مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

mbl-1032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
3,750,000
34%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس یک محصول با ارگونومی ساخت خاص می باشد که به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به سادگی ان را در مکان دلخواه خود قرار داده و سعی کنید به راحتی بر روی ان به استراحت بپردازید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بخش اصلی و در واقع نشیمنگاه این کالا به صورت ساده تولید شده و تنها مرکز ان است که دارای فرو رفتگی می باشد. البته گفتنی است که این بخش فوق العاده نرم و راحت می باشد و به هیچ عنوان برای شما خستگی را به همراه نخواهد داشت. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت شیب دار تولید شده و ارگونومی مثلثی شکلی را هم در بر گرفته است که به راحتی می توانید به ان تکیه داده و از این محصول استفاده کنید. هم چنین این کالا دارای رویه ای ساخته شده از دو رنگ ابی و سفید بوده که به صورت راه راه در کنار هم قرار گرفته اند. بخش زیرین این محصول هم به صورت یکدست مشکی تولید شده است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس مدلی بسیار محبوب و پر فروش است که دارای طراحی متفاوتی نسبت به سایر مبل های شنی گرد یا گلابی شکل دارد . تنوع بی نظیر در مبل های شنی باعث شده است تا این محصولات انعطاف پذیری عالی را نسبت به سایر مبل ها داشته باشند ، با انعطاف پذیری خوب مبل های شنی ، نشستن بر روی آن ها بسیار خوشایند بوده و می توانید ساعت های طولانی را در روز بر روی مبل شنی بنشینید ، بدون اینکه فشار و یا دردی را در اندام های تحتانی خود احساس کنید .

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس اشاره کرد وزن سبک و 7 کیلوگرمی آن است که به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی محصول را جابجا کرده و در هر جایی از خانه از آن استفاده نمایید . در ادامه مطلب همچنین قصد داریم تا مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس را نقد و بررسی کرده و به ویژگی ها و خصوصیات آن اشاره کنیم .

طراحی و تولید مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

طراحی و تولید مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس توسط شرکت اینتکس طراحی شده است که یکی از بهترین تولیدی های فعال در زمینه ساخت و فروش مبل شنی می باشد که با در نظر داشتن تمامی شرایط ، اقدام به تولید مبل های شنی راحتی و طبی را به مانند مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس کرده است . این مبل همانطور که از نامش مشخص بوده و همچنین در تصاویر مرتبط نیز قابل مشاهده است ، دارای سطحی شیبدار بوده که می تواند شما را در حالت نیمه دراز کش نیز در آورده تا بهتر بتوانید استراحت کنید .

بین بگ های شیبدار بیشتر برای افرادی در نظر گرفته شده است که اغلب برای استراحت کردن و دراز کشیدن از مبل استفاده می کنند . البته این مبل مناسب برای تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای می باشد . برای ساخت و تولید مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس از رویه پارچه ای ، آستری و محتوای شنی خرد شده استفاده گردیده است که در بخش های بعدی با آن ها آشنا خواهیم شد . با این وجود هیچ پایه و فریمی برای مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس در نظر گرفته نشده است و همین موضوع یکی از دلایل انعطاف پذیری بسیار عالی مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس می باشد .

جنس مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

برای تولید مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس همانطور که در بخش قبل اشاره کرد ، از پارچه مخملی برای ساخت رویه یا همان پوسته استفاده شده است ، همچنین بخش آستری مبل شنی نیز از پارچه ضخیم بوده و محتوای شنی محصول نیز از فیبر های خرد شده و دانه های ریز و درشت آن تشکیل شده است . این محتوای سبک وزن و همچنین انعطاف پذیر داخل آستری ریخته شده اند تا در صورت نیاز بتوانید رویه مخملی را برای شستشو جدا کنید . رویه مخملی مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس نیز بسیار نرم و لطیف بوده و همچنین زیبایی خاصی را دارد .

نحوه شستشو و مراقبت از مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

این قابلیت برای شما ایجاد شده است تا بتوانید رویه مبل شنی خود را از بخش آستری و محتوای شنی جدا کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن را بشویید . با توجه به اینکه تمامی پارچه های مبل های شنی ممکن است غیر قابل شستشو باشد ، این نکته توجه داشته باشید و با بررسی آن نسبت به شستشو اقدام نمایید . پارچه های مخملی از جمله پارچه های قابل شستشویی هستند که می توانید آن ها را با اطمینان خاطر بشویید . شما می توانید از انواع پودر های رختشویی برای شستشو استفاده کنید ، اما به جهت قوی بودن برخی از مواد شوینده مانند سفید کننده ها و مواد اسیدی بهتر از آن ها استفاده نکنید . برای شستشو توصیه می کنیم که از آب های ولرم استفاده نمایید .

شارژ کردن مبل شنی شیبدار بزرگسال اینتکس

گاهی ممکن است به مرور زمان و استفاده مداوم از مبل های شنی ، محصول شما دچار افت گردد که در این حالت نیاز است تا مبل شنی خود را شارژ مجدد کنید . برای اینکار می توانید محتوای شنی خود را از بیرون و یا از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و خودتان در خانه شارژ را انجام دهید و یا برای اینکار محصول را تحویل فروشگاه تهران اینتکس بدهید تا نمایندگی اینکار را برای شما انجام دهد .

طول 100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول سفید - ابی - مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...