مبل شنی راحتی یک نفره

bestway 43884

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره

مبل شنی راحتی یک نفره محصولی جدید و با کیفیت که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است .  جنس بدنه این محصول از پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی ، ضربه و همچنیین وزن بالا می باشد و با توجه به رنگ و طرحی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ وجود دارد که برای شارژ کردن مواد داخلی این محصول تعبیه شده است و همچنین می توانید قسمت زیری این محصول را جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار از این محصول استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید. برای خرید مبل شنی راحتی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی یک نفره

مبل شنی راحتی یک نفره از سری مبل شنی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران مبل های شنی به خوبی باز کند . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخصوص مبل های شنی و هپی چیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ساییدگی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی راحتی یک نفره همراه ما باشید تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر اشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

 طراحی این محصول به صورت دایره ای تو رفته همراه با تکیه گاهی نسبتا بلند می باشد که جلوه ویژه ای را به آن داده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رویه ای روشن می باشد که جلوه ویژه ای را دارد و به خوبی می تواند توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب نماید . این مبل شنی در بخش زیرین خود دارای یک عدد زیپ می باشد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تخلیه مواد داخل مبل کرده و پس از شستشو دوباره مواد داخلی را به حالت اولیه باز گردانید ، علاوه بر آن رویه این مبل شنی نیز قابل شستشو می باشد که یکی از ویژگی های و مزایای مبل های شنی نصبت به مبل های بادی است .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل شنی راحتی یک نفره بست وی  از پارچه مقاوم می باشد که کیفیت بسیار بالایی را در برابر فشار ، تحمل وزن و ساییدگی از خود نشان داده است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص استفاده شده است که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارد در تست های انجام شده بر رویش استحکام فوق العاده ای را نیز از خود نشان داده است . رویه قابل شستشو و اقلام داخلی قابل تعویض نیز از جمله ویژگی های منحصربفرد این محصول به حساب می آید و خیال شما را به طور  کلی از بابت طول عمر این محصولات راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

مبل های شنی دارای ابعادی استاندارد می باشند تا بتوانند بهترین فضا را برای قرار گیری فرد مصرف کننده فراهم آورند . ابعاد مبل شنی راحتی یک نفره بستت وی  به اندازه های ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما دارد ، مبل شنی راحتی بست وی  دارای قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلو گرم را دارد که در مقایسه با مبل های بادی بسیار ایده آل می باشد . وزن خود محصول نیز 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از  همین رو می تواند بهترین گزینه در صورت دارا بودن فضا برای سفرهای شما به حساب بیاید .

جمع بندی :

مبل شنی راحتی یک نفره بست وی یکی از محبوب ترین و پر هوادارترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری توسط برند بست وی  روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مقاوم می باشد که استحکام و مقاومت فوق العاده ای را در برابر فشار و ساییدگی از خود نشان داده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می  کند . در داخل این مبل شنی از یونولیت استفاده شده است که دارای نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای است و بهترین حالت را برای استفاده و قرارگیری حالت بدن شما فراهم می آورد . مبل شنی راحتی یک نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...