مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس

intex 30101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,190,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس

مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس از سری مبل های شنی جدید و بسیار زیبای فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که در سطح کیفی بالا طراحی و تولید شده است . این مبل شنی از نمونه مبل های شنی راحتی و بسیار انعطاف پذیر است که به واسطه نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارد سطح طبی و انعطاف پذیری را برای افراد فراهم کرده است . تولیدی اینتکس مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار فوق را از سه قسمت پوسته ، آستری و محتوی شنی تشکیل داده است .

پوسته این مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده است که به رتنگ خاکستری بوده و به واسطه نوع جنسی دارد باعث شده تا مبل شنی لطیف تر باشد . استفاده از این نوع پارچه ها در بسیاری از لباس ها و ... نیز استفاده می شود چرا که بسیار محبوب است . وزن کلی این مبل شنی بسیار سبک است چرا که محتوای شنی آن یونولیت می باشد به همین واسطه وزن محصول تنها 6 کیلوگرم شده است ، برای جابجایی ساده تر محصول دستگیره ای در قسمت بالایی پوسته قرار داده شده است تا بدین ترتیب بتوانید مبل شنی خود را در خانه جابجا کنید . در ادامه شما را بیش از پیش با این محصولات شنی بسیار محبوب آشنا خواهیم کرد .

خرید مبل شنی سفارشی

فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش مبل شنی در ایران ، امکان خرید مبل شنی سفارشی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است تا اینچنین خریداران بتوانند رنگ و طراحی و جنس مبل شنی خود را به صورت سفارشی از فروشگاه درخواست کنند . این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا بدون هیچ جستجویی مبل مد نظر خود را خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس محصولات خود را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا با خیال راحت از کیفیت محصولات ، آن را خریداری کنید . 

مبل های شنی از اجناس بسیار مختلفی ساخته می شوند ، بنابراین می توانید نمونه های بسیار متنوعی از این محصولات را در دسته بندی مربوطه فروشگاه به همراه تصاویر مشاهده کنید . مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس همانطور که از نامش مشخص است ، دارای بدنه مخملی بوده و از پارچه مخمل ساخته شده است . اما نمونه های مشابه این مبل با بدنه چرمی ، کتان ، جیر ، لی ، پلی استر و .... نیز ساخته شده اند که هر یک زیبایی خاص خود را داشته و کیفیت متفاوتی دارند . از این رو شما می توانید حتی بدون سفارش دادن مدل مخصوص متنوع ترین گالری مبل شنی را در فروشگاه اینتکس یافته و به راحتی مبل ایده آل خود را پیدا کنید .

تنوع ابعاد در مبل شنی

مبل های شنی علاوه بر طراحی ، رنگبندی و جنس متفاوتی دارد ، ابعاد مختلفی نیز دارد که از این نظر می توان مبل های شنی را به سه دسته سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم کرد . مدل های کوچک مبل شنی برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده هستند به همین دلیل کودکان بهتر می توانند از آن ها استفاده کنند . مبل های بزرگ تر موجب آویزان ماندن پاهای کودکان خواهد شد .نمونه متوسط مبل های شنی برای بالغین و بزرگسالان طراحی شده است که در واقع تمامی سنین می توانند از آن ها استفاده کنند . مبل های شنی سایز متوسط معمولا از وزن 110 کیلوگرم تا 200 کیلوگرم را می توانند متحمل شوند . و اما در این میان مبل های شنی بزرگتری با عنوان های مبل شنی جاینت یا غول نیز طراحی شده اند که ابعادی دو الی سه برابر مبل های شنی سایز متوسط دارند . از این مبل های بزرگ می توان برای دراز کشیدن نیز استفاده کرد .

خدمات پس از فروش مبل شنی

فروشگاه اینترنتی اینتکس خدمات پس از فروش مبل شنی را نیز برای مشتریان خود ارائه کرده است تا در صورت هر گونه نیاز به تعمیر و یا تعویض مبل بتوانید از فروشگاه اقدام نمایید . مبل های شنی نیز ممکن است به مانند بسیاری از محصولات دیگر آسیب پذیر باشند ، بنابراین توصیه این است که به خوبی از محصول نگهداری کنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود . از آن جا که بدنه این اجناس از پارچه است ، در صورت آسیب دیدن می توانید آن را بدوزید . اما در صورتی که نیاز دارید تا به طور کلی رویه مبل شما تعویض شود می توانید مبل را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی تعویض رویه را انجام دهد . همچنین شما می توانید محصول را برای شارژ مجدد و پر کردن مبل با محتوای شنی نو به فروشگاه ارسال کنید .

مبل شنی بهتر است یا مبل بادی ؟

مبل های شنی و مبل های بادی در دسته مبل های سبک وزن و پرتابل هستند که به راحتی می توانید آن ها را جابجا کنید ، از این رو شاید این ویژگی بسیاری از مشتریان را به تردید بیاندازد که مبل شنی بهتر است یا مبل بادی ؟ در واقع هر یک از این مبل ها ویژگی های خاص خود را دارند و تنها از نظر پرتابل بودن مشترک هستند . از نظر دوام و طول عمر بدون شک مبل های شنی بهتر از مبل های بادی هستند بنابراین سال های طولانی تری را می توانید از مبل های شنی استفاده کنید .

از نظر وزنی اگرچه هر دو محصولات قابل حمل هستند ، اما مبل های بادی سبک تر از مبل های شنی هستند . حجم بسته بندی مبل های بادی بسیار کم است بنابراین در سفر ها می توانید از مبل های بادی استفاده کنید . این در حالی است که از مبل های شنی می توانید در هر کجای خانه و یا محل کار استفاده کنید اما برای سفر مناسب نیستند . هر دو این محصولات تعمیر پذیر هستند و در صورت آسیب دیدن می توانید آن ها را تعمیر کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس

مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس از دسته مبل های شنی سایز بزرگ یا به اصطلاح جاینت یا غول می باشد که با طراحی بسیار عالی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است که می توانید با خرید آن ها بستر بسیار نرم و طبی را برای خود داشته باشید . مبل های شنی از جدید ترین و مدرن ترین مبل های روز دنیا می باشد که طرفداران بسیاری را در اروپا و آمریکا و همچنین آسیا پیدا کرده است . این مبل در واقع در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل به شمار می آیند چرا که وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . به عنوان مثال مبل شنی راحتی مخملی دستگیره دار اینتکس فوق تنها 6 کیلوگرم وزن دارد که به آسانی می توانید این وزن را حمل کنید . در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول ، شما را بیش از پیش با این محصولات پر طرفدار و دوست داشتنی آشنا کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید مبل شنی

شاید برای شما سوال باشد که طراحی مبل های شنی چگونه است و این محصولات چه نوع ساختاری دارند . این مبل شنی به واسطه سطح گود و فرو رفته ای که دارد ، به همراه پشتی بلند و مرتفع خود می تواند به خوبی بدن را تحت پوشش قرار دهد . همچنین فرم پذیری بسیار عالی محصول به خوبی می تواند گودی کمر را پر کند تا هیچگونه فشاری بر روی اندام ها ایجاد نشود . وجود دستگیره در بالای مبل شنی نیز به دلیل جابجایی راحت تر محصول در آن قسمت تعبیه شده است . اما در نهایت طراحی این مبل به صورت سه لایه می باشد یعنی از سه بخش رویه ، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر تشکیل این مبل شنی را داده اند . بیرونی ترین بخش رویه ، بخش میانی آن آستری و بخش داخلی آن را محتوای شنی تشکیل داده است .

معمولا جنس رویه و آستری این محصولات از پارچه می باشد ، بنابراین نحوه طراحی محصولات نیز با استفاده از الگو های برش زنی می باشد که توسط طراحان ایجاد شده و به وسیله خیاط برش داده شده و به یکدیگر دوخته می شوند تا در نهایت تشکیل رویه یا آستری شود . این موضوع می تواند نوع طرح مبل را که به عنوان مثال گرد باشد یا گلابی شکل و ... تعیین کند . همچنین آستری نیز به همین شکل ساخته می شود . در بخش پشتی و پایین مبل شنی زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید . وجود آستری می تواند به شما اجازه دهد تا بدون پخش شدن محتوای شنی ، رویه را جدا کرده و آن را شسته و حتی تعویض کنید .

جنس مبل شنی

هر سه بخش یا لایه این مبل شنی از جنس متفاوتی ساخته شده است که شاید بهتر است با آن ها بیشتر آشنا شوید . برای ساخت بدنه این مبل از پارچه مخملی استفاده شده است . پارچه های مخملی به واسطه سطح نرم خود می تواند سطوح مبل را بسیار لطیف تر کند . همچنین این جنس می تواند از عرق کردن بدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند . این پارچه بسیار مقاوم و ضخیم بوده و به خوبی در برابر ساییدگی و فشار مقاوم می باشد ، همچنین جنس و رنگ این پارچه موجب شده تا مبل دیرتر چرک شود و یا چرک آن دیده نشود . این در حالی است که مبل های روشن نیازمند تمیز کاری بیشتری هستند و مدام باید رویه آن ها را شست .

شما می توانید این رویه را با استفاده از مواد شوینده غیر اسیدی و همچنین به کمک ماشین لباسشویی بشویید . جنس آستری محصول نیز از پارچه ضخیم می باشد . و اما محتوای شنی مبل فوق را یونولیت های ریز و خرد تشکیل داده است که به همین دلیل این محتوا را محتوای شنی و مبل را مبل شنی می نامند . این مواد به دلیل خاصیت اسفنجی خود می تواند بستر نرم و انعطاف پذیری را برای شما به ارمغان بیاورد .

توصیه های مهم در نگهداری از مبل شنی

هر مبل شنی یک آستانه تحمل وزن دارد که بهتر است به آن توجه داشته باشید . به عنوان مثال این مبل شنی بزرگسال قادر به تحمل وزن 130 کیلوگرم است که در واقع می تواند وزن تمامی بالغین را متحمل شود . اما بعضی اتفاق ها مانند پرتاب کردن مبل شنی و یا پریدن بر روی آن می تواند موجب آسیب دیدن بدنه مبل شود . بنابراین توصیه می شود که از این کار ها بپرهیزید . این مبل شنی ضد آب نبوده و ممکن است با خیس شدن آب به داخل آن رفته و خشک کردن آن زمانبر باشد . در صورت خیس شدن مبل شنی بهتر است رویه را خارج کرده و درب آستری را نیز باز بگذارید و مبل شنی را در محیط باز قرار دهید تا کاملا خشک شود .

این محصولات همچنین تعمیر پذیر هستند ، بنابراین در صورت پاره شدن رویه یا استری می توانید آن را توسط خیاط تعمیر کنید و حتی رویه را تعویض نمایید . محتوای شنی نیز پس از مدتی مقداری افت می کند که عمدتا بیشتر از یک سال نیاز دارید که مبل شنی خود را شارژ کنید . شارژ کردن مبل شنی بسیار ساده بوده و با تهیه محتوا از فروشگاه می توانید محصول را شارژ نمایید .

طول 115 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره گرد
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...