مبل شنی راحتی ضد آب

intex 30082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی ضد آب

مبل شنی راحتی ضد آب از جدید ترین و پر فروش ترین مبل های شنی در سراسر دنیا می باشد چرا که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد ، همچنین رویه آن ضد آب بوده و به همین واسطه می توان از آن در محل های مرطوب نیز استفاده کرد ، از این محصول می توانید در فضای باز و در حیاط خانه و حتی باغ ها استفاده کنید ، همچنین به واسطه رویه ضد آبی که دارد در محل هایی چون استخر نیز می توانید از آن بهره مند شوید . این مبل شنی در انگلستان ساخته شده و اصل می باشد . این محصول به دلیل اینکه از رویه پلی استری ساخته شده است علاوه بر ضد آب بودن ، در برابر لکه نیز مقاوم است و به ندرت کثیف می شود ، قسمت پشتی آن مقاوم در برابر آتش بوده و در صورت نزدیک شدن به وسایل گرمایشی چون بخاری و شومینه آسیبی نمی بیند . محتوای داخلی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که به همین واسطه محصول بسیار انعطاف پذیر و نرم شده است . شما می توانید به این محتوا دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز اقدام به شارژ مجدد آن کنید . برای خرید محصول فوق با ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینتکس می توانید به صورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی ضد آب

مبل شنی راحتی ضد آب از جدید ترین محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که تفاوت های عمده ای نسبت به سایر مبل های شنی دارد . این محصولات شنی به دلیل ساختار و اجناسی که از آن ها برای ساخت آن ها استفاده شده است ، باعث شده تا مبل های شنی بسیار نرم و راحت باشند ، به همین دلیل افراد در هنگام استراحت کردن حس بهتری را داشته و می توانند ساعت های طولانی تری را به نشستن ، تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب بپردازند . در این قسمت نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی ضد آب سایر ویژگی ها ، مشخصات و مزیت های محصول را به شما عزیزان بگوییم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

در هنگام خرید مبل شنی نیاز است تا به موارد بسیاری از جمله طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس ، ابعاد و ... دقت کنید تا بتوانید محصول ایده آل و متناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنید . این مبل شنی نیز دارای ساختار آرگونومیک و ایده آل است . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید مبل شنی فوق شکلی ملاقه ای ( گلابی یا مخروطی ) دارد که این نوع طراحی به دلیل داشتن پشتی و تکیه گاه مرتفع یکی از بهترین نوع طراحی می باشد . هر چه پشتی بلند تر باشد کمر افراد به خوبی پوشش داده شده و فرد می تواند به درستی تکیه دهد . همچنین قسمت گود نشیمنگاه مبل باعث می شود تا فرد حس بهتری را داشته باشد و فشاری را بر روی اندام های خود حس نکند . این محصول نیز از ساختار سه بخشی رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است .

 

جنس

 

رویه یا پوسته این مبل شنی که موجب تمایز آن نیز با دیگر محصولات شده است از جنس پلی استر می باشد ، پلی استر نیز نوعی پارچه شمعی است که در برابر نفوذ آب مقاوم است به همین دلیل استفاده از آن در این مبل باعث شده است تا محصول ضد آب باشد ، از پلی استر برای ساخت محصولاتی چون چادر مسافرتی نیز استفاده می شود . شما می توانید این مبل شنی را در فضای باز استفاده کنید و حتی برای تست آن را در زیر باران نیز استفاده کنید . این جنس حتی ضد لک می باشد و به ندرت کثیف می شود . محتوای داخلی این مبل اما به مانند اغلب مبل های شنی درجه یک از فیبر یا همان یونولیت ها تشکیل شده است ، یونولیت هایی که در این استفاده شده است به صورت شن شده یا همان خرد شده می باشد تا انعطاف پذیری خوبی را به محصول ببخشد .

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

 

ابعاد مبل شنی راحتی ضد آب فوق برابر با ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که همانطور که اشاره شد ارتفاع پشتی آن بلند و خوب است . فضای نشیمنگاه این مبل نیز بستر را برای استفاده تمامی سنین به خصوص بزرگسالان فراهم نموده است . وزن کلی این مبل تنها 5 کیلوگرم است چرا که بیشتر حجم آن را یونولیت تشکیل داده است . حداکثر تحمل وزن آن نیز 150 کیلوگرم می باشد .

 

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

 

همانطور که در بخش های قبلی در رابطه با مبل شنی راحتی ضد آب گفته شد این مبل شنی کیفیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل نیز طول عمر آن بسیار بالا بوده و به سختی آسیب می بیند ، اما توصیه می شود که از پریدن بر روی آن خودداری شود ، همچنین بهتر است در صورت خیس شدن رویه ، آن را با یک دستمال خشک کنید . در صورت کثیف شدن رویه نیازی به شست و شوی آن با ماشین نیست و تنها می توانید با یک دستمال نمناک رویه را تمیز کنید . در صورت پاره شدن محصول از دوخت می توانید آن را برای تعمیر به فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا خود نمایندگی روند تعمیر را انجام دهد . در صورت افت و فشرده شدن مبل شنی می توانید اقدام به شارژ یا تعویض مجدد محصول خود کنید .

 

سخن پایانی

 

با تعاریف گفته شده بی شک مبل شنی راحتی ضد آب گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود ، شما می توانید این محصول زیبا و با کیفیت را با نازل ترین قیمت به همراه ضمانت 2 ساله از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . برای خرید می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی اقدام کنید و یا به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه فرمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 دارای رویه ضد آب
  بدنه انعطاف پذیر
  قابل استفاده در استخر
 قابل استفاده در آب و هوای مرطوب و بارانی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...