مبل شنی دو رنگ توپ کودک

45668 wenzel

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
2,200,000
19%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان

مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان از سری مبل های شنی هپی چیر تولید شده برای سنین نوجوانان بوده که توسط فروشگاه اینتکس ساخته و عرضه می شود. این مبل شنی دارای جنس بدنه ای از نوع چرم مصنوعی بوده که مواد داخل آن را یونولیت یا همان فیبر خرد شده تشکیل می دهد. محصولی که دارای انعطاف بدنه بالایی بوده که به نسبت مقدار یونولیت داخل بدنه حالت های مختلفی به خود می گیرد. این محصول بدنه ای ضد آب داشته و از قابلیت شستشو برخوردار می باشد. علاوه بر این امکان کم و زیاد کردن و یا تعویض فیبر های داخل بدنه فراهم خواهد بود.

این کالا برای استفاده در منزل و حتی فضای باز گزینه مناسبی بوده و می توان رنگ دلخواه را زمان خرید این مبل شنی سفارش داد . مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . برای خرید مبل شنی دو رنگ از تولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

راهنمای خرید مبل شنی نوجوان

انتخاب و خرید مبل شنی نوجوان و کودک تفاوت زیادی با مبل های شنی بزرگسال دارد چرا که این محصولات برای سنین پایین تهیه شده و انتخاب و خریداری یک مبل استاندارد و آرگونومیک برای نوجوانانی که در سنین رشد هستند بسیار مهم و حائز اهمیت است . استفاده از نشیمنگاه های غیر استاندارد بدون شک در طول زمان می تواند آسیب های جدی را به ستون فقرات کمر و سایر اندام های فرد وارد کند . این مبل شنی دارای طراحی بسیار مناسب و ایده آل می باشد که برای هر نوجوانی بسیار مناسب است . کودکان با استفاده از این مبل شنی می توانند ساعت های طولانی را به تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب و دروس خود بپردازند . طراحی و شکل ظاهری مبل های شنی برای سنین نوجوان نیز بسیار پر اهمیت است به همین دلیل نیز این مبل شنی دارای طراحی توپی و بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد .

نکته بعدی که در انتخاب مبل شنی باید توجه داشته باشید جنس محصول می باشد زیرا نگهداری و استفاده از محصول متفاوت بوده و ممکن است برخی از مدل ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی شما مناسب نباشد . به عنوان مثال اگر در مناطق سردسیر زندگی می کنید می توانید مبل های شنی را انتخاب کنید که دارای بدنه پشمی یا خزدار می باشند . همچنین اگر قصد استفاده از مبل های شنی در شهر های شرجی و یا در مکان های مرطوب مانند استخر استفاده می کنید بهتر است مبل هایی را انتخاب کنید که از بدنه ضد آب مانند پلی استر ساخته شده باشند . در رابطه با جنس این محصول در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کرده و ویژگی های آن را ملاک خرید خود قرار دهید .

نگهداری و مراقبت از مبل شنی

مبل های شنی نیازمند مراقبت بسیار زیادی نبوده و به مانند برخی از مبل های پرتابل مانند مبل بادی آسیب پذیری زیادی ندارند ، اما توجه داشته باشید که حتی مبل های شنی نیز نیازمند مراقبت و نگهداری هستند بنابراین به توصیه هایی که در ادامه خواهیم گفت عمل کرده و در حفظ و نگهداری از محصول خود کوشا باشید . این مبل شنی برای سنین نوجوان طراحی شده است بنابراین بهتر است که بزرگسالان از آن استفاده نکنند مخصوصا افرادی که وزن بالایی دارند . بهتر است این مبل را در هنگام جابجایی از روی زمین بلند کنید و آن را روی زمین نکشید .

از خیس شدن مبل شنی خودداری کنید . بهتر است که این محصول را در کنار بخاری و یا شومینه قرار ندهید . اگر از مبل شنی در محیط های باز مانند حیاط استفاده می کنید بهتر است از زیرانداز استفاده نمایید . پرتاب کردن و پریدن بر روی مبل می تواند به آن آسیب وارد کند . توصیه می شود که پارچه این مبل شنی را کمتر بشویید و حدالامکان آن را با دستمال نمناک پاک کنید .

آسیب ها و تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی محصولاتی پارچه ای هستند که با دوخت و دوز طراحی شده اند ، بنابراین ممکن است در طول زمان آسیب دیده و یا کیفیت خود را از دست بدهند . هر چه مراقبت از مبل های شنی افزایش یابد طول عمر آن ها نیز بسیار زیاد خواهد شد . عمده آسیب هایی که ممکن است مبل شنی با آن مواجه شود پارگی از دوخت یا پارچه و افت مبل شنی می باشد که هر دو آن ها قابل رفع است . در صورت پارگی شما می توانید رویه را دوخته و آن را تعمیر کنید و در غیر اینصورت حتی آن را تعویض نمایید . افت مبل شنی نیز در واقع با فشرده شدن محتوای داخلی بر اثر استفاده طولانی می باشد که نیازمند آن است تا دوباره مبل شنی را شارژ کنید .شما می توانید جهت تعمیرات و حتی شارژ مجدد مبل شنی از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی به صورت تخصصی تعمیرات محصول را انجام دهد .

نقد و بررسی مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان

مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان از نمونه مبل های شنی سایز متوسط نمایندگی مبل شنی تهران اینتکس می باشد که به واسطه ابعادی که دارد بسیار مناسب برای سنین نوجوان می باشد . با توجه به اینکه بیشتر مبل های شنی برای بزرگسالان طراحی شده است ، فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده تا انواع مبل های شنی مناسب برای کودکان و نوجوانان را در فروشگاه خود موجود کرده تا نوجوانان نیز بتوانند با خرید مبل شنی سایز متوسط از داشتن مبل های راحتی و انعطاف پذیر شنی لذت برده و زمان های طولانی را به نشستن بپردازند .

این مبل شنی وزن بسیار سبک 6 کیلوگرمی داشته که به کودک اجازه می دهد تا به راحتی آن را حمل و جابجا کند . همچنین می توانید از این مبل شنی در محیط های باز و حتی در حیاط خانه استفاده کنید .در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول همچون نوع طراحی و ساخت ، جنس مبل ، نحوه استفاده و نگهداری آن آشنا کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خرید ، در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید مبل شنی

مبل شنی نوجوان فوق به واسطه طراحی گرد و شبیه به توپ های چهل تکه با نام مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان شناخته می شود . این طراحی موجب شده تا مبل شنی فوق بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد ، به خصوص که برای رده سنی نوجوان طراحی شده است . کودکان می توانند با قرار دادن این مبل شنی در اتاق خواب خود ، فضای اتاق را بسیار زیبا و منحصر به فرد کند . این مبل شنی در واقع از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که توسط طراح و خیاط مبل شنی فوق را طراحی کرده اند . 

رویه ، بیرونی ترین بخش مبل شنی می باشد که از جنس پارچه می باشد . تولیدی برای دسترسی به لایه های زیرین ، در بخش رویه یا پوسته آن زیپی قرار داده است که از آن طریق می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید . این زیپ در قسمت زیرین مبل قرار گرفته است تا ظاهر مبل را زشت نکند . آستری که بخش میانی این مبل شنی است نیز به مانند رویه دارای زیپ است که در داخل آن محتوای شنی ریخته می شود ، وجود آستری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید رویه را از آستری جدا کرده و برای شستشو اقدام نمایید .

جنس مبل شنی

رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی ساخته شده است ، پارچه چرم مصنوعی یا صنعتی از سری پارچه های شیک و زیبا می باشد که در کنار ظاهر بسیار خوبی که دارد دوام و کیفیت بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن بالا ، ساییدگی و برخورد اجسام تیز و برنده مقاوم باشد . با توجه به این موضوع بیشتر مبل های شنی موجود در بازار از پارچه چرمی ساخته شده اند . و اما آستری این مبل شنی نیز از جنس پارچه ساده مخملی اما ضخیم و مقاوم ساخته شده است . وجود آستری مقاوم در مبل شنی می تواند دوام بسیار عالی را به مبل ببخشد .

و اما داخل مبل شنی دو رنگ توپ نوجوان از محتوای شنی یونولیتی پر شده است . ممکن است در برخی از مبل های شنی از محتوای شنی دیگری مانند گرانول ، ابر یا اسفنج پر شود اما یونولیت بهترین و مناسب ترین مواد برای پر کردن مبل شنی می باشد چرا که با استفاده طولانی مدت گلوله یا سفت نشده و به سختی فشرده می شود همچنین تهیه و خرید ان بسیار ساده و راحت تر است . این جنس وزن بسیار سبکی دارد ، به همین دلیل استفاده از آن برای پر کردن مبل شنی باعث می شود تا مبل ها وزن بسیار سبک و قابل حملی داشته باشند . علت وزن 5 کیلوگرمی این مبل شنی نیز به دلیل استفاده از محتوای شنی یونولیتی می باشد .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک . نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...