مبل شنی راحتی مشکی اینتکس

intex 30102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مشکی اینتکس

مبل شنی راحتی مشکی اینتکس از نمونه مبل های شنی نرم و انعطاف پذیر است که رویه ای ضد آب دارد . این مبل شنی دارای ابعاد بزرگ بوده و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است . مبل شنی راحتی مشکی اینتکس دارای رویه ای از جنس پلی استر می باشد ، پلی استر نیز به واسطه الیافی که دارد از عبور آب تا حد زیادی جلوگیری می کند ، به همین دلیل می توان گفت که مبل شنی فوق ضد آب می باشد . از این جنس حتی برای ساخت برخی از کیف ، ساک و حتی چادر مسافرتی استفاده می شود . رنگ پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی به رنگ مشکی می باشد اما شما می توانید رویه را در صورت نیاز تعویض کنید و یا در هنگام سفارش رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید . محتوای داخلی این مبل شنی از یونولیت پر شده است ، البته یونولیت های موجود در داخل مبل فوق به صورت خرد شده می باشد تا بدین ترتیب تحرک محتوا در داخل مبل باعث شود تا محصول فرم پذیر تر باشد . فروشگاه اینترنتی اینتکس مبل شنی فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است و شما می توانید با خیال راحت مبل شنی خود را از نمایندگی خریداری کنید .

مبل های شنی که از پلی استر ساخته می شوند ، قابلیت آن را دارند که در هر جایی از آن ها استفاده کنید . شما می توانید مبل های شنی را در فضاهای باز استفاده کنید و نگران آسیب رساندن از سوی نور آفتاب به مبل نباشید . پس اگر خیاط خلوت دارید و یا دوست دارید که از مبل در پشت بام و هر جایی استفاده کنید ، نگران این موضوع نباشید . طول عمر این پارچه نیز بسیار بالاست و به خوبی می تواند در برابر ساییدگی ها مقاوم باشد و در صورت کشیده شدن نیز می تواند کیفیت خوبی را از خود نشان دهد . حتی جای نگرانی از بابت تغییر رنگ مبل شنی نخواهد بود . البته اگر مبلی با کیفیت پایین خریداری کنید ، ممکن است این اتفاق برای آن رخ دهد ، اما فروشگاه اینترنتی اینتکس تمامی مبل های شنی خود را با ضمانت به فروش می رساند . 

مبل های شنی حتی برای آن دسته از افرادی که مشکلات و درد هایی در کمر دارند نیز مناسب خواهد بود ، یکی از فوق العاده ترین ویژگی های مبل های شنی ، انعطاف بالای آنهاست ، به طوریکه با نشستن بر روی مبل می توانید فرمی فوق العاده به آن بدهید . با فرم گرفتن مبل شنی ، اندام های شما در بهترین شرایط خود قرار خواهند گرفت و کوچک ترین فشاری را احساس نخواهید کرد ، به دنبال این موضوع است که احساس راحتی بی وصفی را خواهید داشت . این نوع از مبل ها اصلا بو نگرفته و نیازی به شستشو مواد داخلی نخواهد داشت . تنها گاهی ممکن است که رویه آن کثیف شود که آن هم با کشیدن یک دستمال نمناک به طور کامل برطرف خواهد شد .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مشکی اینتکس

مبل شنی راحتی مشکی اینتکس از سری مبل های شنی راحتی با رویه نرم می باشد که به واسطه ابعاد و ویژگی های بسیار زیادی که دارد به فروش بالایی دست یافته و از محبوب ترین نوع مبل شنی می باشد . این مبل شنی یا هپی چیر دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوبی است که حتی باعث شده است تا بتوان آن را بهترین جایگزین برای دیگر مبل ها دانست ، اما در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با خصوصیات مبل شنی راحتی مشکی اینتکس آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی راحتی با توجه به نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارد این چنین نرم و راحت شده است . تولیدی اینتکس این مبل شنی را با ساختار سه لایه طراحی کرده است که این سه لایه در واقع همان پوسته ، آستری و محتوای داخلی می باشد . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل شنی ابعاد بزرگی دارد و پشتی آن مرتفع است . ارتفاع خوب و بلند پشتی این مبل شنی باعث شده است تا کمر افراد به خوبی پوشش داده شود و کمترین فشار بر روی اندام و ستون فقرات ایجاد شود . قسمت نشیمنگاه مبل فوق نیز همانطور که در تصویر قابل مشاهده است ، گود و فرو رفته می باشد ، این نوع آرگونومی ساخت می تواند تا حد زیادی به درست نشستن شما کمک کند . بنابراین با استفاده از این مبل شنی می توانید ساعت های طولانی تری را به نشستن ، مطالعه کتاب و یا تماشای تلویزیون بپردازید . رنگ مبل شنی نیز مشکی می باشد .

جنس محصول

عمده تفاوت های مبل های شنی در واقع تفاوت در نوع طراحی و جنس استفاده شده در ساخت مبل شنی می باشد که موجب تنوع در مبل های شنی می باشد . مبل شنی راحتی مشکی اینتکس فوق از پارچه پلی استری رنگ مشکی ساخته شده است ، این جنس یکی از با کیفیت ترین پارچه ها و همچنین نرم ترین پارچه هایی است که علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت عالی در برابر رطوبت نیز تا حد زیادی مقاوم است به همین جهت آب را از خود عبور نداده و باعث شده است تا مبل شنی فوق ضد آب باشد . آستری داخلی این مبل شنی از یک پارچه ساده ضخیم استفاده شده است که علاوه بر نگهداری و کپسوله کردن محتوای شنی می تواند در برابر فشار و وزن افراد مقاومت کند . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت ها یا همان فیبر های خرد شده تشکیل شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی راحتی مشکی اینتکس را می توان در درسته مبل های شنی سایز بزرگ قرار داد ، این مبل شنی در ابعاد ( طول : 120 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل نیز برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد . این مبل شنی با سطح بسیار بزرگ و آرگونومیک خود ، می تواند یکی از بهترین مبل های شنی راحتی برای شما باشد تا به راحتی از مبل بزرگ اما سبک وزن خود استفاده کنید . وزن سبک 6 کیلوگرمی محصول نیز به دلیل استفاده محتوای یونولیتی می باشد . حداکثر تحمل وزنی که اینتکس برای مبل شنی راحتی فوق در نظر گرفته است 130 کییلوگرم می باشد .

مراقبت و تعمیرات

بهتر است که مبل شنی ضد آب خود را بر روی آب استفاده نکنید ، اما استفاده از محصول در کنار استخر ها مانعی ندارد . از پریدن بر روی مبل شنی خود داری کنید و حدالامکان از تحت فشار قرار دادن مبل شنی برای مدت طولانی خود داری کنید چرا که این کار باعث می شود تا مبل شنی شما زود تر دچار افت شود . و اما لازم به ذکر است که این مبل شنی قابل تعمیر بوده و در صورت نیاز شما می توانید رویه یا آستری مبل را تعویض و یا تعمیر کنید . در صورت افت مبل شنی نیز می توانید اقدام به تعویض و یا شارژ مجدد محتوای شنی مبل خود کنید .

سخن پایانی

شما می توانید مبل شنی راحتی مشکی اینتکس فوق را به صورت اینترنتی از سراسر شهر های ایران مانند تبریز ، اصفهان ، گیلان ، شیراز و ... از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . همچنین خرید حضوری مبل شنی فوق در تهران نیز میسر است که خرید حضوری شما می تواند شامل برخورداری شما از تخفیفات ویژه گردد . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 120 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...