مبل شنی دستگیره دار بزرگسال

52310 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دستگیره دار بزرگسال

مبل شنی دستگیره دار بزرگسال یکی از جدید ترین مبل های شنی هپی چیر تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در رنگ های مختلف از جمله رنگ قرمز تولید و عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس چرم مصنوعی با ضخامت و دوخت های با کیفیت بوده که بدنه ای ضد آب و ضد سایش را به همراه دارد. محصولی که مانند بسیاری از مبل های شنی از موادی به نام یونولیت یا همان فیبر خرد شده در درون خود بهره مند می باشد که امکان کاهش و افزایش آن به راحتی فراهم خواهد بود. برای این کار یک زیپ مخصوص روی بدنه تعبیه شد که از این قسمت می توان اقدام به تعویض مواد داخل مبل کرد. البته گفتنی است که مانند مواد داخلی امکان تعویض پوسته این مبل شنی نیز وجود خواهد داشت . مبل شنی دستگیره دار اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیال آسوده استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی دستگیره دار برزگسال از تولیدی مبل  شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی دستگیره دار بزرگسال

مبل شنی دستگیره دار بزرگسال یک محصول شیک و جذاب است که ساخته شرکت اینتکس بوده و در زمان تولید فروش چشم گیری را داشته است. این محصول که دارای جنس و مقاومت بسیار خوبی را داشته ، نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید آن بالا می باشد. ما در این مطلب می خواهیم به نکات مثبت و منفی این محصول پرداخته تا با مبلغ و هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین را خریداری نمایید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

 طراحی و ارگونومی ساخت که یکی از دلایل هر شخصی برای خرید محصولش می باشد باید دارای زیبایی و ارگونومی خاصی باشد که مشتری و یا خریداری با نگاه اول جذب آن شود. به همین دلیل این محصول دارای طراحی و ارگونومی زیبا و شکیلی می باشد که به آن می پردازیم. ایم محصول به شکل گرد ساخته شده که اکثر محصولات مبل هپی چیر از این طراحی پیروی می کنند اما رنگ و جنس آن هاست که خود را از بقیه متمایز خواهد کرد. به همین دلیل رنگ این محصول قرمز بوده که باعث شکیل تر شدن این محصول شده و دستگیره ای در بالای سر آن نیز برای حمل و یا جا به جا کردن وجود دارد.

جنس بدنه

اما حتما می دانید که محصولی که جنس خوب و کیفیت بالایی نداشته باشد مورد پسند هیچکس نخواهد بود و تولید آن محصول برای شرکت های بزرگی نظیر اینتکس یک شکست بزرگی است. به همین دلیل این شرکت اکثر محصولاتی با جنس فوق العاده ای را خواهد ساخت تا مشتری از خریدی که خواهد کرد راضی باشد. بدین منظور جنس این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی است. قابل ذکر می باشد که این مبل هپی چیر پر شده از یونولیت خرد شده می باشد و قابل تعویض و یا پر شدن است.

ابعاد و وزن

 برای اینکه هر شخصی محصولی را که می خواهد برای خانه خود خریداری کند نیاز به داشتن ابعاد آن محصول است تا بسنجد که آن محصول در آن مکان جا می شود و یا خیر. بدین منظور ابعاد و وزن این محصول به ترتیب می باشد: طول: 90 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع : 110 سانتی متر، ارتفاع تا نشیمنگاه: 50 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد و همانطور که مشخص است بسیار سبک ب.ده و شما به راحتی می توانید این محصول را حمل و یاغ جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی نیاز ندارد و شما با خیالی راحت پس از گذاشتن آن در مکان دلخواهی که می خواهید، می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. اما از لحاظ نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که کسانی که وزنشان از 150 کیلو گرم بوده به هیچ وجه از این مبل استفاده نکنند زیرا تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم بوده و صدمه می بیند. همچنین وسایل و اشیا های تیز را از این محصول فاصله دهید زیرا احتمال پاره شدن بدنه این محصول بالا می رود. اما اگر از هر نظری این محصول دارای صدمه و یا مشکلی شد هیچ نگراه نباشید زیرا این محصول دارای یک سال ضمانت پس از فروش بوده و در وهله الو خودتان می توانید با چسب تعمیرات آن را تعمیر کنید، و یا در قدم بعدی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما آن را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی دستگیره دار بزرگسال یکی از محصولات زیبا و شکیل شرکت اینتکس بوده که با رنگ قرمزی که دارد به خانه شما شکل و شمایل زیبایی را می دهد. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. همچنین وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید آن را حمل بکنید. قابل ذکر است که این محصول دارای ضمانت یک ساله است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...