مبل شنی راحتی بست وی

bestway 43817

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بست وی

مبل شنی راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت یم باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد و با توجه به رنگ و طرح های زیبایی کهه دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پدیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بست وی

مبل شنی راحتی بست وی از سری محصولات پر طرفدار برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید مبل های شنی راحتی و هپی چیر می باشد و مقاومت و کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما عزیزان را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی راحتی بست وی  همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت دایره ای مانند و دارای تکیه گاهی بلند می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت از این محصول احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . این مدل از مبل شنی در طرح ها و رنگبندی های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است و در نمایندگی فروش مبل شنی و راحتی هپی چیر در ایران به نام فروشگاه اینترنتی اینتکس عرضه شده است که در این فروشگاه شما با طرح ها و تنوع های سلیقه ای گوناگونی رو به رو شده و می توانید خریدی لذت  بخش را تجربه نمایید . همچنین از دیگر ویژگی های این مبل شنی قابل شستشو بودن رویه این محصول می باشد که خیال شما را به طور کلی از بابت تمیز کاری های خانگی راحت می کند . علاوه بر تعویض و شستشو رویه این محصول قابلیت تعویض کل اجزای تشکیل دهنده داخلی این مبل شنی نیز وجود دارد و همراه با تمامی این ویژگی ها این محصول دارای 2 سال گارانتی نیز می باشد که خیال شما را به طور کلی و از هر بابت راحت می کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل شنی راحتی بست وی  از چرم مصنوعی  می باشد که از جمله جنس های رایج استفاده شده در تولید مبل های شنی راحتی و هپی چیر است . چرم مصنوعی از محبوبیت بالایی چه در میان هواداران مبل های شنی و چه در  میان تولیدکنندگان انواع مبل های شنی و راحتی و هپی چیر برخوردار است و دلیل این محبوبیت بالا کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همانطور  که در تصاویر محصول مشاهده می کنید درزهایی بر روی این مبل شنی وجود دارد که در جهت بالا بردن استحکام و مقاومت جنس رویه این درزها به خوبی آب بندی شده تا به خوبی بتوانند فشاره وارده بر روی مبل را کنترل نمایند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد اکثر مبل های شنی به علت ظرفیت مشابهی که دارد تقریبا دارای استانداردهای جهانی می باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند . ابعاد مبل شنی راحتی بست وی  به اندازه های ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما دارد ، مبل شنی راحتی بست وی  دارای قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلو گرم را دارد که در مقایسه با مبل های بادی بسیار ایده آل می باشد . وزن خود محصول نیز 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از  همین رو می تواند بهترین گزینه در صورت دارا بودن فضا برای سفرهای شما به حساب بیاید .

جمع بندی :

مبل شنی راحتی بست وی  یکی از زیبا ترین و خوش رنگ ترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت در علاوه ر نرمی و انعطاف پذیری برخوردار است . مبل شنی راحتی بست وی  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...