مبل شنی راحتی کتان با زیر پایی

mbl-56697

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
4,800,000
20%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کتان با زیر پایی

مبل شنی راحتی کتان یکی از زیبا ترین مدل مبل های راحتی شنی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را خریداری کنید . این مبل شنی در کنار خود ، زیرپایی شنی دارد که به شما اجازه خواهد داد تا در حالت نشسته ، پای خود را بر روی زیرپایی قرار داده و به صورت نیمه دراز کش در بیایید . شما می توانید از زیرپایی مبل به عنوان کوسنی استفاده کرده و وسایل خود را بر روی آن قرار دهید . شما می توانید با نشستن بر روی مبل ، با قرار دادن لپ تاپ بر روی کوسنی ، به راحتی با لپتاپ خود کار کنید .

این مبل شنی دارای کیفیت بسیار عالی بوده و برای ساخت آن از پارچه درجه یک کتان ساخته شده است . این مبل شنی فرم پذیری بسیار عالی داشته و به واسطه محتوای شنی انعطاف پذیر و اسفنجی خود می تواند ، انعطاف و فرم گیری بسیار خوبی را به مبل ببخشد ، به همین دلیل نیز فرد در هنگام استراحت هیچگونه فشاری را بر روی اندام های خود احساس نخواهد کرد و می تواند ساعت های بیشتری را به نشستن ادامه دهد . اگر شما شخصی هستید که بیشتر ساعات خود را می نشینید ، بدون شک مبل شنی گزینه ایده آل و فوق العاده ای برای شما خواهد بود .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی کتان با زیر پایی

مبل شنی راحتی کتان با زیرپایی از سری مبل های شنی پر فروش و محبوب فروشگاه اینترنتی اینتکس است که از نمونه مدل های جدید بازار نیز محسوب می شود . این مبل شنی به واسطه طراحی و ظاهر بسیار زیبا و شیک خود به چنین محبوبیتی دست یافته و توانسته نشیمنگاه طبی را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد . از ویژگی های بسیار خوب این مبل شنی می توان به قابلیت حمل آسان آن اشاره کرد . این مبل شنی تنها 5 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در خانه جابجا کرده و در هر محلی که دوست دارید از مبل شنی استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی کتان با زیرپایی ، شما را با این محصول آشنا کرده و راهنمای خرید شما باشیم .

طراحی و تولید مبل شنی

مبل شنی راحتی فوق به مانند اغلب مبل های شنی راحتی از طراحی سه لایه برخوردار می باشد . این مبل شنی فاقد هر گونه چارچوب و پایه می باشد و تنها برای ساخت آن از پارچه استفاده شده است که در داخل آن محتوای شنی اسفنجی ریخته شده است . این مبل شنی برخلاف بسیاری از مدل های دیگر در کنار خود یک زیرپایی یا کوسنی دارد که فرد می تواند از آن برای قرار دادن وسایل و ... استفاده کنید و یا در صورت نیاز پاهای خود را با قرار دادن بر روی زیرپایی دراز کند و به صورت نیمه دراز کش استراحت نماید .

این امکان وجود دارد که شما برای تمامی مبل های شنی به صورت مجزا زیرپایی تهیه کنید ، اما زیرپایی این مدل دارای ارتفاع مناسب با سطح نشیمنگاه مبل بوده و همچنین جنس و نوع طراحی آن مشابه است . مبل و زیرپایی این مبل شنی از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است . بخش پوسته و آستری مبل از پارچه می باشد . نحوه تولید و طراحی رویه توسط طراح و خیاط ایجاد شده است . در قسمت بالای مبل شنی دستگیره ای قرار دارد که با گرفتن آن به راحتی می توانید مبل شنی خود را جابجا کنید . در بخش رویه مبل و زیرپایی زیپی قرار دارد که در بخش زیرین مبل قرار گرفته است ، با کمک زیپ شما می توانید رویه مبل را جهت شست و شو جدا کنید و یا به لایه های زیرین مبل دسترسی داشته باشید .

جنس مبل شنی

برای ساخت مبل شنی راحتی فوق از پارچه درجه یک کتان استفاده شده است ، این پارچه یکی از شیک ترین و با دوام ترین پارچه های موجود در بازار است که حتی از آن برای تولید انواع لباس استفاده می شود . پارچه کتان در برابر ساییدگی بسیار مقاوم بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . این پارچه قابل شست و شو بوده و می توانید آن را با مواد شوینده غیر اسیدی بشویید . مبل های شنی که از پارچه کتان ساخته شده اند کم بوده و می توان این مبل شنی را یکی از خاص ترین نوع مبل ها دانست . و اما آستری این مبل شنی از پارچه نخی ساخته شده و محتوای شنی این مبل را یونولیت های خرد شده تشکیل داده اند . خرد بودن محتوای شنی باعث شده تا انعطاف مبل بسیار عالی باشد . میزان محتوای شنی می تواند سفتی و نرمی مبل را تغییر دهد .

نگهداری و مراقبت

با توجه به جنسی که این مبل شنی دارد شاید بهتر باشد که از مبل در محیط ها و فضاهای باز استفاده نکنید چرا که نور آفتاب می تواند در طول زمان موجب رنگ پریدگی جزئی در بدنه مبل شنی شود . این مبل شنی قادر است تا وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند که نشان از دوام بسیار خوب آن دارد ، اما با این حال پریدن بر روی مبل و یا پرتاب کردن آن می تواند سبب آسیب دیدن مبل شنی شود . برخورد اجسام تیز و یا کشیده شدن بر روی زمین های زبر نیز می تواند به مبل شنی آسیب وارد کند . بنابراین بهتر است در نگهداری مبل شنی خود به مانند سایر محصولات و کالاها کوشا باشید . بهتر است برای شست و شو ، رویه مبل را پشت و رو کرده و داخل لباسشویی قرار دهید .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:90 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه کتان
  • جنس مواد داخلی:یونولیت ( فیبر )
  • قابلیت شستشو:بله
  • سایر
  • ضمانت:2 ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...