مبل شنی بین بگ دراپ Drop

mbl-1028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بین بگ دراپ Drop

مبل شنی شیبدار مخملی اینتکس یک محصول با ساختاری متفاوت و جدید است که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این کالا از نظر ارگونومی ساخت از تمام محصولات دیگر متفاوت می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که بخش تکیه گاه این محصول به صورت شیب دار و مورب بوده و فوق العاده خاص می باشد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت صاف و ساده بوده و دارای فرو رفتگی می باشد که نرمی و لطافت این کالا را بیشتر کرده است. هم چنین بدنه این محصول ساخته شده از پارچه مخمل می باشد که فوق العاده با کیفیت است و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. این کالا در طرح ها و نقش های مختلف تولید گردیده است که دست شما را در انتخاب طرح مورد نظر باز گذاشته است. هم چنین این مبل شنی تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که به همین دلیل حمل و نقل این محصول فوق العاده ساده و اسان است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

جالب است بدانید که مبل شنی بین بگ دراپ از نظر رنگبندی بسیار متنوع بوده و رنگ های استفاده شده در آن خاص است . برای همین مبلی که شما خریداری خواهید کرد کاملا فانتزی و با رنگ های جالب و جذاب ساخته شده اند . به طور مثال مبل شنی بین بگ دراپ فوق رنگ بنفش یا همان یاسی رنگ می باشد که بسیار رنگ جالب و بی مانند دارد . معمولا کمتر مبلمان دیگری این رنگ را داراست . حتی شما می توانید این مدل را در رنگ های فانتزی دیگر مانند گلبهی ، فیروزه ای ، فسفری و امثال این رنگ ها سفارش دهید . تعدادی از تنوع رنگی مبل شنی بین بگ دراپ در دسته بندی مبل شنی فروشگاه اینتکس موجود است که می توانید آن ها را مشاهده کنید . ولی برای مشاهده بیشتر تصاویر و البته رنگ پارچه ها می توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در جهت دریافت مدل ها ، دریافت کنید .

حال جدا از موارد زیبایی ظاهری و رنگبندی مبل شنی ، می پردازیم به نوع ساختار مبل شنی که به صورت شیب دار و خوابیده است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، فرد به صورت نیمه دراز کش از مبل استفاده کرده است و کمی حالت خوابیده دارد ، برای همین فرد حس بهتری را در حالت نیمه دراز کش داشته و بهتر می تواند استراحت کند . سایز مبل شنی به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای تمامی بزرگسالان با هر قد و وزنی که دارند ، قابل استفاده باشد . برای همین نگران کوچک یا بزرگ بودن آن نباشید . اگر شخصی هستید که به فیلم دیدن علاقه بسیاری دارید ، این مبل می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد .

مبل شنی بین بگ دراپ Drop

مبل شنی شیبدار مخملی اینتکس محصولی متفاوت و چند کاره بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این مبل شنی با قابلت حمل و نقلی اسان و توان تحمل بالای خود در زمان کوتاهی توانست رضلایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این محصول با بدنه از جنس پارچه مخمل تولید شده که علاوه بر نرمی بالا از کیفیت بسیار عالی نیز برخوردار می باشد. به علاوه در صورت اسیبا این جنس قابلیت تعمیرات و یا حتی تعویض نیز دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به تشریح کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. با این عمل یک راهنمای جامع برای خریدی مطمئن ارائه خواهد شد. پس اگر شما نیز قصد خرید محصولی خاص را دارید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگوومی ساخت

اساسی ترین نکته در فرایند تولید هر محصولی توجه به نواوری در زمینه طراحی بدنه و ارگونومی ساخت ان محصول می باشد. زیرا این ظاهر محصول بوده که توجه خریداران را به خود جلب کرده و به فروش بالای محصول کمک خواهد کرد. تمامی افراد در زمان خرید به دنبال کالایی خاص و متفاوت هستند. از سویی دیگر مبل های شنی در زمان کوتاهی به دلیل راحتی و طول عمر بالای خود توانسته جایگزین مبل های راحتی شوند. البته این محصولات از تنوع نسبتا کمی برخوردار بوده و تقریبا مشابه یکدیگر هستند. این محصول اما ظاهر ینسبتا متفاوت داشته که موجب محبوبیت بالای ان شده است. نشیمنگاه این محصول کاملا مربع شکل لوده اما تیکه گاه سرخود کالا مثلثی تعبیه شده است. از این محصول جهت تخت خواب نیز می توانید استفاده کنید. این محصول بدنه ای کاملا ساده داشته و یک رنگ است. اما در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه را با سلیقه خود سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه محصول در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا مرغوبیت و کیفیت بدنه هر محصول طول عمر بالای ان را در پی خواهد داشت. تمامی خریداران نیز در زمان خرید در مقابل هزینه پرداختی انتظار دریافت یک کالای مقاوم را دارند. در همین راستا شرکت اینتکس برای تولید جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل استفاده کرده است. این پارچه بافت نرمی داشته و خاصیت ضد تعریقی نیز به همراه دارد. این جنس بدنه به دلیل مقاوم بودن به سادگی دچار فرسایش و پوسیدگی نخواهد شد. در صورت الودگی شما می توانید این بدنه را به راحتی مورد شست و شو قرار دهید. زیرا این بافت پارچه در تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

ابعاد مبل های شنی به دلیل راحتی انسان در زمان استفاده دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. این محصول دارای طولی بالغ بر 100 سانتی متر و عرضی در حدود 80 سانتی متر است. این ابعاد یک فضای مناسب را برای استراحت شما مهیا خواهد ساخت. البته ارتفاع 85 سانتی متری این محصول شامل دو بخش است. 35 سانتی متر از این ارتفاع شامل ارتفاع نشیمنگاه بوده و 50 سانتی متر از این ارتفاع شامل بلندی تکیه گاه می باشد. این محصول با سهولت بسیار زیادی حمل می شود. زیرا وزن بدنه فقط در حدود 6 کیلوگرم است. البته وزن کم بدنه محصول از کیفیت نهایی نکاسته و این مبل شنی وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول کاملا اماده و بدون نیاز به راه انداز به دست شما خواهد رسید. برای استفاده از محصول شما ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. با گذر زمان و در اثر نشستن بدنه محصول به نرمی ایده ال و فرم استاندارد خود خواهد رسید. موا داخلی تشکیل دهنده محصول از نوع یونولیتی بوده که علاوه بر نرمی موجب وزن م محصول نیز شده است. برای حفاظت از محصول وزنی بیش از توان تحملی ان به بدنه وارد نسازید. البته در صورت اسیب می توانید به راحتی مواد داخلی را تعویض کنید. همچنین اجسام نوک تیز را به پوشش محصول وارد نسازید. در صورت پلرگی این پوشش قابلیت تعمیرات و یا تعویض نیز دارد.

جمع بندی

مبل شنی شیبدار مخملی اینتکس محصولی زیبا و جدید بوده که برای استراحت و خواب یک انتخاب مطمئن به شمار می رود. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...