مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب

intex 30094

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب از سری مبل های شنی مقاوم و با کیفیت است که شرکت اینتکس آن را طراحی و تولید کرده است . اینتکس با استفاده از پارچه های دیگری به مانند پلی استر محصولات و مبل های شنی را مانند مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس را تولید کرد تا مبل های شنی را داشته باشیم که کاملا ضد آب باشند ، به همین جهت در صورت نیاز می توانید از این مبل شنی در کنار استخر و حتی محیط های بیرون از خانه استفاده کنید . این مبل شنی علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارد از آرگونومی ساخت عالی نیز برخوردار است . اینتکس با طراحی آرگونومیک این محصول سعی کرده است تا مبلی را طراحی کند که افراد بتوانند ساعت های طولانی تری را بدون اینکه خسته شوند و یا به اندام هایشان فشاری وارد گردد به مطالعه کتاب ، استراحت کردن ، صحبت کردن و تماشای تلویزیون بپردازند . با توجه به تصویر و سطح مبل شنی می بینیم که این مبل شنی دارای نشیمنگاه گود و پشتی منعطف و بلندی دارد تا بدین ترتیب تمامی قسمت های کمر فرد به خوبی پوشیده شود و در موقعیت مناسب قرار گیرد . طول عمر این مبل شنی بسیار بالا بوده و فروشگاه اینتکس نیز این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است . شما می توانید به روش های اینترنتی ، حضوری و تلفنی محصول فوق را خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب از نمونه مبل های شنی بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت و وزن های بسیار بالا می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی به عنوان یک مبل راحتی طراحی شده است و می تواند بستری بسیار عالی و مطلوب برای تمامی سنین باشد چرا که جنس استفاده شده در آن و ساختار خوب آن باعث شده است تا محصول کاملا نرم و انعطاف پذیر باشد . در ادامه بیشتر با خصوصیات مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب آشنا می شویم .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب دارای ساختار گرد بوده و به همین دلیل فرم پذیری بسیار خوبی دارد . آرگونومی ساخت آن به صورت سه لایه بوده که از سه قسمت رویه ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است . رویه این محصول که بیرونی ترین قسمت مبل شنی به حساب می آید به رنگ سبز بوده که قابل جدا شدن از آستری داخلی می باشد ، برای جدا شدن رویه بایستی زیپ موجود در قسمت زیرین مبل شنی را باز کنید . آستری استفاده شده در این مبل شنی بدین دلیل است که محتوای شنی خرد شده موجود در مبل پخش نشود . در قسمت جنس محصول با اجناس استفاده شده در ساخت مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس آشنا می شوید .

جنس محصول

اینتکس برای ساخت بدنه یا همان پوسته مبل شنی فوق از پارچه شمعی پلی استر استفاده کرده است ، پلی استر ها از نمونه پارچه های ضخیم و مقاومی هستند که مهم ترین ویژگی آن ضد آب بودن این پارچه است که باعث شده است تا مبل شنی کاملا ضد آب باشد به همین دلیل نیز در صورت استفاده از مبل شنی در زیر باران و همچنین در کنار استخر ها هیچگونه آسیبی به محصول وارد نمی شود . قسمت آستری این مبل شنی نیز از یک پارچه ساده استفاده شده است که در عین سادگی مقاوم بوده و می تواند به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد . اینتکس همچنین برای پر کردن مبل شنی از محتوای یونولیتی استفاده کرده است که این محتوا به صورت خرد شده می باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب فوق در ابعاد ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) ساخته شده است که بر اساس این ابعاد ، اینتکس استفاده از آن را برای بزرگسالان مناسب دانسته است . این مبل شنی قادر است تا وزن های بالا را تا 120 کیلوگرم تحمل کند بنابراین بزرگسالان می توانند با خیال راحت از محصول استفاده کنند . حداکثر تحمل وزن این مبل شنی نیز 5 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار سبکی بوده و بدین ترتیب به آسانی می توانید مبل شنی خود را در خانه جابجا کنید .

مراقبت و تعمیرات

فشار بیش از حد به محصول می تواند منجر به پاره شدن رویه یا آستری شود ، همچنین پرت کردن آن و ضربه زدن به اجسام تیز به مبل می توانید آسیب دیدگی هایی را به همراه داشته باشد پس سعی کنید در حفظ و نگهداری مبل شنی خود دقت داشته باشید . در صورتی که بدنه مبل شنی شما آسیب دید یا پاره شد بهتر است که از محصول در زیر باران و یا بر روی آب های استخر استفاده نکنید چون آب به داخل درز خواهد کرد . در صورت آسیب دیدن رویه یا آستری خود می توانید نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام کنید ، از آن جا که جنس آن ها پارچه است می توانید آن را بدوزید و یا به طور کلی آن را تعویض کنید . در صورت افت مبل شنی نیز می توانید محتوای شنی را شارژ مجدد کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که مبل شنی فوق دارد اگر به دنبال مبلی با کیفیت و ضد آب هستید ، مبل شنی راحتی بزرگسال اینتکس با رویه ضد آب گزینه خوبی برای خرید خواهد بود . شما می توانید رنگ های دیگری از این مبل شنی را در فروشگاه اینتکس سفارش داده و خریداری کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...