مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد

mbl-56702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد

مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین مبل های شنی موجود در بازار است که به واسطه طراحی زیبای خود به این محبوبیت دست یافته است . بدون شک طرح این مبل شنی برای کسانی که اهل هنر هستند بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود . این مبل شنی به صورت کرد طراحی شده و می تواند فضای خوبی را برای نشستن یک فرد ایجاد کند . این مبل در دسته مبل های شنی راحتی و طبی قرار دارد که می تواند فرم پذیری بسیار عالی را داشته باشد .

جنس این محصول درجه یک بوده و از بهترین پارچه ها ساخته شده است . از سوی دیگر فروشگاه تهران اینتکس برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش عرضه کرده است که هموطنان عزیز می توانند از سراسر ایران به صورت تلفنی و اینترنتی و در صورت ساکن بودن در تهران به صورت حضوری نیز این محصولات را خریداری کنند . در ادامه و در بخش نقد و بررسی بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد آشنا خواهید شد .

انواع پارچه مبل شنی

علاوه بر تنوع ظاهری و شکل مبل های شنی ، جنس این محصولات نیز پر تنوع بوده و شما می توانید به نسبت نیاز و سلیقه خود ، مبل های شنی را با جنس های مختلف خریداری کنید . این مبل شنی از پارچه نخی مخملی ساخته شده است ، اما در این میان می توان مبل های شنی را مشاهده کرد که از اجناسی چون پارچه چرم مصنوعی و طبیعی ، پارچه لی یا جین ، کتان ، خزدار ، پلی استری ، فوم ، پشمی و ... اشاره کرد . با توجه به جنسی که این محصولات دارد نگهداری از آن ها نیز متفاوت خواهد بود .

به عنوان مثال مبل های شنی چرمی اصل ظاهر بسیار شیک و زیبا دارند و یکی از مبل های لاکچری می باشند اما به دلیل جنسی که دارند برای استفاده در محیط های باز و در معرض نور خورشید مناسب نیستند ، اما در مقابل آن ، پارچه های پلی استری کاملا ضد آب و ضد اشعه بوده و قابل استفاده در محیط های باز نیز می باشند . پارچه های کتان و لی نیز زیبایی خاصی داشته و یکی از محبوب ترین مدل ها هستند ، می توانید با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و بین بگ ، نمونه های متنوعی از این مبل های شنی را مشاهده کنید . همچنین پارچه های پشمی و خزدار نیز نرمی و لطافت خاصی را داشته و زیبایی منحصر به فردی داشته و می تواند نشیمنگاه گرم و نرمی را برای شما به وجود آورد .

خرید سفارشی مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش مبل شنی در ایران است که می توانید در دسته بندی مربوطه انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده و خریداری کنید . با این حال فروشگاه امکان خرید مبل شنی به صورت سفارشی را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند مبل خود را در ابعاد دلخواه و در رنگبندی مد نظر خود سفارش دهند . تمامی محصولات سفارشی فروشگاه اینتکس با ضمانت به فروش رسیده و کاملا اصل و درجه یک می باشند . شما می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری مبل شنی خود را سفارش دهید .

نگهداری و تعمیرات

مبل های شنی نیز به مانند بسیاری از محصولات دیگر نیازمند نگهداری و استفاده درست هستند . به عنوان مثال پریدن بر روی مبل ها از ارتفاع می تواند سبب آسیب رسیدن به بدنه مبل شنی شود . همچنین برخورد اجسام تیز و برنده نیز می تواند سبب پاره شدن مبل شود . بهتر است مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد را در کنار بخاری و شومینه قرار ندهید . این مبل شنی را می توانید حتی در فضای باز نیز استفاده کنید . کشیدن مبل بر روی زمین های زبر نیز می تواند موجب نخ کش شدن و یا آسیب دیدن مبل شود ، اما کشیدن آن بر روی زمین های سرامیکی ، فرش یا موکت آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد .

اما در صورت آسیب دیدگی نیز جای نگرانی نخواهد بود چرا که این مبل ها قابلیت تعمیر شدن دارند . همانطور که اشاره شد این مبل شنی از پارچه ساخته شده است و راه تعمیر پارچه دوخت آن می باشد ، البته شما می توانید حتی رویه مبل ها را نیز تعویض نمایید . ممکن است مبل های شنی در طول زمان افت کنند ، علت آن نیز فشرده شدن محتوای یونولیتی مبل می باشد ، بنابراین برای رفع مشکل نیاز است تا مبل شنی را دو مرتبه شارژ کنید . 

خدمات پس از فروش مبل شنی

فروشگاه اینترنتی اینتکس در کنار فروش مبل های شنی و بین بگ ها ، خدمات پس از فروش این محصولات را مانند شارژ مجدد مبل شنی در صورت افت مبل ، تعمیرات رویه و آستری در صورت پاره شدن و یا نیاز به دوخت مجدد انجام می دهد . همچنین شما می توانید در صورت نیاز هر یک از سه لایه مبل شنی را نیز تعویض کنید . بنابراین شما قادر خواهید بود تا رویه این مبل را حتی با پارچه های دیگر و در رنگبندی های مختلف تعویض نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و سوال های خود را بپرسید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد

مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد یکی از منحصر به فرد ترین مبل های فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به دلیل نوع طرح و رنگی که دارد با نام مبل شنی طرح ابر و باد شناخته می شود . زیبایی این مبل به شما اجازه خواهد داد تا با استفاده از آن بتوانید فضای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود را بسیار زیبا و شیک کنید . همچنین استفاده از این مبل شنی تنها به خانه محدود نشده و از آن می توانید در محل و دفتر کار خود ، نمایشگاه ها ، بوتیک ها و مغازه ها ، آتلیه های عکاسی نیز برای نشستن و حتی به عنوان دکور استفاده کنید . 

در ظاهر این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده است اما می توانید با دست و حتی با نشستن به مبل شنی خود فرم خاصی را بدهید . از ویژگی های منحصر به فردی که بیشتر مبل های شنی دارند می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد زیرا وزن این محصولات بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید آن را بلند کرده و جابجا کنید ، به همین جهت در هر جایی که دوست داشته باشید می توانید مبل را برداشته و در محل جدید قرار دهید . این ویژگی در مبل های پایه دار وجود ندارد .

طراحی و نحوه تولید مبل شنی

طراحی مبل شنی راحتی گرد طرح ابر و باد از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد که در کنار هم تشکیل این محصول را داده اند . شما در هنگام خرید مبل شنی نیازی به مونتاژ محصول ندارید ، چرا که مبل شنی در کارگاه تولیدی ساخته شده و پس از خرید می توانید آن را خریداری کنید . هر دو لایه آستری و پوسته این محصول از پارچه بوده که توسط طراح طبق الگو ها برش داده شده و سپس توسط خیاط لایه ها به یکدیگر دوخته شده اند و تشکیل مبل شنی را داده اند . این محصول به صورت گرد طراحی شده است ، بنابراین شما می توانید در هر طرف آن بنشینید . با نشستن در دیواره کناری می توانید تکیه گاهی نیز توسط مبل ایجاد کنید .

در بدنه خارجی این مبل یعنی پوسته آن زیپی قرار گرفته است که با باز کردن آن می توانید پوسته را از استری جدا کنید . وجود آستری در این مبل شنی باعث شده است تا محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد و از آسیب دیدن رویه نیز جلوگیری کند . همچنین آستری محتوای شنی که حالت خرد دارد را در درون خود نگه می دارد تا در صورت نیاز بتوانید رویه مبل را جهت شست و شو از آستری جدا کنید . در قسمت آستری نیز به مانند رویه از زیپ استفاده شده است تا در صورت نیاز بتوانید محتوای شنی را بیشتر و یا کمتر کنید .

جنس مبل شنی راحتی

یکی از مهم ترین موارد قابل توجه در حین خرید مبل شنی ، جنس و کیفیت آن خواهد بود . زیرا محصولی با کیفیت بالا را می توان مدت ها در اختیار داشت و به مراتب طول عمر بالایی را برای محصول متصور خواهیم بود . رویه این محصول پارچه ای بوده و علاوه بر نرمی و لطافت لازم ، بسیار منعطف می باشد به همین دلیل به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاوم است . همچنین این پارچه از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و در حین استراحت و جابه جایی آسیب نمی بیند .

محتوای داخل آن نیز از پلی استایرن پر شده است که حالت خرد شده دارد . پلی استایرن از نظر ظاهری شبیه به یونولیت ها یا همان فیبر ها می مانند اما بیشتر از یونولیت ها عایق هستند و همچنین در دراز مدت کمتر فشرده شده و انعطاف خود را از دست می دهد . در صورت افت مبل نیز می توانید این مواد را به آسانی تهیه کرده و مبل شنی خود را مجددا شارژ کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...