مبل شنی راحتی شیبدار

bestway 43848

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی شیبدار

مبل شنی راحتی شیبدار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده  داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راجتی شست و شو دهید . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مبل شنی راحتی شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به رنگ و طرح های نتنوعی که دارد مناسب برای مکان های مختلف مانند منزل و محل کار می باشد و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید مبل شنی راحتی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی شیبدار

مبل شنی راحتی شیبدار یکی از پر طرفدارترین و با کیفیت ترین مبل های شنی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رویه ای مخملی می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت راحتی این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی مبل شنی راحتی شیبدار  بپردازیم و شما را در خرید مبل شنی با برترین قیمت مبل شنی  راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی راحتی شیبدار  همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی به صورت گرد و دارای تکیه گاهی نسبتا بلند می باشد که از بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از آن در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . همچنین در قسمت پایینی این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن می توانید اقدام به کم یا زیاد کردن مواد یونولیتی داخل مبل نمایید تا استایل دلخواه را برای خود فراهم آورید . در طرح ها و رنگ های مختلفی روانه بازار شده استت  که در این بخش برای شما یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها و مدل ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد , علاوه بر انعطاف پذیری بالا کیفیت و مقاومت این محصول در برابر فشار و ضربه بی  نظیر می باشد و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد ایده آلی را از خود نشان داده است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت استفاده شده است که از  حالت پذیری و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و به هنگام استفاده در طولانی مدت از آن احساس درد و یا خستگی به شما دست نمی دهد . همچنین درزهای این محصول به خوبی و با کیفیت بالا دوخته شده اند تا تحت فشار بالا بتواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی راحتی شیبدار به اندازه های ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر مبل های شنی فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و به راحتی و بدون کمبود فضا می تواند مورد استفاده افرار قرار بگیرد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی که دارد به 6 کیلو گرم می رسد و این امر نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر از قابلیت جا به جایی راحتی برخوردار می باشد . همچنین تحمل وزن یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما می تواند داشته باشد ، قابلیت تحمل وزن در این محصول 180 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با محصولات بادی بسیار بالا است و بی نظیر به حساب می آید .

جمع بندی :

مبل شنی راحتی شیبدار یکی از پر طرفدارترین و خوش رنگ ترین مبل های شنی راحتی می باشد که توسط برند بست وی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس رویه این محصول از پارچه مخمل می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن انعطاف پذیری ایده آلی را از خود نشان می دهد . همچنین در بخش داخلی این محصول از یونولیت استفاده شده است و از بخش انتهایی مبل شنی و توسط زیپ تعبیه شده قابلیت کم یا زیاد کردن مواد داخلی این محصول وجود دارد . مبل شنی راحتی شیبدار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...