مبل شنی راحتی جین اینتکس

intex 30097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی جین اینتکس

مبل شنی راحتی جین اینتکس از سری مبل های شنی جدید و بسیار پر طرفدار و محبوب فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به واسطه طراحی و آرگونومی ساختی که دارد بسیار انعطاف پذیر و راحت است . این مبل شنی برای استفاده بزرگسالان طراحی و در نظر گرفته شده است و می تواند وزن های بالا را تا 130 کیلوگرم تحمل کند . محتوای یونولیتی داخل مبل آن باعث شده است تا محصول بسیار سبک باشد و همچنین بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد . تولیدی اینتکس برای ساخت مبل شنی راحتی جین اینتکس فوق از پارچه و محتوای شنی یونولیتی استفاده کرده است که قسمت رویه یا پوسته آن از جنس پارچه کتان جین ( لی ) استفاده شده است ، این جنس بسیار با کیفیت و شیک می باشد به طوریکه از آن برای ساخت پوشاک ، کیف و ... نیز استفاده می شود . رویه مبل قابل جدا شدن از آستری داخلی است به همین منظور شما می توانید حتی برای شستشوی رویه اقدام کنید . همچنین دسترسی به محتوای شنی مبل وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید اقدام به شارژ مجدد مبل شنی خود کنید . سایر ویژگی ها ، مشخصات محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی جین اینتکس

مبل شنی راحتی جین اینتکس از سری مبل های شنی با طراحی و جنس متفاوت است که می توان آن را از نمونه مبل های شنی شیک و زیبا دانست . مبل های شنی از بهترین بستر های نشیمن هستند که با ورود خود به بازار های جهانی به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت ، مبل شنی راحتی جین اینتکس نیز نمونه ای از پر فروش ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه اینتکس است که در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول ، شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی جین اینتکس از ساختار سه لایه برخوردار است که اینتکس برای ساخت محصول از پوسته ، آستری و محتوای شنی استفاده کرده است تا این مبل شنی راحتی زیبا و دوست داشتنی را ایجاد کند . رویه مبل شنی فوق قابل جدا شدن از لایه های زیرین و آستری است تا بتوانید به راحتی رویه را در صورت کثیف شدن بشویید . این مبل شنی به واسطه طراحی که دارد بسیار نرم و انعطاف پذیر است به همین دلیل شما می توانید حتی با استفاده از دست فرم مبل شنی خود را تغییر دهید . در ادامه به بررسی لایه ها و جنس استفاده شده در آن می پردازیم .

جنس محصول

اینتکس برای ساخت رویه یا پوسته این محصول از پارچه بسیار مقاوم ، شیک و پر طرفدار جین یا همان لی استفاده کرده است ، این جنس یعنی پارچه کتان لی از سری پارچه های خوب و با کیفیتی است که حتی از آن برای ساخت کیف ، لباس ، شلوار و ... نیز استفاده می شود . جنس لی یکی از مقاوم ترین پارچه هایی می باشد که استفاده از آن در ساخت مبل شنی نیز باعث شده است تا محصول کیفیت بالا تر و ظاهر زیبا تر و جذاب تری را داشته باشد . شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه جین محصول ، آن را جدا کرده و آن را بشویید . آستری این مبل شنی نیز از پارچه ساخته شده است و همچنین محتوای شنی آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است . یونولیت ها بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند به همین دلیل نیز مبل شنی منعطف تر خواهد بود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی فوق برابر با ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد ، با مشاهده تصویر محصول مبینیم که مبل شکلی تقریبا گرد دارد به طوریکه قسمتی از بدنه آن به منظور نشستن فرو رفته است ، این طراحی بیشتر برای ساخت مبل های شنی راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و فضای ایده آلی را برای افراد فراهم می کند . این محصول برای بزرگسالان بوده و قادر است تا وزن های بالا را تا 130 کیلوگرم تحمل کند . وزن کلی محصول نیز 5 کیلوگرم می باشد و جابجایی آن راحت است .

مراقبت و تعمیرات

این مبل شنی همانطور که اشاره شد از کیفیت بالایی برخوردار است چرا که از اجناس مرغوبی برای ساخت آن استفاده شده است ، اما بایستی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید . جنس پوسته این مبل شنی از پارچه کتان لی می باشد ، به همین دلیل برای شست و شوی آن بهتر است تا رویه را برعکس کرده و حد الامکان آن را با آب ولرم و سرد بشویید تا رنگ آن ثابت بماند . در صورت پارگی رویه یا آستری می توانید آن را تعمیر کنید . رویه ؛ پوسته و همچنین محتوای شنی این مبل قابل تعویض است بنابراین شما می توانید از فروشگاه اینتکس برای تعمیرات مبل شنی خود کمک بگیرید .

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس مبل شنی راحتی جین اینتکس را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا خریداران گرامی بتوانند با خیال راحت از کیفیت محصول آن را خریداری کنند . شما می توانید محصولات شنی خود را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری خریداری کنید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه لی ( جین )
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...