مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس

mbl-1054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس

مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس یکی از محصولات راحت و با کیفیتی است که توسط شرکت تهران اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول ساختاری فوق العاده زیبا و جذاب دارد به گونه ای که در هنگام نشستن بر روی ان احساس فوق العاده راحتی به شما دست می دهد. در همین خصوص باید عنوان نمود که در کنار این مبل شنی یک عدد زیرپایی ساده و مربعی شکل هم وجود دارد که مکمل این محصول بوده و شما با استفاده از ان بیش از پیش نرمی و راحتی را حس می کنید. هم چنین این محصول تحمل وزن بالایی هم دارد که یک نفر بزرگسال و سنگین وزن هم می تواند به راحتی از این مبل شنی استفاده کند. رنگ این محصول هم سفید می باشد که شما در هنگام سفارش این محصول میتوانید رنگ دلخواه خود را هم سفارش دهید. این محصول فوق العاده هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در دسترس شما می باشد.

نقد و بررسی مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس

مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس

اگر به دنبال خرید یک مبل شنی با امکانات کامل و راحت هستید پیشنهاد می کنیم حتما مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس را از دست ندهید. این کالا به گونه ای طراحی شده که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و در تولید ان تمام نکات رعایت شده است. هم چنین ساختار این محصول هم به صورت بسیار شکیل طراحی و تولید گردیده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را از نظر طراحی و ارگونومی ساخت مورد بررسی قرار دهیم. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا ظاهری شبیه به مبل های تک نفره راحتی دارد که در اکثر خانه ها موجود است. این محصول از چندین بخش تشکیل شده است که تمام این ها در کنار یکدیگر این محصول را شکل داده اند. در همین خصوص باید عنوان نمود که بخش زیرین این محصول نشیمنگاه این کالاست که می توانید با خیال راحت بر روی این قسمت نشسته و از کیفیت بالای ان هم اطمینان حاصل کنید. هم چنین در هر دو سمت این محصول دو عدد دستگیره قرار گرفته است که می توانید در هنگام نشستن بر روی این مبل دست های خود را به راحتی بر روی ان ها قرار دهید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت کاملا زیبا و متصل به بدنه طراحی گردیده است که سطحی نسبتا بلند تر از بقیه نقاط دارد. علاوه بر این ها در کنار این محصول یک عدد زیرپایی هم قرار گرفته است که با خیال راحت می توانید پاهای خود را هم در کنار نشستن بر روی این مبل بر روی این زیرپایی قرار داده و از ان استفاده کنید.

جنس بدنه

بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه مخملی می باشد. این پارچه از خاص ترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد که اطمینان خاطر مشتریان را در هنگام خرید این محصول به همراه دارد. هم چنین مواد داخلی این مبل هم از نوع یونولیت می باشد که هم این مواد و هم رویه اصلی این محصول در صورت اسیب دیدن قابل تعویض خواهد بود.

ابعاد و وزن

طول این مبل شنی 70 سانتی متر ، عرض ان 61 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول نیز 70 سانتی متر می باشد. این ابعاد جای کمی را اشغال خواهد کرد و نیازی به نگرانی از بابت اشغال فضای زیاد نخواهید داشت. هم چنین این محصول 7 کیلو گرم وزن داشته و تا 150 کیلو گرم وزن را هم می تواند به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای استفاده از این کالا شما تنها کافی است ان را در جای مورد نظر خود قرار دهید تا بتوانید از ان به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا را باید از وسایل نوک تیز و هم چنین اشیا و وسایل داغ و سوزان هم دور نگه دارید تا از اسیب های احتمالی دور شود. هم چنین می بایست از پریدن بر روی ان و یا پرت کردن این محصول در داخل منزل هم خودداری کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت بیشتر از این محصول می توانید بر روی ان پارچه یا ملافه ای پهن کنید که از ریختن مایعات و یا کثیف شدن این کالا جلوگیری کرده و از ان با همان کیفیت ابتدایی استفاده کنید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد که با مراقبت از ان می توانید بدون افت کیفیت سالیان سال از این مبل شنی استفاده کنید.

جمع بندی

مبل شنی سفید دارای زیرپایی اینتکس محصولی خاص و زیبا می باشد که دارای رنگ بندی بوده و می توانید رنگ مورد نظر خود را در هنگام خرید سفارش دهید. هم چنین این کالا از مقاوم ترین رویه ممکن ساخته شده است و بدنه ای انعطاف پذیر را هم دارا می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 70 سانتی متر
عرض 61 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...