بین بگ اکسترا بیگ بد Extra Big Bed

bestway 43818

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یا بین بگ اکسترا بیگ بد Extra Big Bed

مبل شنی شیبدار بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با توجه به طرح ، رنگ و راحتی که دارد محبوبیت خاصی میان استفاده کنندگان داشته . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا دارد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است به همین سبب در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصولی را کم یا زیاد نموده و همچنین می توانید قسمت رویی مبل را از آستر جدا کرده وب راحتی شست و شو دهید . مبل شنی شیبدار بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این مبل با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچننین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی شیبدار بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل شنی یا بین بگ اکسترا بیگ بد Extra Big Bed

مبل شنی شیبدار بزرگسال

مبل شنی شیبدار بزرگسال یکی از محصولات فوق العاده نرم و راحت می باشد که مناسب برای استفاده در هر مکانی می باشد. در حین استفاده از این محصول احساس خواهید کرد که این مبل بسیار راحت و لطیف طراحی و تولید گردیده است. هم چنین رنگ شاد این محصول هم باعث شده تا در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کرد که شکل کف این مبل به صورت گرد طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول نیز به صورت مستطیلی تولید گردیده است. در ارتباط با نوع ساخت این محصول باید عنوان کرد که تکیه گاه این مبل دارای شیار هایی می باشد که در هنگام تکیه دادن به ان احساس نرمی بی نظیری را به شما هدیه می دهد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی و تولید گردیده که باعث شده تا محصولی زیبا را شاهد باشیم. در هنگام نشستن بر روی این محصول هم شما شکل بدن خود را بر روی ان پیاده سازی خواهید کرد به گونه ای که اگر احساس نارضایتی داشتید می توانید به سادگی مجدد ان را تغییر حالت داده و از ان استفاده نمایید. در رابه با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که این مبل به صورت یکدست ابی رنگ طراحی و تولید گردیده است که فوق العاده چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد جنس بدنه این محصول است. این مبل شنی یکی از مقاوم ترین و در عین حال نرم ترین محصولات تولید شده در بازار می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که جنس بدنه این محصول ساخته شده از نوع چرم مصوعی بوده که فوق العاده زیبا و مقاوم ساخته شده است. هم چنین مواد داخل این مبل هم ساخته شده از جنس یونولیت یا فیبر می باشند که به سادگی امکان تعویض کردن ان ها را خواهید داشت.

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول به صورت استاندارد طراحی شده به گونه ای که از ان می توانید به سادگی در منزل و یا هر مکان دیگری استفاده نمایید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که طول این محصول 90 سانتی متر و عرض ان نیز 90 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر و تا بالا ترین قسمت تکیه گاه 110 سانتی متر است. از این محصول یک نفر بزرگسال به سادگی می تواند استفاده کند. نکته مهم دیگر وزن این مبل است که تنها 5 کیلو گرم می باشد و به سادگی می توانید این محصول را حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول هم باید عنوان کرد که شما تنها کافی است در محلی که قصد دارید از این محصول استفاده کنید ان را قرار داده و بر روی ان بنشینید. پس از هر بار نشستن این مبل شکل کامل را به خود می گیرد و در بهترین حالت ممکن خود قرار خواهد گرفت. هم چنین می توانید در زمانی که قصد تغییر حالت این مبل را دارید به سادگی ان را برعکس کرده و با تغییر جای فیبر های داخل این محصول شکل ان را تغییر دهید. در رابطه با مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که حدالامکان زیپ این محصول را باز نکنید تا فیبر ها از داخل ان بیرون بریزد. سعی کنید از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به این محصول جدا خودداری کنید و این محصول را پرت نکنید. هم چنین می توانید بر روی ان یک عدد ملافه هم پهن کنید تا از ریختن مایعات و همین طور نشستن گرد و خاک بر روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

مبل شنی شیبدار بزرگسال یکی محصول زیبا و راحت می باشد که می توانید از ان در منزل و یا محل کار به راحتی استفاده نمایید. این محصول محبوبیت فوق العاده ای در بین مردم دارد و فوق العاده مقاوم ساخته شده است. اگر قصد خرید یک مبل شنی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات فروش مبل شنی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قطر 170 سانتی متر
عرض
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 100 سانتی متر متغیر
جنس بدنهپارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر) فوم آسیابی
ضمانت 3 سال
شرکت سازندهایرانی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...