مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی

intex 30085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی

مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی از نمونه مبل های شنی زیبا و بسیار خوشرنگ است که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . رویه مبل شنی فوق باعث شده است تا محصول متفاوت و بسیار منحصر به فرد شود ، سطح رنگی و نورانی آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و استفاده از آن می تواند فضای اتاق خانه شما را بسیار تغییر دهد . از این مبل شنی حتی می توانید در محل کار و یا بیرون از خانه نیز استفاده کنید چرا که استفاده از آن محدود به خانه نیست . جنس رویه آن از پارچه با مواد 100 پلی استر ساخته شده است به همین علت نیز آب را از خود عبور نمی دهد به همین واسطه نیز می توانید از محصول خود کنار استخر ها نیز استفاده کنید . محتوای داخلی مبل نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که به انعطاف پذیری محصول افزوده است . این محتوا همچنین باعث شده است تا مبل شنی بسیار سبک و تنها 6 کیلوگرم وزن داشته باشد . فروشگاه اینتکس مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی را با ضمانت 2 ساله و با نازل ترین قیمت برای فروش گذاشته است . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی

مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی را می توان یکی از متمایز ترین و منحصر به فرد ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس نامید چرا که ساختار رویه آن باعث شده است تا مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی از نظر ظاهری بسیار متفاوت از سایر مبل های شنی باشد . مبل شنی فوق بسیار شیک و زیباست و از نظر آرگونومی ساخت نیز یکی از بهترین محصولات می باشد ، لذا اگر به دنبال خرید مبل شنی زیبا و رنگی هستید این مبل شنی بهترین گزینه خواهد بود اما قبل از تصمیم خود می توانید در ادامه با نقد و بررسی بیشتر همراه باشید تا بتوانید با اطلاعات کافی محصول را خریداری کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت مبل های شنی ممکن است تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر داشته باشد که این مبل شنی از طراحی بسیار زیبا و رنگی برخوردار است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رویه مبل شنی به صورت طراحی مثلثی با رنگبندی مختلف ساخته شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند ، فلذا استفاده از محصول در خانه ، اتاق خواب ، مغازه و حتی محل کار می تواند فضای زیبایی را ایجاد کند . آرگونومی ساخت بی نظیر و استاندارد محصول نیز بستر را برای استراحت کردن تمامی افراد مخصوصا بزرگسالان محیا کرده است چرا که بسیار نرم و انعطاف پذیر است .

جنس

رویه مبل شنی فوق از پارچه با ترکیبات 100 % پلی استر ساخته شده است که به همین دلیل باعث شده است تا محصول ضد آب باشد ، چرا که این جنس در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است . از این رو حتی در محیط های بیرون از خانه و حتی در کنار استخر ها می توانید از این مبل شنی استفاده کنید . و اما محتوای داخلی این مبل متفاوت بوده و از جنس یونولیت تشکیل شده است ، یونولیت هایی که در این مبل استفاده شده است به صورت خرد شده می باشد تا دانه های ریز و درشت قابلیت تحرک داشته باشند تا محصول انعطاف پذیر و حالت پذیر باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی فوق برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر ) ساخته شده است که ارتفاع مبل تا سطح نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر می باشد ، پشتی مرتفع و 110 سانتی متری محصول به خوبی کمر را پوشش می دهد و بستر را برای نشستن مناسب تر می کند . وزن کلی این مبل شنی 6 کیلوگرم است که به همین علت جابجایی محصول بسیار ساده تر شده است ، همچنین تحمل وزن آن نیز 150 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای مبل دارد .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

هر محصولی اعم از محصولات شنی ، محصولات بادی و ... نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح می باشند تا محصول طول عمر مفیدی داشته باشد و کمتر صدمه و آسیب ببیند ، اما مبل های شنی نیازمند مراقبت جدی نیستند اما توصیه می شود که از پریدن بر روی مبل شنی و پرت کردن آن جلوگیری کنید و با اجسام تیز و برنده به مبل شنی ضربه نزنید و مراقب کودکان خود باشید . در صورت آسیب دیدن شما می توانید رویه را در صورت پاره شدن از دوخت تعمیر کنید ، در صورت نیاز می توانید رویه را تعویض کنید ، حتی در صورت فشرده شدن محتوای شنی و افت مبل شنی خود اقدام به شارژ مجدد و یا تعویض محتوا کنید .

سخن پایانی

مبل شنی راحتی بزرگسال رنگی بی شک انتخاب عالی و مناسب برای کسانی که دارای روحیه شاد هستند می باشد ، همچنین این مبل شنی به دلیل ساختار و آرگونومی عالی که دارد می تواند بستر مناسب و ایده آلی نیز باشد ، شما می توانید محصول را با نازل ترین قیمت و ضمانت 2 ساله از فروشگاه تهران اینتکس خرید کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای ضمانت نامه دو ساله
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...