مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی

intex 30072

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی

مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی از سری مبل های شنی راحتی و انعطاف پذیر فروشگاه تهران اینتکس می باشد که در رنگ توسی طراحی و به فروش می رسد ، نمونه قهوه ای رنگ این محصول نیز در همین ابعاد طراحی شده است که می توانید آن ها را با قیمت ارزان و ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی سطحی بسیار نرم و لطیف دارد که از عرق کردن بدن جلوگیری می کند ، همچنین در برابر وزن های بالا و همچنین ساییدگی مقاوم است . در صورت کثیف شدن بدنه می توان رویه را از آستری داخلی جدا کرده و با دست و حتی با ماشین لباسشویی آن را شست . ابعاد این مبل نیز بستر را برای استفاده بزرگسالان نیز فراهم کرده است به همین دلی محدودیت سنی برای استفاده از محصول وجود ندارد . محتوای یونولیتی این مبل شنی نیز باعث شده است تا انعطاف پذیری مبل بسیار زیاد باشد ، همچنین یونولیت به دلیل سبک بودن باعث شده تا این محصول تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد . اگر به دنبال نشیمنگاه طبی ، نرم و راحت هستید بی شک مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی بهترین گزینه برای خرید خواهد بود .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی

مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی از سری مبل های شنی راحتی و استاندارد فروشگاه اینترنتی اینتکس است که برای بزرگسالان طراحی و تولید شده است . این محصول بسیار شیک و زیبا بوده و طراحی آن بسیار عالی است ، به همین دلیل نیز سطحی نرم و راحت را برای استراحت کردن و نشستن افراد فراهم کرده است . این مبل شنی در دو رنگ توسی و قهوه ای تولید شده است که می توانید اقدام به خرید آن ها کنید . و اما در این بخش با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل شنی فوق به مانند اغلب مبل های شنی از ساختار سه بخشی یعنی رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که رویه آن به رنگ طوسی می باشد ، رویه این مبل شنی قابل جدا شدن بوده و به همین حهت می توان در صورت کثیف شدن آن را جدا کرده و شست . آستری این محصول نیز وظیفه نگهداری محتوای شنی را دارد که در قسمت بالای خود دربی قرار دارد تا بتوان به محتوای شنی نیز دسترسی داشت . پشتی مرتفع و همچنین نشیمنگاه گود این محصول به خوبی بدن شما را در حالت صحیح قرار می دهد .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول همانطور که از نام مبل مشخص شده است از پارچه مخملی می باشد ، این پارچه مخملی طوسی رنگ از ضخامت بالایی برخوردار است و می تواند به خوبی در برابر ضربه ، فشار و ... مقاومت کند . همچنین این نوع از پارچه ها بسیار زیبا هستند و استفاده از آن ها موجب می شود تا مبل شنی زیبا شود ، همچنین جنس پارچه به نوعی است که رویه مبل شما بسیار نرم ، لطیف و البته ضد تعریق می شود . محتوای شنی که برای ساخت مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی استفاده شده است نیز از یونولیت های خرد شده می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل های شنی متغییر است که شما می توانید بسته به نیاز و دلخواه خود مبل شنی خود را انتخاب نمایید . این مبل شنی نیز در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) ساخته شده است که ارتفاع نشیمنگاه آن تا سطح زمین 35 سانتی متر است . با این ابعاد تمامی سنین قادر به استفاده از مبل شنی فوق خواهند بود . وزن کلی مبل فوق تنها 5 کیلوگرم است چرا که بیشتر حجم آن را محتوای یونولیتی سبک تشکیل داده است . حداکثر تحمل وزن آن نیز 120 کیلوگرم است .

مراقبت ، نگهداری و راه اندازی

مراقبت از این مبل شنی ساده است و به عبارتی نیازی به مراقبت جدی ندارد ، بلکه تنها می بایست از پرت کردن آن ، پریدن از ارتفاع بر روی مبل و همچنین خیس شدن محتوای داخلی آن پرهیز کرد . در صورت نیاز می توان رویه را شست . در صورت افت مبل شنی نیز می توانید اقدام به شارژ مجدد محصول کنید . شما حتی می توانید با تهیه یونولیت های خرد شده تمامی محتوا را تعویض کنید . امکان تعویض پوسته نیز وجود دارد .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و بررسی بیشتر این محصول می توان پی برد که مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی محصولی کاملا با کیفیت است و می تواند مبلی ایده آل و مناسب برای نشستن های طولانی مدت باشد . شما می توانید با خرید مبل شنی فوق از آن حتی در محل کار نیز استفاده کنید . فروشگاه اینتکس همچنین مبل شنی راحتی بزرگسال مخملی را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...