مبل شنی شیب دار اینتکس

MBL-076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیب دار اینتکس

مبل شنی شیب دار اینتکس یک محصول متفاوت و زیباست که این بار با طراحی خود چشم های مصرف کنندگان را به خود خیره کرده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر نشستن بر روی این محصول می توانید به سادگی بر روی ان دراز کشیده و از این محصول استفاده کنید. ساختار این کالا به گونه ای است که بخش تکیه گاه ان به صورت بلند طراحی شده و بخش نشیمنگاه این محصول نیز دارای یک شیب ملایم است. هم چنین در بخش پایینی این کالا نیز برامدگی ای به چشم می خورد که باعث شده تا بهترین ارگونومی ممکن به بدن شما داده شود.

این محصول در کنار خود دارای یک عدد جیب کوچک هم می باشد که می توانید در هنگام نشستن و دراز کشیدن بر روی این مبل شنی وسایل خود نظیر تلفن همراه ، دفتر و ... را در داخل ان قرار داده و در مواقع لزوم به سرعت به ان ها دسترسی داشته باشید. هم چنین رنگ خاکستری این محصول هم یکی دیگر از نقاط قوت این مبل شنی به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی شیبدار

مبل شنی شیب دار اینتکس برای تمامی افراد به خصوص افرادی که بیشتر به تماشای تلویزیون می پردازند و یا گیمر هستند بسیار مناسب است ، شما می توانید با دراز کشیدن بر روی این مبل شنی شیبدار ، به راحتی به تلویزیون نگاه کنید بدون اینکه نیازی به بالش داشته باشید . تکیه گاه شیبدار و بلند این مبل شنی می تواند سر شما را در بهترین حالت قرار دهد تا بدون اینکه فشاری را بر روی گردن و سر حس کنید به بازی های رایانه ای ، مطالعه کتاب و ... بپردازید . 

از این مبل شنی حتی می توانید جهت ریلکس کردن و یا گرفتن حمام آفتاب نیز استفاده کنید . جنس بدنه این مبل شنی از پلی استر ساخته شده است ، پارچه های پلی استر نیز کاملا ضد آب هستند از این رو آب به داخل مبل نفوذ نمی کند ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا از محصول در کنار استخر و سواحل استفاده کنید و برای ریلکس کردن و یا گرفتن حمام آفتاب از این مبل شنی استفاده نمایید . البته در نظر داشته باشید که شاید امکان دراز کشیدن به سمت شکم وجود نداشته باشد ، اما می توانید با قرار دادن این مبل شنی در کنار استخر و همچنین قرار دادن یه چتر و سایه بان ، از تماشای استخر و نوشیدنی های خود لذت ببرید .

مبل شنی سبک و پرتابل

از ویژگی های بسیار عالی این مبل شنی می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره کرد . همانطور که در بخش توصیحات ذکر شده است این مبل شنی تنها 5 کیلوگرم وزن دارد ، به همین دلیل به سادگی می توانید محصول را جابجا و حمل کنید . دلیل وزن بسیار سبک مبل شنی نیز محتوای یونولیتی محصول می باشد ، این محتوا بسیار سبک بوده و حالت اسفنجی دارد از این رو استفاده از آن علاوه بر انعطاف بسیار خوبی که به مبل شنی بخشیده است موجب کاهش وزن مبل تا 5 کیلوگرم شده است ، بنابراین نگران حجم بزرگ آن نباشید و چه بسا به سادگی می توانید مبل خود را جابجا و محل کنید .

برای جابجایی می توانید مبل شنی خود را کاملا از روی زمین بلند کنید و یا آن را بر روی زمین بکشید ، بدنه این مبل که از پلی استر می باشد در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است از این رو جابجا کردن آن بر روی زمین آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد . البته در نظر داشته باشید که زمین های سنگی و شنی و حتی وجود سنگ ریزه می تواند موجب آسیب دیدن به کف مبل شنی شود ، لذا اگر از مبل در خارج از خانه مانند حیاط استفاده می کنید بهتر است آن را کاملا از زمین بلند کنید ، اما کشیدن آن بر روی فرش ، موکت و سرامیک بلامانع خواهد بود و آسیبی به محصول وارد نخواهد شد .

تعمیرات و خدمات پس از فروش مبل شنی

از خصوصیات بسیار عالی مبل شنی می توان به تعمیرات آن اشاره کرد . با توجه به اینکه بدنه مبل شنی از جنس پارچه ساخته شده است در صورت آسیب دیدن می توانید با دوختن مبل شنی خود را تعمیر کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش مبل های شنی خود را به مانند تعمیرات و شارژ مبل شنی ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید . فروشگاه اینتکس مبل شنی شیب دار اینتکس را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند که نشان از دوام و کیفیت بسیار خوب محصول دارد . برای کسب اطلاع از موجودی محصول و قیمت مبل شنی با فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی شیب دار اینتکس

مبل شنی شیب دار اینتکس از سری مبل های شنی جدید و پر فروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد تولید شده و می توان آن را در دسته مبل های راحتی و انعطاف پذیر دانست . مبل های شنی محصولاتی جدید هستند که به واسطه محتوای داخلی انعطاف پذیر خود موجب شده است تا فشار وارده بر روی اندام ها کاهش یافته تا افراد بتوانند زمان طولانی تری را به نشستن و استراحت کردن بپردازند .

استفاده از این مبل شنی تنها به خانه محدود نمی شود ، چه بسا شما می توانید از مبل های شنی خود در محل کار و دفتر کار خود نیز استفاده کنید و با استفاده از این مبل ساعت هایی را به استراحت کردن بپردازید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر راهنمای خرید مبل شنی شما باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت مبل شنی

همانطور که از نام این مبل شنی مشخص است ، این محصول به صورت شیب دار و خوابیده طراحی شده است تا افراد بتوانند به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل بنشینند . اگر فردی هستید که ساعت های طولانی را به نشستن و تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و یا گیم می پردازید ، این مبل شنی گزینه بسیار خوبی برای آنان خواهد  بود . این مبل شنی از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی داخلی تشکیل شده است که در کنار هم تشکیل این مبل شنی را داده اند . این محصول در کارگاه تولیدی و توسط خیاط ساخته میشود که طرح آن از قبل توسط طراح ایجاد شده و شابلون ها و الگو های برش زنی آن مشخص شده است .

نوع طرح می تواند ظاهر و آرگونومی مبل شنی را تعیین کند . مبل های شنی راحتی گرد ، طراحی نسبتا ساده تری داشته و البته فرم پذیری بسیار بهتری نیز دارند اما این مبل شنی یعنی مبل شنی شیب دار اینتکس دارای ظاهری ثابت است که به واسطه محتوای شناور و خردی که دارد به خوبی می تواند فرم بدن را گرفته و بستری ایده آل را ایجاد کند . در لایه میانی این مبل از آستری استفاده شده است تا در صورت لزوم بتوانید رویه را از محتوای شنی و آستری جدا کنید . در بخش های کناری مبل شنی جیب هایی طراحی شده است که می توانید وسایل همراه خود را در آن قرار دهید . 

شکل موج دار مبل شنی و همچنین نشیمنگاه گود و تکیه گاه بلند و مرتفع محصول به خوبی می تواند اندام شما را پوشش دهد تا هیچگونه فشاری بر روی کمر و مهره های آن و حتی سر و گردن وارد نشود . شما حتی می توانید برای خوابیدن نیز از این مبل شنی استفاده کنید . از ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به قابلیت حمل آن اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید به سادگی محصول را بلند کرده و یا بر روی زمین بکشید و در محل مد نظر خود راه اندازی کنید . 

جنس مبل شنی

جنس مبل شنی از فاکتور های مهمی است که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی با کیفیت را در نهایت انتخاب کنید . برای ساخت این مبل شنی از پلی استر مخملی استفاده شده است که یکی از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است . پلی استر پارچه ای ضد آب است که می تواند از نفوذ آب به داخل مبل شنی جلوگیری کند . همچنین سطح مخمی مبل موجب شده تا محصول سطحی نرم و لطیف داشته باشد تا اینچنین حس بهتری را در هنگام برخورد با مبل داشته باشید . سطح مبل همچنین خاصیت ضد تعریقی داشته و استفاده طولانی مدت نیز مانع از عرق کردن شما خواهد شد . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول و موجود بودن آن با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید .

شارژ مبل شنی

مبل های شنی ممکن است بر اثر استفاده طولانی افت کنند و فضای خالی درون آن ها ایجاد شود ، علت آن نیز فشرده شدن محتوای یونولیتی مبل می باشد که در نهایت منجر به افت مبل شنی خواهد شد ، بنابراین نیاز است تا محصول را شارژ کنید . دسترسی به این محتوا از طریق زیپ قرار گرفته بر روی پوسته و آستری امکان پذیر است ، البته شما می توانید جهت شارژ کردن مبل شنی محصول را برای فروشگاه ارسال کنید و یا محتوا را از فروشگاه خریداری کرده و سپس خودتان مبل را شارژ نمایید .

طول 94 سانتی متر
عرض 124 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ بدنه خاکستری
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...