مبل شنی سرخابی طرح توپ

intex 70302

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سرخابی طرح توپ

مبل شنی سرخابی اینتکس در طرح توپ یکی از شیک ترین مبل های هپی چیر بوده که ساخته شده از جنس فیبر خرد شده سبک با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که میتواند با توجه به ابعاد خود برای تمام سنین استفاده شود. این کالا در حقیقت دارای ابعاد طول: 115 سانتی متر، عرض: 105 سانتی متر و ارتفاع: 85 سانتی متربوده که نسبت به این ابعاد تحمل وزنی معادل 130 کیلوگرم را به ارمغان خواهد آورد. از این مبل شنی می توان به عنوان یک وسیله استراحت معمولی در فضای منزل و حتی در اتاق های خواب استفاده کرد.

نقد و بررسی مبل شنی سرخابی طرح توپ

مبل شنی سرخابی طرح توپ
intex 70302 مبل های شنی امروزه داران طرفداران بسیاری می باشند و به دلیل راحتی ایده آلی که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم به ویژه قشر جوان جامعه باز کنند . این مبل شنی نیز دارای شکل ظاهری فانتزی و زیبایی می باشد که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد .

در بخش رویه این محصول از چرم مصنوعی استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه نیز بالا می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . مبل های شنی طرح توپ در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شوند که دارای تنوع در جنس بدنه و همچنین رنگبندی بالا می باشند .

جنس بدنه این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع چرم دارای مرغوبیت بالا می باشد که قابلیت تمیز کردن آن به وسیله آب و شوینده نیز وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که پس از تمیز کردن ، مبل شنی را در فضای باز قرار داده تا توسط جریان هوا خشک شود .

این مبل شنی دارای رنگ بدنه بنفش و سبز می باشد که ترکیب رنگ شادی را فراهم کرده است . این محصول دارای ضمانت اصالت کالا می باشد و در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خاطر خریداران را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . همچنین خدمات پس از فروش نیز به صورت کامل توسط کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با خیالی راحت با همکاران ما تماس بگیرید . یکی از بخش های مهم در ساخت مبل های شنی استفاده از مواد داخلی با کیفیت و مستحکم می باشد تا استحکام محصول را به خوبی حفظ کند .

این مبل شنی دارای ساختاری مستحکم و منعطف می باشد که این مزیت را مدیون مواد داخلی منعطف و نرم خود است . استفاده از فوم مخصوص خرد شده در بخش های داخلی مبل های شنی باعث شده است تا به خوبی حالت بدن را به خوبی بگیرد و علاوه بر آن به هنگام استفاده گودی کمر را به خوبی پر کند . این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب و همچنین محیط های پذیرایی باشد که جلوه ویژه ای را به محیط می بخشد . مواد داخلی این مبل شنی به صورت کلی درون آستر قرار گرفته اند و از این رو توسط شیاری که در بخش کف این مبل واقع شده است به راحتی قابل تعویض است . شایان ذکر است که مواد داخلی مرغوب مورد استفاده در ساخت مبل های شنی به صورت جداگانه توسط نمایندگی تهران اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید .

تعویض مواد داخلی نیاز به دانش قبلی ندارد و به راحتی خودتان می توانید اقدام به انجام این عمل نمایید . وزن مبل های شنی به نسبت صندلی های راحتی سنتی بسیار سبک تر می باشد و قابلیت جا به جایی در محیط های خانگی و کاری را به راحتی دارند . این مبل شنی دارای وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد .

همچنین قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات شنی به ویژه مبل های شنی باید به آن توجه نمایید در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد فراتر از استانداردهای جهانی نیز است . مبل شنی سرخابی طرح توپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس عرضه می شود که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره توپی
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...