که در ادامه راجب آن توضیح خواهید داد. این محصول را شما با هر طرح و الگوریتمی که در هر زمانی که خواستید تغییر دهید و از آن به آسودگی و آرامش استفاده کنید. همچنین این محصول به رنگ آبی تیره بوده و شما با خرید این محصول بدون شک منزلتان بسیار زیبا و شیک به چشم می آید و منزلی زیبایی را خواهید داشت.

جنس بدنه

اما جنس بدنه صد در صد اصلی ترین قابلیت هر محصولی می باشد و محصولی که جنس خوبی نداشته باشد و در مدت زمان کوتاهی از بین برود محصول خوبی نخواهد بود. به این منظور جنس بدنه این مبل شنی چند کاره از پارچه مخمل بوده و شما به غیر از داشتن محصولی نرم و زیبا، محصولی با کارکرد و جنس فوق العاده ای را خواهید داشت.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 130 سانتی متر، عرض : 110 سانتی متر، ارتفاع: 85 سانتی متر، تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم و وزن آن 6 کیلو گرم می باشد و با وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جا شدن می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید مبل های شنی نیاز به راه اندازی ندارند و شما کافیست تا الگوریتمی که می خواهید را بر روی این مبل شنی ایجاد کرده و با آسودگی بر روی آن بنشینید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که اجسام و وسایل تیز راه از این محصول دور نگه دارید زیرا احتمال پاره شدن بدنه آن بالا می رود، اما اگر در هر صورتی بدنه این در بدنه این محصول پارگی ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله می باشد و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و مانند روز اول آن را تحویل بکیرید.

جمع بندی

مبل شنی خوابیده یک محصول زیبا و چشم گیری می باشد که با طراحی نو آورانه ایی که دارا است مشتریان و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. جنس این محصول از پارچه مخملی بوده و داراب مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. هم چنین این محصول بسیار سبک است و شما به آسانی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در سریع ترین زمان آن را درب منزل دریافت نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول ابی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...