مبل شنی سبز و سفید مخمل

intex 70103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سبز و سفید مخمل

مبل شنی طرح توپ فوتبال در دو رنگ مشترک سبز و صورتی از دیگر مبل های هپی چیر بوده که ساخته شده ازجنس فیبر خرد شده سبک می باشد. محصولی که برای آن از روکش مخمل استفاده شده تا علاوه بر راحتی بیشتر از تعرق بالا نیز جلوگیری می کند. این مبل نیز از ابعادی معادل طول: 115 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 85  سانتی متری بهره برده و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. این مبل یک محصول منعطف و حالت گیرنده بوده و می تواند گزینه خوبی برای استفاده در مکان های شخصی و همچنین محل کار شخصی باشد.

نقد و بررسی مبل شنی سبز و سفید مخمل

مبل شنی سبز و سفید مخمل یکی از خاص ترین مبل های شنی و در عین حال پر طرفدار ترین محصولاتی است که بیشترین خرید آن نیز توسط جوانان انجام می گردد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که ساختار این محصول به گونه ای است که با توجه به طراحی فوق العاده ای که دارد یک کالای ایده آل برای استراحت به شمار خواهد رفت. هم چنین این مبل شنی با بهره مندی از کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد قطعا می تواند نیاز افرادی که قصد دارند یک کالای مناسب برای نشستن را در اختیار داشته باشند را برطرف می کند. در همین راستا نیز در این مطلب سعی خواهیم کرد تا جزئیات کاملی از این محصول را برای شما شرح دهیم....

شیوه طراحی و تشکیل محصول

اولین بخش از این مطلب را به توضیح در خصوص نوع شکل گیری و تشکیل این مبل شنی اختصاص داده ایم. در واقع خیلی از افراد با مشاهده تصاویر این محصول سعی می کنند تا یک کالا را با توجه به نیاز خود برگزینند. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که این مبل شنی با الگو برداری از طرح یک توپ فوتبال طراحی و تولید شده است. این نکته باعث شده تا شما در هنگام خرید با آگاهی کامل از نظر نوع طراحی این محصول دست به انتخاب ان بزنید. در همین راستا اگر بخواهیم از نظر رنگ بندی هم این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید عنوان کنیم که این مبل شنی در دو رنگ صورتی و سبز طراحی و تولید شده است. بخش بدنه اصلی و در واقع تکه های بزرگ تر این محصول از رنگ سبز شکل گرفته است.

هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که بخش های کوچک تر این محصول و در واقع تکه هایی که ابعادی کوچک تر از بدنه اصلی این محصول دارند نیز با رنگ صورتی طراحی و تولید شده است که این دو رنگ در کنار هم ترکیب فوق العاده ای را شکل داده است. در واقع این دو رنگ جذابیت این محصول را دو چندان کرده است و باعث شده تا انتخاب این محصول بیش از پیش در نظر افراد مهم و ضروری به نظر بیاید.

هم چنین نوع دوخت این محصول هم به گونه ای شکل گرفته است که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است. شما می توانید مشاهده نمایید که دوخت این مبل شنی دقیقا به گونه ای است که به زیبایی هر چه تمام تر می توانید تکه های این توپ را بر روی بدنه این محصول به وضوح رویت کرده و از این مبل شنی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

کیفیت و جنس محصول

اگر از بحث ظاهری این محصول و زیبایی های آن عبور کنیم ، به بحث مهم کیفیت و جنس این محصول می رسیم که قطعا نکته ای بسیار مهم خواهد بود. این محصول این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که با اطمینان خاطر بتوانید اقدام به انتخاب و خرید ان کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این مبل شنی از جنس پارچه مخملی طراحی و تولید شده است که یک جنس با کیفیت و با دوام در میان مبل های شنی به شمار می رود.

هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که محتویات داخلی این مبل شنی نیز از نوع یونولیت و یا همان فیبر خرد شده تشکیل شده است که باعث شده تا نرمی و راحتی را پس از هر بار نشستن بر روی این محصول تجربه کنید. در این میان باید به ضخامت رویه اصلی و مقاومت ان هم اشاره کنیم که این محصول تحمل وزن 130 کیلو گرمی را دارا می باشد و این مزیت از موارد مهم در هنگام انتخاب این محصول به شمار می رود.

جمع بندی

مبل شنی سبز و سفید مخمل یک محصول فوق العاده عالی است که با کیفیت بی نظیر و دوام بالا تولید و عرضه شده است. این محصول ابعادی فوق العاده ایده آل را در اختیار شما قرار داده است و این نکته باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت برای خود این محصول را خریداری نمایید. در کنار این موارد قیمت ارزان و بهره مندی از تخفیفات ویژه فروشگاه اینتکس نیز از دیگر مواردی است که به خرید این محصول به نحو احسن کمک خواهد کرد.

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره توپی
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...