مبل شنی راحتی چرمی

bestway 43772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی

مبل شنی راحتی چرمی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد در طرح و رنگ بندی زیبایی در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . این محصول زیبا دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف مانند از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرذ شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شت و شو دهید . مبل شنی راحتی چرمی در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرد مبل شنی راحتی چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی راحتی چرمی

مبل شنی راحتی چرمی از نمونه مبل های شنی راحتی ساخته شده برای سنین کودکان می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و به بازار عرضه شده است . مبل های شنی به واسطه پر طرفدار بودن و محبوبیت بسیار بالا نزد بزرگسالان موجب شد تا برخی از تولید کنندگان این محصولات را در ابعاد و سایز های کوچکی نیز تولید کنند تا کودکان نیز بتوانند از داشتن چنین مبل های راحتی و طبی بهره مند شده و برای استراحت کردن های خود یا مشاهده تلویزیون و یا مطالعه کتاب بتوانند از مبل شنی راحتی چرمی استفاده کنند . در این بخش نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر مبل شنی راحتی چرمی راهنمای خرید مبل شنی راحتی شما دوستان و همراهان فروشگاه اینتکس باشیم .

ساختار مبل شنی راحتی چرمی

ساختار مبل شنی راحتی چرمی به صورت سه لایه می باشد ، یعنی برای تولید محصول از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه را پوسته یا همان بدنه یا رویه تشکیل داده است . جنس رویه از نظر دوام و همچنین از نظر ظاهری بسیار مهم بوده که تولید کنندگان عمدتا از پارچه های چرمی ، مخملی ، جین یا لی ، کتان و امثال آن ها که زیبایی و دوام خوبی دارند استفاده کرده است . نوع ساخت و طراحی رویه است که می تواند شکل و طراحی کلی مبل شنی را مشخص کند ، زیرا برمبنای همان و در همان سایز و ابعاد آستری که بخش میانی مبل است ساخته می شود . و در نهایت در داخل آستری محتوای شنی خرد ریخته می شود که به دلیل خرد بودن این محتوا به خوبی می تواند فرم رویه و آستری را به خود بگیرد .

ویژگی های مبل شنی راحتی چرمی

از ویژگی های بسیار خوبی که مبل شنی راحتی چرمی دارد می توان به سطح طبی و آرگونومیک آن اشاره کرد که به واسطه انعطاف پذیری بسیار عالی می تواند با فرم گرفتن بدن ، سطح بهتر و مناسب تری را ایجاد کند . از این رو استفاده از آن ها به خصوص برای کودکان که در سنین رشد هستند بسیار مفید خواهد بود . از ویژگی های بسیار خوبی که مبل شنی راحتی چرمی دارد می توان به تکیه گاه و پشتی مرتفع محصول اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید خواهد بود . گود بودن مبل نیز می تواند احساس راحتی خوبی را به کودک در هنگام استفاده بدهد . از سایز ویژگی ها و مزایای مبل شنی راحتی چرمی می توان به داشتن وزن 5 کیلوگرمی اشاره کرد که کودک به سادگی می تواند مبل را جابجا و از آن در هر جایی استفاده نماید .

جنس بدنه مبل شنی راحتی چرمی

بست وی برای ساخت بدنه یا همان رویه مبل شنی راحتی چرمی از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده است که یکی از بهترین ، مقاوم ترین ، شیک ترین و محبوب ترین پارچه ها در صنعت مبل سازی به خصوص مبل شنی می باشد ، این پارچه طول عمر بالایی داشته و کیفیت ساخت آن بسیار بالا و درجه یک است . 

جنس آستری و محتوای شنی مبل شنی راحتی چرمی

و اما مبل شنی راحتی چرمی تنها از رویه ساخته نشده است و چه بسا لایه های زیرینی همچون آستری و محتوای شنی وجود دارد که بست وی برای ساخت آستری این مبل از پارچه ضخیم استفاده کرده است تا دوام بیشتری را به مبل ببخشد تا در صورت فشرده شدن و قرار گیری وزن زیاد آسیبی به رویه نرسد . در داخل آستری محتوای شنی یونولیتی یا همان فیبر قرار دارد که به صورت خرد شده یا به اصطلاح شن شده از آن استفاده شده است .

خدمات پس از فروش مبل شنی راحتی چرمی

فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات شنی خود را با ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش ارائه کرده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از خرید ، در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات بتوانند با کمک فروشگاه اینتکس ، آسیب ها و مشکلات مبل شنی خود را رفع کنند . شما می توانید برای مواردی همچون نیاز به شارژ مجدد مبل شنی ، نیاز به تعمیر رویه یا آستری ، تعویض رویه و آستری ، محصول را تحویل فروشگاه دهید تا تعمیرات لازم صورت گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس گرفته و موضوعات و سوالات خود را مطرح نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...