مبل شنی راحتی نرم اینتکس

mbl-1033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی نرم اینتکس

مبل شنی راحتی نرم اینتکس از محصولات راحت و پر فروش شرکت اینتکس می باشد که در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرد. این کالا به گونه ای طراحی شده که می توانید به راحتی بر روی ان نشسته و به دیدن تلویزیون ، کتاب خواندن ، استراحت و یا هر کار دیگری پرداخته و از نرمی و لطافت این کالا لذت ببرید. هم چنین این محصول ساخته شده از رنگ یکدست ابی میباشد که زیبایی این کالا را دو چندان کرده است. علاوه بر این ها در هر دو سمت این مبل شنی دو عدد جیب کوچک قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به راحتی وسایل خود را در داخل ان قرار داده و سپس بر روی این مبل شنی با خیال راحت بنشینید. این کالا بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه مخملی داشته و محتویات داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است که هر دوی این ها قابل تعویض و جایگزینی می باشند. تمام این نکات باعث شده تا یک محصول فوق العاده زیبا و خاص را مشاهده کنیم که هم اکنون می توانید ان را از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

مبل شنی راحتی نرم اینتکس

مبل شنی راحتی نرم اینتکس را می توان یک مبل بسیار راحت و با کیفیت نام برد که خصوصیات ممتازی دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده که هر فرد با نشستن بر روی ان می تواند لحظات خوبی را سپری کند. در همین خصوص قصد داریم تا شما را در خرید این محصول راهنمایی کرده و در ادامه این مطلب این محصول را به صورت کامل نقد و بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان نمود که این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و پیاده سازی شده است. این بدین معناست که شما یک محصول فوق العاده را در اختیار خواهید داشت که می توانید به راحتی به ان اطمینان کرده و ان را در هر جایی قرار دهید. هم چنین این محصول به گونه ای طراحی شده که دارای محلی برای قرار گیری دستان شما در هر دو سمت می باشد که بهترین ارگونومی را به بدن شما می بخشد. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت ساف طراحی گردیده است که بسیار نرم و راحت است. نکته مهم این محصول بخش نشیمنگاه ان است که به صورتی طراحی شده که برامده بوده و با نشستن شما بر روی ان شکل کاملی به خود خواهد گرفت. این محصول بسیار نرم و راحت خواهد بود و رنگ یکدست ابی هم دارد که باعث شده تا این مبل شنی بیش از پیش جذاب شود.

جنس بدنه

این محصول ساخته شده از نوع پارچه مخملی است. این پارچه بسیار با کیفیت بوده و ساختاری فوق العاده دارد. این بدین معناست که می توانید به راحتی از ان استفاده نموده و ان را در جای مناسبی قرار دهید. هم چنین محتویات داخلی این مبل شنی هم از نوع فیبر تشکیل شده است که بسیار با کیفیت خواهد بود.

ابعاد و وزن

طول این محصول 70 سانتی متر ، عرض ان 80 سانت متر و ارتفاع این محصول هم 65 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد که می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید زیرا تحمل وزن بالایی هم داشته و تا 150 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما باید بتوانید نکات ایمنی را رعایت کنید تا این محصول دچار افت کیفیت نشود و بتوانید از ان صحیح و سالم استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا را باید از مواردی همچون چاقو ، قیچی ، سوزن و بقیه وسایل نوک تیز دور کنید تا بدنه و رویه اصلی این محصول دچار اسیب جدی نشود. هم چنین این کالا را باید از پرت کردن و پریدن های بیجا نیز مراقبت کنید. دیگر نکته مهم در خصوص این محصول این است که وسایل سنگین تر از تحمل وزن این مبل شنی را هم بر روی ان قرار ندهید. همین نکات ساده می تواند تضمین سلامت این محصول برای شما باشد. هم چنین گفتنی است که پس از خرید این محصول می توانید از ان به راحتی استفاده کنید و نیازی به راه اندازی نخواهد داشت.

جمع بندی

مبل شنی راحتی نرم اینتکس یک محصول بسیار با کیفیت و زیباست که مناسب برای بزرگسالان بوده و از نوع پارچه مخملی ساخته شده است. هم چنین انعطاف پذیری و کیفیت بالا از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. تمام این موارد در کنار قیمت مناسب این محصول باعث شده تا بتوانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 70 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول آبی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...