مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال

mbl-56705

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال

مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال از نمونه مبل های شنی با طراحی خاص و ظاهر بسیار شیک و زیبا می باشد که توانسته از بدو ورود خود به بازار به محبوبیت بالایی دست پیدا کند . مبل های شنی از جدید ترین و البته پر طرفدار ترین مبل های طبی و راحتی هستند که می توانید با استفاده از آن ها از فشار وارده بر اندام ها بکاهید و به همین دلیل ساعت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهید ، بدون اینکه از نشستن خسته شوید . 

طراحی شیبدار یا به اصطلاح خوابیده ای که این مبل شنی دارد می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نیمه دراز کش نیز از مبل استفاده کنید . این حالت می تواند خستگی را بیشتر از تن بدر کند . قسمت تکیه گاه مرتفع مبل شنی نیز می تواند به عنوان یک بالش یا تکیه گاه مناسب برای قرار دادن سر و گردن باشد . شما می توانید با استفاده از این مبل به تماشای تلویزیون و بازی های گیم بپردازید و بدن خود را در بهترین حالت خود قرار دهید تا در دراز مدت نیز شاهد مشکلاتی در مفاصل و مهره های کمر نداشته باشید . توضیحات کاملی از این مدل در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال

مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال بدون شک یکی از بهترین مبل های شنی برای کسانی است که زمان زیادی را به استراحت کردن ، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای و کنسول های بازی اختصاص می دهند . بنابراین اگر کسی هستید که به نشیمنگاه خود اهمیت می دهید ، مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال گزینه ایده آل و بسیار خوبی برای شما خواهد بود . از ویژگی های بسیار خوب این مدل می توان به قابلیت جابجایی و حمل آسان آن اشاره کرد . زیرا این مبل تنها 5 کیلوگرم وزن دارد که سبب شده تا به آسانی بتوانید مبل را جابجا کرده و در هر جایی از آن استفاده کنید ، حتی در حیاط خانه و ... . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای شما در خرید مبل شنی محبوبتان باشیم .

طراحی و تولید مبل شنی

همانطور که از نام محصول مشخص است این مبل شنی به صورت شیبدار یا طرح خوابیده طراحی شده است که یکی از محبوب ترین و مناسب ترین مبل ها برای کسانی است که دوست دارند به صورت نیمه دراز کش استراحت کنند . سطح شیبدار این مبل شنی و همچنین قسمت فرو رفته قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه بلند و استاندارد محصول موجب شده است تا سطح این مبل کاملا طبی و راحت باشد تا در هنگام استفاده هیچگونه فشاری بر روی اندام های افراد ایجاد نشود . مهم ترین فاکتور نیز در خرید مبل شنی و هر نوع مبل دیگری نیز داشتن سطح طبی و انعطاف پذیر خواهد بود .

این مبل شنی از سه لایه آستری ، رویه و محتوای شنی تشکیل شده است . آستری در قسمت میانی مبل شنی و رویه در قسمت خارجی و محتوای شنی داخلی ترین لایه محصول می باشد . آستری محتوای شنی را در خود نگه داری می کند تا در صورت نیاز به شست و شو بتوانید رویه را خارج کنید بدون اینکه محتوا پخش شود . البته آستری دوام و ضخامت بدنه مبل را افزایش داده و توانسته تا حد زیادی دوام مبل شنی را در برابر تحمل وزن بالا مقاوم سازد . این مدل می تواند وزن های بیش از 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید .


جنس مبل شنی

جنس مبل شنی مطمعنا مهم ترین فاکتور در انتخاب و خریداری مبل ها و هر محصولی خواهد بود . هر چه جنس مبل شنی با کیفیت و مرغوبیت داشته باشد ، عمر مبل افزایش یافته و آسیب دیدگی آن نیز کاهش می یابد . پارچه خوب در دراز مدت کهنه نمی شود و همچنین شکل ظاهری و رنگ خود را از دست نمی دهد . برای ساخت مبل شنی راحتی شیبدار بزرگسال از پارچه درجه یک مخملی استفاده شده است . از محبوب ترین پارچه هایی که اغلب برای ساخت مبل شنی از آن استفاده می شود می توان به پارچه مخمل اشاره کرد زیبا این جنس نرم و لطافت بی نظیری داشته و استفاده از آن نیز موجب لطافت مبل شنی خواهد شد .

این پارچه در برابر نور خورشید نیز مقاوم است از این جهت می توانید مبل خود را در فضاهای باز نیز مانند حیاط استفاده نمایید . همچنین خصوصیتی که این پارچه دارد می تواند از عرق کردن زیاد بدن جلوگیری کند . پارچه مخملی قابل شست و شو بوده و در صورت کثیف شدن می توانید آن را بشویید . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت تشکیل شده است که به صورت خرد شده در داخل آستری ریخته شده اند . استفاده از یونولیت باعث شده تا مبل انعطاف پذیر باشد و همچنین وزن کمی را داشته باشد . 

نگهداری و استفاده صحیح

این مبل شنی قادر به تحمل وزن 180 کیلوگرمی است ، بنابراین فشار زیاد می تواند منجر به پارگی مبل شنی از دوخت و یا پارچه شود . البته پریدن از روی ارتفاع و یا پرتاب کردن نیز می تواند آسیب دیدگی مبل را به همراه داشته باشد . سعی کنید رویه مبل شنی را با مواد شوینده بسیار قوی نشویید . کشیده شدن مبل بر روی زمین های زیر می تواند سبب آسیب دیدگی مبل شود . اگر از مبل شنی در محیط های خارج از خانه استفاده می کنید از زیرانداز استفاده کنید . مبل های شنی قابلیت شارژ شدن و تعمیر را دارا هستند بنابراین در صورت آسیب دیدن می توانید مبل شنی خود را تعمیر کنید .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:70 سانتی متر
  • ارتفاع:80 سانتی متر
  • حجم داخلی:200 لیتر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه مخملی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...