مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری

intex 30084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری

مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری از سری مبل های شنی جدید و بسیار زیبای کمپانی گیلدا است که در ابعاد بزرگ و 90 سانتی متری طراحی شده است ، به همین دلیل نیز توسط بزرگسالان قابل استفاده می شود . این مبل شنی در انگلستان و توسط شرکت بزرگ گیلدا ساخته شده است ، گیلدا با بیش از 30 سال سابقه این مبل شنی را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است . رویه این مبل شنی از پلی استر و لایه بیرونی آن از پارچه مخمل ساخته شده است تا سطح مبل علاوه بر کیفیت بالا سطح نرم و لطیفی داشته باشد . رویه این مبل قابل شست و شو و تعویض است که در صورت نیاز می توانید آن را از محتوای داخلی جدا کنید . وزن کلی این مبل شنی تنها 6 کیلوگرم می باشد چرا که محتوای داخلی آن از یونولیت های خرد شده و سبک تشیل شده است ، به همین علت نیز انعطاف پذیری مبل فوق بسیار زیاد و محصول بسیار نرم و راحت است . فروشگاه اینتکس نیز مبل شنی راحتی بزرگسال فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا شما مشتریان گرامی بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری

مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری از جدید ترین و زیبا ترین مبل های شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با کیفیت ساخت بسیار بالا و با قیمت مناسب برای فروش گذاشته شده است . مبل های شنی به واسطه طراحی و آرگونومی بسیار عالی که دارند امروزه استفاده زیادی از آن ها می شود چرا که افراد می توانند به صورت طولانی مدت بر روی این مبل ها بنشینند بدون اینکه خسته شوند ، این محصول نیز بسیار نرم و انعطاف پذیر است به همین دلیل ساعت ها می توانید به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و ... بپردازید بدون اینکه کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود حس کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی از رویه و محتوای شنی تشکیل شده است که در کنار هم تشکیل این مبل بسیار زیبا و شیک را دادند . رویه مبل شنی فوق قابلیت جدا شدن از محتوای داخلی را به واسطه آستری داخلی دارد ، برای این کار در قسمت زیرین مبل زیپی طراحی شده است که از آن طریق می توانید رویه را برای تعویض و شست و شو جدا کنید . محتوای شنی این مبل نیز باعث پر شدن محصول و سفت تر شدن آن شده است تا افراد بتوانند بر روی مبل بنشینند . در رابطه با اجناس استفاده شده برای ساخت محصول را در قسمت بعدی معرفی می کنیم . نوع طراحی گرد و بزرگ محصول نیز بستر را برای استفاده بزگسالان فراهم کرده ، همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا محصول حالت پذیر تر باشد .

جنس

همانطور که اشاره شد مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری دارای رویه و محتوای شنی است که هر یک از آن ها از مواد تشکیل دهنده جداگانه ای ساخته شده اند . رویه این مبل شنی از پارچه پلی استر ساخته شده است که برای نرم تر شدن از یک لایه مخملی نیز استفاده شده است تا سطح مبل لطیف تر و همچنین ضد تعریق شود . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده پر شده است چرا که یونولیت خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیر دارد و بدین واسطه مبل نیز انعطاف پذیر تر خواهد شد . رویه پلی استری این مبل شنی باعث شده است تا محصول ضد آب باشد و آب به لایه داخلی آن نفوذ نکند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این طرح از مبل شنی مختلف است ، اما این نمونه یعنی مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری دارای ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر ) می باشد به طوریکه می توان گفت ساختار آن گرد است . وزن کلی محصول فوق نیز به واسطه محتوای یونولیتی تنها 6 کیلوگرم می باشد و جابجایی ساده و راحتی دارد . تحمل وزن مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری نیز 180 کیلوگرم می باشد که به خوبی می تواند بزرگسالان را بر روی خود جای دهد .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مبل شنی خاکستری و زیبای فوق کیفیت بسیار بالا و خوبی دارد اما نیاز است تا در حفظ  نگهداری آن کوشا باشید تا بتوانید طول عمر محصول را بالا تر ببرید . همانطور که گفته شد رویه پلی استری محصول اجازه ورود آب را به داخل مبل نمی دهد بنا براین هیچگاه محتوای شنی خیس نشده و بو نمی گیرد ، اما ممکن است در استفاده طولانی مدت کمی مبل شنی شما افت پیدا کند که می توانید در این صورت اقدام به شارژ مجدد محصول کنید . در صورت کثیف شدن رویه نیز می توانید آن را بشویید و مجدد استفاده کنید .

سخن پایانی

لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکس محصول مبل شنی راحتی بزرگسال خاکستری را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است و همچنین قیمت آن ارزان و مناسب می باشد تا شما خریداران به راحتی بتوانید محصول را خریداری کنید . در صورت نیاز به مشاوره و یا سوال در رابطه با محصول فوق می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده گیلدا
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...