مبل شنی مخملی راحتی

bestway 43825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
3,800,000
27%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی راحتی

مبل شنی مخملی راخحتی بست وی یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی مخملی یک نفره بست وی دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . این مبل دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی مخملی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

مبل شنی مخملی راحتی

دارا بودن ظاهر زیبا و سادگی در طراحی و تولید یکی از عواملی است که مبل شنی مخملی راحتی تمام ان را در خود دارا می باشد و به همین دلیل هم باعث شده تا طرفداران زیادی را مجذوب خود کند زیرا می توانید از ان در داخل محیط کار ، منزل ، حیاط خانه ، اتاق خواب و یا هر مکان و فضای دیگری استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. ما هم سعی می کنیم تا برای افرادی که قصد دارند به تازگی این محصول را خریداری نمایند ، نقد و بررسی کاملی از این محصول را برای شما بنویسیم تا به بهترین شیوه ممکن اقدام به خرید این کالا کنید:

طول و عرض این محصول به گونه ای ساخته شده است که هم اندازه یکدیگر می باشد و همین عامل سبب شده تا یک محصول با ابعاد مربعی شکل را شاهد باشیم. البته ظاهر و بخش های کناری این کالا به صورت گرد پیاده سازی شده است که باعث شده تا این محصول از این نظر شبیه به صندلی ها و مبل های تک نفره راحتی شود. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازیم می توانید به این قضیه پی ببرید که دوخت این مبل شنی به گونه ای انجام شده که شرکت تولید کننده سعی کرده تا ان ها را پنهان کند تا ظاهر این محصول مخصوصا در رنگ های روشن به هم نریزد. هم چنین دارای رنگ بندی بودن این محصول هم از دیگر ویژگی های مهم و ضروری است که باعث شده تا فردی که این محصول را از نظر ظاهر و شکل و شمایل انتخاب کرده است ، در انتخاب رنگ هم قدرت کافی را داشته باشد و بتواند با توجه به محیط خود بهترین انتخاب را انجام دهد. علاوه بر این موارد ساختار اصلی بخش های اصلی این محصول هم به صورت نرم و راحت می باشد که این عامل به دلیل پر شدن این محصول از یونولیت های خورد شده و نرم است. هم چنین شما با هر بار نشستن بر روی این محصول می توانید باعث شوید تا شکل و فرو رفتگی این مبل شنی بیشتر شده و به مرور نرم تر گردد.

جنس بدنه :

عامل اساسی دیگری که در کنار ظاهر ، رنگ بندی و شکل و شمایل یک محصول تاثیر زیادی در خرید یک مبل شنی دارد ، جنس بدنه ان است. در همین خصوص هم باید گفت که مبل شنی مخملی راحتی همان طور که از اسمش پیداست ساخته شده از رویه ای مخملی است. هم چنین همان طور که در بخش ابتدایی صحبت های خود به ان اشاره کردیم بخش های داخلی این محصول هم با استفاده از یونولیت و فیبر های خورد شده پر شده است. این دو عامل در کنار قابلیت تعویض رویه و هم چنین قابلیت تعویض فیبر ها و محتویات داخلی این محصول هم از خصوصیات مهم این کالا در بخش جنس بدنه به شمار می رود.

ابعاد و وزن:

در رابطه با ابعاد این محصول هم پیش از این و در بخش ارگونومی ساخت صحبت کردیم و گفتیم که طول و عرض این محصول مشابه هم می باشد. در تکمیل این جمله هم باید گفت که این طول و عرض هر دو 90 سانتی متر است. هم چنین در رابطه با ارتفاع این محصول هم باید ان را به دو بخش تقسیم کنیم و بخش اول ارتفاع تا قسمت نشیمنگاه است که 50 سانتی متر بوده و بخش دوم ان ارتفاع کلی این محصول تا بالا ترین قسمت این کالاست که 110 سانتی متر است. در انتها هم باید به وزن این کالا نیز اشاره کنیم که 5 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

قطعا به این قضیه مشرف خواهید بود که شرکت بست وی این محصول را به صورت اماده به شما تحویل می دهد و بر خلاف محصولات بادی که نیاز داشتید تا برای راه اندازی ان پمپ باد در اختیار داشته باشید ، این محصول هیچ وسیله ای را نیاز ندارد و اماده استفاده درب منزل به شما تحویل داده می شود. شما هم تنها کافی است که به سادگی ان را در فضای مورد علاقه و شخصی خود که قصد دارید از این مبل شنی در ان جا بهره ببرید قرار داده و سپس بر روی ان نشسته و از خرید خود لذت ببرید. نکته مهم در این بخش هم به مراقبت و نحوه نگهداری از این محصول تعلق می گیرد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن و با رعایت ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کار ها این مبل شنی را از در معرض خطر قرار گرفتن دور کنید. در همین خصوص هم می بایست گفت که این محصول تنها باید از اشیا نوک تیز ، وسایل خطر ناک و داغ و یا هر عامل دیگری که امکان سوراخ کردن رویه ، سوزاندن ان و یا هر گونه اسیب دیگری را دارا می باشد دور کنید.

جمع بندی :

مبل شنی مخملی راحتی یکی از خلاقانه ترین و در عین حال ساده و شکیل ترین مبل های شنی است که با خلاقیت و ظرافت کامل توسط شرکت بست وی تولید شده است و نمایندگی مرکزی اینتکس هم با قیمت ارزان ان را در ایران عرضه کرده است و شما هم می توانید به سادگی ان را سفارش دهید تا از کیفیت و صحت صحبت های ما اطمینان حاصل نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی مخملی راحتی

مبل شنی مخملی راحتی یکی از محصولاتی است که در میان سنین بزرگسالان بسیار محبوب می باشد. این محصول با بهره گیری از یک طراحی فوق العاده و هم چنین با ساختاری استاندارد و نرم و راحت به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را پس از خرید به روش های گوناگون مورد استفاده قرار دهید. در همین راستا و با توجه به شکل و شمایلی که این مبل شنی داراست در این مطلب سعی بر این داریم تا به بررسی کامل جزئیات این محصول اشاره کنیم پس با ما تا انتها همراه باشید...

شیوه طراحی و ساختار محصول

در اولین بخش از این مقاله سعی داریم تا به بررسی جزئیات این مبل شنی از نظر طراحی و ساختار اشاره کنیم. در واقع شما در هنگام خرید شاید اولین و مهم ترین عامل را همین بحث ظاهری و چگونگی ساختار یک محصول بدانید و با آگاهی از این قضیه اقدام به خرید این محصول کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این مبل شنی دارای یک طراحی گرد و زیبا می باشد که این ساختار به صورت ساده شکل گرفته و بر روی این محصول هیچ گونه شکل و طراحی دیگری را مشاهده نخواهید کرد. در واقع یکی از دلایل پر طرفدار بودن این محصول همین بخش سادگی در طراحی و شکل گیری این محصول می باشد.

در کنار این مورد نکته دیگری که باعث شده تا این مبل شنی به یک محصول فوق العاده بدل گردد بحث نوع دوخت این محصول می باشد. شما در بخش بالایی این محصول هیچ گونه جای دوخت را مشاهده نخواهید کرد که این عامل نیز یکی دیگر از مزایای مهم طراحی این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین این محصول انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد که این عامل باعث شده تا شما با هر بار نشستن بر روی این محصول توانید شکل و شمایل دلخواه خود را به این محصول القا کنید و با این کار باعث شوید تا از این محصول با توجه به ساختاری که از آن انتظار دارید بتوانید استفاده نمایید.

هم چنین نکته مهم دیگر در بخش طراحی این محصول به رنگ آن تعلق می گیرد. شما می توانید به سادگی مشاهده نمایید که بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست و با یک رنگ دلخواه طراحی گردیده است. این نکته باعث شده است تا شما بتوانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید و با توجه به فضایی که قصد دارید از این محصول در آن جا استفاده کنید ، به راحتی بهره مند شوید که این عامل نیز قطعا نکته ای بسیار مهم به شمار می رود.

ابعاد و وزن مبل شنی

از دیگر موارد مهم در کنار مباحث زیبایی شناختی این محصول می توان به ابعاد این مبل شنی اشاره کرد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این مبل شنی دارای چه ابعادی است و آیا این ابعاد برای استفاده شما ایده آل و مناسب می باشد؟ در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از طول و عرض یکسان و هم اندازه 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 110 سانتی متر می باشد که قطعا پس از قرار گیری بر روی این محصول یک ارتفاع ایده آل را در اختیار خواهید داشت.

در کنار این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که این مبل شنی قادر به تحمل وزن تا 180 کیلو گرم خواهد بود. این مقدار وزن در میان مبل های شنی یک میزان فوق العاده است به گونه ای که هر فردی بدون هیچ گونه نگرانی قادر به استفاده از این محصول خواهد بود. هم چنین باید به وزن 5 کیلو گرمی این محصول هم اشاره کنیم که سبب شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این مبل شنی را جا به جا نموده و فضای ان را در داخل منزل و یا محیط کار تغییر دهید.

جمع بندی

مبل شنی مخملی راحتی قطعا یکی از محصولاتی است که هم از نظر کیفیت و جنس رویه و هم از نظر رنگ بندی و ساختار یک محصول عالی به شمار خواهد رفت. این محصول با بهره مندی از تحمل وزن بالا ، ابعاد و اندازه های استاندارد و هم چنین شیوه استفاده ساده در کنار قیمت ارزانی که دارد یک پیشنهاد عالی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس به شمار خواهد رفت.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...