مبل شنی راحتی مشکی

MBL-21010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
4,500,000
17%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مشکی

مبل شنی راحتی مشکی از سری محصولات پر فروش فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است . این مبل شنی دارای نشیمنگاهی نرم می باشد که به هنگام نشستن بر روی آن به خوبی فرم بدن را به خود گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که در تست های انجام شده بر رویش ، کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . در طرفین این محصول دو عدد دستگیره وجود دارد که از آن در جهت جا به جایی هر چه راحت تر محصول می توانید استفاده کنید . همچنین کف این مبل شنی یک عدد زیپ وجود دارد که از آن در صورت لزوم می توانید به منظور تعویض ساختار داخلی و یا تعویض رویه محصول استفاده کنید . یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که به هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن می باشد که در این مبل شنی بالغ بر 100 کیلو گرم است که مناسب برای نگهداری وزن یک نفر می باشد . مبل شنی راحتی مشکی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعاتمی توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

رنگ مشکی از جذاب ترین رنگ هایی است که معمولا بسیاری از افراد برای خرید برخی از لوازم خود مانند کیف و کفش یا پیراهن ، این رنگ را انتخاب می کنند . حال شما می توانید مبل هایی را انتخاب کنید که رنگ مشکی دارد . معمولا بسیاری از مبل و کاناپه ها در رنگ های زمینه قهوه ای یا طیف آبی و ... تولید می شوند و مدل های مشکی در آن ها کم است ، ولی فروشگاه اینتکس مبل هایی با عنوان مبل شنی موجود کرده است که از نظر رنگی بسیار تنوع بالایی دارند و شما می توانید آن ها را در طرح های بسیار دوست داشتنی و جذاب خریداری کنید . حتی از این مبل ها با عنوان مبل شنی فانتزی نیز یاد می شود . شما عزیزان حتی می توانید این مبل ها را به صورت سفارشی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و انتخاب کنید که پارچه مبل شما و رنگ آن از چه باشد . 

فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه و تولیدی مبل شنی در ایران است که بیش از یک دهه تجربه در زمینه ساخت و فروش مبل شنی داشته و این محصولات را با کیفیت فوق العاده خوب و البته با ضمانت به فروش می رساند . همچنین خدمات پس از فروش این محصولات شنی جدید را از جمله تعمیرات ، شارژ مجدد مبل و ... را انجام می دهد . شما حتی می توانید پس از سال ها استفاده از مبل شنی ، رویه آن را با رویه نو تعویض کنید تا یک مبل تازه و جدید برای استفاده داشته باشید . کیفیت بسیار خوب این محصولات شنی در کنار نرمی و راحتی بی وصفشان باعث شده است تا بسیاری از افراد که مدت های طولانی را صرف نشستن می کنند ، این محصولات را انتخاب کرده و از خرید های خود نیز راضی باشند .  

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مشکی

مبل شنی راحتی مشکی از سری مبل های زیبا و پرطرفدار می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و طرفداران زیادی دارد، این مبل شنی راحتی دارای رنگبندی های مختلف می باشد که روانه بازار شده است.برای خرید مبل شنی راحتی باید از تمامی کاربرد ها و جزئیات آن آگاه شوید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 طراحی و آرگونومی ساخت :

این مبل شنی طوری طراحی شده که دارای نشیمنگاهی نرم می باشد که به هنگام نشستن بر روی آن به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد و مانع از خستگی در هنگام استفاده در طولانی مدت می شود. در طرفین این محصول دو عدد دستگیره جهت جا به جایی هرچه راحت تر و سریع تر محصول وجود دارد و همچنین در کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که از آن می توانید برای تعویض ساختار داخلی و یا شستشوی رویه محصول استفاده کنید‌.

 جنس بدنه :

در این قسمت قصد داریم شما را با مهم ترین بخش این محصول که جنس و کیفیت می باشد آشنا کنیم تا خریدی مطمئن و لذت بخشی را انجام دهید، جنس رویه این مبل شنی راحتی از چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که در تست های انجام شده بر رویش ، از کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار ، ضربه از خودشان داده است، مواد داخلی مبل از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است تا از راحتی و نرمی این مبل لذت ببرید.

 

ابعاد،وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال مشکی به اندازه هایی عبارتند از : ( طول: 110 سانتیمتر ، عرض: 110 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) میباشد.همچنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی راحتی برابر با 100 کیلو گرم میباشد که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن است.برخلاف سایز بزرگ این مبل راحتی دارای وزنی سبک معادل 4 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده جا به جایی آسان آن می باشد.

 جمع بندی :

مبل شنی راحتی بزرگسال مشکی از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفداران خاص خود می باشد این مبل شنی در رنگبندی های مختلف و متنوعی روانه بازار های جهانی شده است، جنس رویه این مبل شنی راحتی از چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد همچنین استحکام بسیار بالایی در برابر ساییدگی نیز برخوردار است مواد داخلی این مبل شنی راحتی از یونولیت (فیبر) مخصوصی استفاده شده است که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است.مبل شنی راحتی مشکی با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی خوب و مطمئن را با ما تجربه کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه تمامی رنگ ها
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...