مبل شنی راحتی با زیرپایی

mbl-56705

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی

مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی از نمونه مبل های شنی خوشرنگ و زیبای فروشگاه اینترنتی اینتکس است که به صورت دو تکه یعنی به همراه زیرپایی به فروش می رسد . البته شما می توانید به دلخواه خود تنها مبل شنی را سفارش دهید . این مبل شنی به واسطه زیرپایی بسیار کاربردی که دارد می تواند به شما اجازه دهد تا پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار دهید و استراحت کنید . همچنین این زیرپایی می تواند به عنوان کوسنی مورد استفاده قرار بگیرد تا وسایل خود را بر روی آن قرار دهید .

مبل شنی فوق در دسته مبل های راحتی و طبی قرار دارد که سطح بسیار نرم و انعطاف پذیری را می تواند برای افراد ایجاد کند تا اینچنین بتوانید ساعت های طولانی بنشینید و از استراحت کردن لذت ببرید . این مبل شنی دارای بدنه چرمی بوده که دوام بسیار عالی را به مبل بخشیده است . همچنین این جنس یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه های موجود در بازار است . این محصول در رنگبندی های دیگر نیز طراحی و تولید شده است که به دلخواه می توانید مبل شنی خود را سفارش دهید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی

مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی از نمونه مبل های شنی جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس است که در کنار خود یک زیرپایی دارد تا افراد بتوانند با قرار دادن آن در زیر پای خود ، پایشان را دراز کرده و استراحت کنند . با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است ، قرار دادن پا همسطح بدن و یا بالاتر می تواند سبب رفع خستگی شود ، بنابراین اگر از کار زیاد خسته می شود یا پا درد دارید و یا دوست دارید که در حالت نیمه دراز کش بنشینید ، بدون شک مبل شنی راختی دو رنگ با زیرپایی گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .

البته زیرپایی این مبل می تواند نقش کوسنی را برای مبل ایجاد کند تا در صورت نیاز وسایل همراه خود را بر روی آن قرار دهید . همچنین شما می توانید با قرار دادن لپتاپ بر روی زیر پایی با آن کار کنید . از ویژگی های خوبی که این محصول و تمامی مبل های شنی دارد ، پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن ها می باشد تا در صورت نیاز بتوانید مبل را جابجا کنید و در هر محلی که دوست دارید محصول را قرار دهید .

تولید مبل شنی

تولیدی های مبل شنی سعی بر این داشته اند تا در کنار تولید مبل های شنی زیبا ، محصولات را بسیار با دوام و البته طبی و راحت ایجاد کنند تا مشتریان از خرید محصول راضی باشند . مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی توسط شرکت تولیدی Gunj در کشور هند ساخته شده است که از نظر کیفیت سطح بالایی داشته و مورد تایید فروشگاه اینترنتی اینتکس قرار دارد . شما می توانید این محصول را با ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این مبل شنی با بدنه دو رنگ قهوه ای و نارنجی ساخته شده است که جنس هر دو رنگ آن یکی بوده و با بهترین نخ های ابریشمی به یکدیگر دوخته شده اند . 

این مبل شنی از سه لایه ، آستری ، پوسته و محتوای شنی تشکیل شده است که می توان گفت یکی از بهترین نوع طراحی برای مبل شنی می باشد . وجود آستری در این مبل می تواند موجب افزایش دوام بسیار خوب مبل در برابر ضربه و وزن افراد باشد ، آستری همچنین وظیفه نگهداری محتوای شنی خرد یا شنی مبل را بر عهده دارد تا در صورت نیاز بتوانید رویه را جدا کرده و بشویید و یا تعمیر کنید . در قسمت زیرین این مبل زیپی قرار دارد که با باز کردن آن می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید . نحوه ساخت زیرپایی نیز به مانند مبل به صورت سه لایه ساخته شده است .

جنس مبل شنی

در خرید مبل شنی نیز به مانند خرید هر محصول و لوازمی باید به جنس محصول توجه داشته باشیم ، موثر ترین چیز در کیفیت محصولات جنسی که است که محصول از آن ساخته می شود ، به خصوص اگر از پارچه استفاده شده باشد . تنوع پارچه ها بسیار زیاد بوده و میبینیم که برای ساخت مبل ها نیز از پارچه های متنوعی استفاده شده است . برای تولید مبل شنی راحتی دو رنگ با زیرپایی از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است که البته رویه زیرپایی نیز از همین جنس است . چرم های مصنوعی یا صنعتی رنگبندی متنوعی نیز دارند که در ساخت این مبل از پارچه قهوه ای و نارنجی استفاده شده است که تلفیق آن ها محصول را زیبا کرده است .

پارچه های چرمی زیبا و بسیار شیک هستند و یکی از با دوام ترین پارچه هایی هستند که می توانند در برابر وزن و فشار بالا و ساییدگی مقاوم باشند . طول عمر این پارچه بالا بوده و همانطور که شرکت تولیدی آن اعلام کرده ، پارچه آن ضد آب است . برای پر کردن محتوای شنی این مبل نیز از پلی استایرن استفاده شده است که یکی از بهترین مواد شنی و خرد می باشد زیرا وزن بسیار سبکی داشته و همچنین انعطاف بالای آن سبب شده تا مبل شنی انعطاف بسیار خوبی داشته باشد .

نگهداری و مراقبت

این مبل شنی دارای آستانه تحمل وزن 180 کیلوگرمی است که شاید فشار بیشتر سبب آسیب دیدن آن شود . به عنوان مثال پریدن بر روی مبل به دلیل نیرو گرانشی زمین و همچنین ضربه ناگهانی می تواند منجر به آسیب دیدن مبل شنی شود ، بنابراین از این کار خودداری کرده و از پرت کردن مبل نیز بپرهیزید . زیرپایی مبل نیز حداکثر می تواند تا 80 کیلوگرم وزن را تحمل کند . بهتر است از این مبل در معرض تابش مستقیم نور خورشید برای مدت طولانی استفاده نکنید .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی:پلی استایرن
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • سازنده:Gunj
  • ضمانت:2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...