مبل شنی زرد اینتکس

intex 70794

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زرد اینتکس

مبل شنی جدید اینتکس با رنگ زرد، تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه با طول عمر بالا به همراه دو سال ضمانت تعویض، لایه اصلی بدنه این مبل شنی از فوم ساخته شده و بر روی آن نیز چرم مصنوعی با رنگ زرد قرار گرفته که کیفیت خوبی داشته و بر اثر ضربه صدمه چندانی نمی بیند. بخش داخلی نیز از مواد یونولیتی ساخته شده که طول عمر بالایی دارد . مبل شنی جدی  اینتکس دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فرام می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید .

این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول را به راحتی حمل نمایید و همچنین با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد به شما کمک می کند که از این مبل به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . برای خرید مبل شنی جدید از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ویژگی های مبل شنی

مبل های شنی به واسطه ویژگی های بسیار عالی که دارند امروزه به محبوبیت دست یافته و فروش بسیار بالایی دارند . شاید بسیاری از شما خریداران از ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی اطلاعی نداشته باشید به همین دلیل قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کنیم و به ویژگی ها و مزایای آن بپردازیم . از ویژگی ها و مزایای بسیار عالی مبل شنی می توان به وزن 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد .

مبل های شنی در دسته مبل های سبک و قابل حمل یا به اصطلاح پرتابل قرار دارند که به دلیل استفاده از محتوای یونولیتی در داخل مبل شنی می باشد . این محتوا وزن سبک داشته و از این رو باعث شده است تا مبل شنی نیز وزن سبکی داشته باشد ، این ویژگی در کمتر مبل های خانگی وجود دارد ، بنابراین اگر قصد استفاده از مبل های شنی در هر جای خانه را دارید و به دنبال مبل پرتابل هستید مبل شنی زرد اینتکس گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .

تنوع در مبل های شنی

مبل های شنی تنوع بسیار بالایی داشته و این تنوع در مبل های شنی کاملا مشهود است . شما می توانید مبل های شنی خود را در رنگبندی های گوناگون و منحصر به فرد خریداری کنید . به عنوان مثال مبل شنی فوق دارای رنگ بدنه زرد می باشد که کمتر مبل موجود در بازاری در این رنگ تولید شده است ، بنابراین شما به راحتی می توانید مبل های شنی خود را در رنگ های دلخواه خریداری کنید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید این محصولات را با تیم و رنگ دیزاین خانه و اتاق خواب و حتی دفتر کار یا بوتیک ها هماهنگ و ست کنید .

مبل شنی طبی

مبل های شنی مبل های طبی و آرگونومیک هستند ، بنابراین استفاده از آن برای اشخاصی که مشکلاتی در مفاصل ، دیسک کمر و مهره های کمر دارند بسیار مناسب است . همچنین اشخاصی که توانایی جسمانی پایین داشته و به دنبال مبل های نرم و انعطاف پذیر هستند این مبل شنی گزینه بسیار عالی برای آن ها خواهد بود چرا که انعطاف بسیار خوب آن می تواند با فرم گرفتن بدن از وارد شدن فشار زیاد به بدن جلوگیری کند ، به همین جهت اندام ها تحت فشار نبوده و فرد می تواند ساعت های طولانی تری را به نشستن و استراحت کردن بپردازد .

تعمیرات مبل شنی

از ویژگی های بسیار عالی مبل های شنی می توان به قابلیت تعمیر آن ها اشاره کرد . این محصولات نیز ممکن است در اثر استفاده نادرست و همچنین عدم نگهداری صحیح آسیب ببینند اما از آن جا که بدنه محصولات از جنس پارچه ساخته شده است در صورت آسیب های بدنه می توانید نسبت به دوختن رویه یا آستری و تعمیر آن اقدام نمایید . تعمیرات این مبل ها توسط خیاط انجام می شود بنابراین اگر خودتان مهارت خیاطی دارید و یا در محل زندگی خود خیاط وجود دارد می توانید رویه یا آستری آسیب دیده را جدا کرده و به خیاط بدهید تا تعمیرات محصول را انجام دهد .

شارژ مبل شنی

مبل شنی ممکن است در استفاده طولانی مدت افت داشته باشد ، این اتفاق پس از مدت ها استفاده از مبل شنی که تقریبا بیشتر از 2 سال زمان خواهد برد تا یک مبل شنی افت کند ، مشکلی رفع شدنی است .علت این اتفاق نیز فشرده شدن محتوای داخلی یونولیتی مبل می باشد که با تهیه کردن محتوای شنی نو می توانید آن را شارژ نمایید . شارژ کردن مبل در مقالات موجود در دسته بندی مبل شنی وجود دارد که می توانید آن را مطالعه کنید . روش شارژ مبل بسیار ساده است و شما می توانید با باز کردن رویه و آستری به این محتوا دسترسی داشته باشید .

نقد و بررسی مبل شنی زرد اینتکس

مبل شنی زرد اینتکس از نمونه مبل های شنی راحتی و طبی فروشگاه تهران اینتکس است که برای بزرگسالان طراحی شده و قابل استفاده برای تمامی سنین و تمامی وزن ها می باشد چرا که از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم را تحمل کند . این مبل وزن بسیار سبکی داشته و در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل است که به سادگی می توانید آن را حمل و جابجا کنید .

مبل شنی زرد اینتکس دارای سطح فرم پذیر می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا فرم دلخواه خود را به مبل داده تا در بهترین حالت ممکن بر روی مبل شنی بنشینید . اگر شخصی هستید که بیشتر ساعات خود را به نشستن می گذرانید می توانید با خرید مبل شنی زرد اینتکس از آسیب های احتمالی کمر و دیسک جلوگیری کنید چرا که انتخاب نشیمنگاه مناسب بسیار مهم و پر اهمیت است .با توجه به پر طرفدار بودن این محصول قصد داریم تا ویژگی های ساختاری و ... محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و تولید مبل شنی

بیشتر مبل های شنی راحتی از ساختار یکسانی برخوردار هستند و عمده تفاوت آن ها در ابعاد و ظاهر گرد و یا گلابی شکل آن ها می باشد . این مبل شنی زرد دارای ساختار گلابی شکل است که یکی از بهترین طراحی های مبل به حساب می آید چرا که این طراحی در مقایسه با مبل های گرد ارتفاع بیشتری داشته و به همین منظور پشتی و تکیه گاه بلند تری دارد ، با توجه به این موضوع مبل شنی به خوبی می تواند کمر شما را تا گردن پوشش داده و از وارد شدن فشار به ستون فقرات جلوگیری کند .

برای تولید مبل شنی زرد اینتکس از پارچه استفاده شده است . پارچه ها جنس های مختلفی دارند که ممکن است هر مدل از جنس متفاوتی ساخته شده باشد اما تمامی آن ها توسط طراح و خیاط تولید شده و تبدیل به رویه و آستری مبل شنی می شوند . این مبل نیز از یک رویه و یک آستری تشکیل شده است که هر دو آن ها پارچه می باشند . آستری مبل می تواند محتوای شنی خرد مبل را در داخل خود نگه دارد تا در صورت نیاز بتوانید رویه یا همان بدنه مبل را جدا کنید . در بخش بعدی بیشتر با جنس این محصول آشنا خواهید شد .

جنس مبل شنی

در بخش قبلی اشاره شد که مبل های شنی از نظر جنس تفاوت هایی با یکدیگر دارند و تنوع بالایی را می توان در این محصولات مشاهده کرد ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی خود به جنس بدنه محصولات دقت داشته باشید و به نسبت سلیقه و کیفیتی که محصولات دارند ، انتخاب خود را انجام دهید . مبل شنی زرد اینتکس از جنس درجه یک و با کیفیت چرم مصنوعی ساخته شده است . پارچه های چرمی یکی از شیک ترین و با دوام ترین پارچه ها می باشند که بسیاری از تولید کنندگان مبل های شنی خود را با روکش های چرمی تولید می کنند .

پارچه های چرمی دوام بسیار خوبی در برابر وزن ها داشته و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و دوام عالی مبل شنی زرد اینتکس باشد . البته تنوع رنگی در مبل های شنی چرمی وجود دارد که می توانید با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و بین بگ ، آن ها را مشاهده کنید . برای پر کردن این مبل نیز از یونولیت های خرد شده استفاده شده است . یونولیت های خرد شده به دلیل ظاهری که دارند با نام محتوای شنی شناخته می شوند که ممکن است در مدل های دیگر از گرانول و یا ابر برای پر کردن مبل استفاده شود ، اما یونولیت ها وزن بسیار سبکی داشته و خاصیت اسفنجی آن ها می تواند سطح انعطاف پذیری را برای مبل ایجاد کند .

شما می توانید حتی پس از خرید مبل شنی در صورت دلخواه نسبت به تعویض رویه یا آستری و حتی محتوای شنی مبل خود اقدام کنید چرا که این امکان وجود . در رابطه با این موضوع بایستی در نظر داشته باشید که رویه یا آستری مبل را به نسبت ابعاد مبل خود انتخاب کنید . از طریق زیپی که بر روی بدنه و آستری قرار دارد شما به لایه های زیرین دسترسی خواهید داشت . در مقالات مرتبط با مبل شنی می توانید انواع پارچه های استفاده شده در مبل شنی را مطالعه کنید و ویژگی هر یک از آن ها را مطالعه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...