مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس

MBL-073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس برای استفاده دو نفر یکی از محصولاتی است که به دلیل ساختار فوق العاده زیبا و دیدنی اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای عرض بزگی است به گونه ای که یک نفر بزرگسال به راحتی می تواند بر روی ان خوابیده و به استراحت بپردازد. هم چنین از این محصول می توانید برای نشستن در هر محیطی استفاده کرده و ان را در اتاق خواب ، پذیرایی ، محل کار یا هر جای دلخواه دیگری قرار داده و از ان استفاده کنید. رنگ این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای ساخته شده است که زیبا بوده و مشتریان و طلبه های خاص خود را دارد. علاوه بر این ها بدنه این محصول که ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می رود که باعث شده تا مشتری با خیال راحت ان را خریداری کند. هم چنین محتویات داخلی این محصول هم از نوع فیبر ساخته شده است که قابلیت تعویض در صورت اسیب دیدن و فرو نشست را دارا می باشد. این مبل شنی فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی محصول :

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس محصولی زیبا و بسیار کارآمد می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با توجه به رنگ و طراحی و همچنین دارا بودن فضای کافی جهت استراحت ، مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است . جنس این مبل شنی از پلی استر می باشد که دوام و زیبایی منحصر بفردی را به آن عرضه داشته است . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از نکات حائز اهمیت در انتخاب و خرید یک محصول ، شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . این مبل شنی به صورت مستطیل شکل طراحی شده که در کناره ها با در نظر گرفتن کمی انحنا زیبایی آن دوچندان افزایش یافته است . رنگ آن نیز قهوه ای درنظر گرفته شده تا با سلیقه بسیاری از افراد و دکوراسیون منزل سازگاری داشته باشد . این مبل را می توان علاوه بر منزل در محل کار نیز مورد استفاده قرار داد . همچنین به دلیل دارا بودن ابعادی مناسب و مطابق با استاندارد های موجود علاوه بر نشستن ، می توان برای خواب نیز از آن استفاده نمود زیرا این مبل شنی طوری طراحی شده که بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود .

جنس بدنه

طول عمر یک محصول برای بسیاری از ما نکته  قابل اهمیتی می باشد به همین دلیل همواره در انتخاب های خود به جنس بدنه توجه ویژه ای نشان می دهیم ، زیرا بارز ترین شناسه یک کالای مرغوب ، جنس بدنه آن می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس همواره از مواد اولیه مرغوب در ساخت محصولات بینظیر خود بهره می گیرد .  این مبل شنی با رویه ای از جنس پلی استر ساخته شده که از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار می باشد . همچنین این رویه از نرمی و لطافت قابل قبولی برخوردار بوده و می توان ساعت ها به راحتی از آن استفاده نموده و لذت برد . داخل این مبل شنی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که به راحتی با بدن شما شکل گرفته و بدن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده که شما بتوانید در مواقع لزوم یونولیت ها را تخلیه نموده و یا تعویض نمایید . 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

این محصول با دارا بودن عرض 130 سانتی متر ، طول 170 سانتی متر و ارتفاع 84 سانتی متر گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد . همچنین این مبل شنی قادر به تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم بوده که این امر موجب می شود به طور همزمان 2 نفر از آن استفاده نمایند . نکته مهم دیگر وزن 5 کیلو گرمی آن می باشد که به نظر مطلوب بوده و قابل حمل و جابه جایی می باشد .

جمع بندی

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با طراحی ویژه و کیفیتی استثنائی در لیست پرفروش ترین محصولات اینتکس قرار گرفته است . جنس رویه این محصول از پلی استر می باشد که به راحتی قابل شستشو بوده و به آسانی آسیب نمی پذیرد . علاوه بر این ضمانت نامه 2 ساله این محصول نشان از مرغوبیت آن دارد . اگر شما نیز مجذوب این مبل شنی شده اید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس آن را تهیه نمایید . 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس از نمونه مبل های شنی بسیار عالی و مرغوب فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با بالا ترین سطح کیفی تولید شده و می تواند توسط بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد . مبل های شنی امروزه به محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم رسیده است چرا که سطح آن ها بسیار نرم و انعطاف پذیر است به همین دلیل می توان به صورت طولانی مدت بر روی مبل بنشنید بدون اینکه خسته شوید و یا بدن شما درد بگیرد .

علت انعطاف پذیری مبل های شنی محتوای آن هاست ، همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد ، محتوای داخلی مبل های شنی به مانند مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس از یونولیت ها یا همان فیبر ها تشکیل شده است ، فیبر به دلیل خاصیت اسفنجی که دارد می تواند منسجم شده و انعطاف بالایی را داشته باشد ، اما در نظر داشته باشید که یونولیت هایی که در این مبل شنی استفاده شده است به صورت شن شده یا همان خرد شده در آمده است تا انعطاف پذیری آن بیشتر شود . از دیگر مزیت هایی که محتوای شنی یونولیتی به این مبل ها داده است سبک بودن و در نتیجه جابجایی آسان تر محصول می باشد .

به همین سبب شما می توانید مبل شنی خود را به راحتی جابجا کنید و در محل جدیدی آن را استفاده کنید . با قرار دادن این مبل شنی در جلوی تلویزیون می توانید ساعت ها به تماشای فیلم بپردازید . جنس رویه ای که برای ساخت مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس استفاده شده است از پارچه پلی استر می باشد ، پلی استر از مرغوب ترین پارچه هایی می باشد که از آن برای ساخت محصولاتی چون چادر مسافرتی استفاده می شود ، علت آن هم مقاومت در برابر رطوبت و نفوذ آب می باشد ، به همین دلیل نیز مبل شنی فوق ضد آب است ، اما برای جلوگیری از تماس بدن با پارچه پلی استر رویه آن به صورت مخملی طراحی شده تا بدن در برخورد با پارچه پلی استر عرق نکند ، همچنین رویه نرم تر و لطیف تر باشد .

این مبل شنی یکی از بزرگترین مبل های شنی از نظر ابعادی می باشد چرا که طول آن 170 سانتی متر ، عرض آن 130 سانتی متر و ارتفاع آن 84 سانتی متر می باشد ، از آن جا هم که مبل فوق حالت پذیر است فرد می تواند حتی به صورت دراز کش از مبل شنی خود استفاده کند . همانطور که اشاره شد این محصول برای بزرگسالان طراحی شده و از نظر ابعادی می تواند بستری بزرگ برای آن ها باشد ، در کنار ابعاد بزرگ تحمل وزن مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس نیز بسیار بالاست ، اینتکس حداکثر تحمل وزنی که برای این مبل در نظر گرفته است 100 کیلوگرم می باشد .

با توجه به ساختار مقاوم ، طراحی ایده آل و عالی ، فروشگاه اینتکس محصول فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند با خیال راحت تری اقدام به خرید محصول خود کنند . شما می توانید با سفارش دادن این محصول رنگ مورد نظر خود را نیز مشخص کنید ، البته با خرید مبل شنی فوق در آینده نیز می توانید اقدام به تعویض پوسته کنید .

طول 170 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...