مبل شنی صورتی اینتکس

mbl-1047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی صورتی اینتکس

مبل شنی صورتی اینتکس محصولی متفاوت و جذاب است که از نظر شکل و شمایل با دیگر مبل های شنی اختلاف های زیادی دارد. نوع طراحی این محصول به گونه ای است که شما قطعا پس از دیدن ان لذت خواهید برد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از پارچه مخمل بوده که تقریبا ظاهری شبیه به نمونه های دست بافت دارد. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست صورتی می باشد که رنگی شاد و دیدنی است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قسمت بالایی این مبل شنی است که مقداری بر امده بوده و می توانید به سادگی از این قسمت این محصول را در دست گرفته و ان را جا به جا کنید. هم چنین این کالا به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول محتویات داخلی ان است که ساخته شده از فیبر بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید به این محصول اطمینان کرده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی صورتی اینتکس

مبل شنی صورتی اینتکس محصولی زیبا و کاملا متفاوت از سایر مبل های شنی می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی افراد بسیاری را به خود جذب نماید . این محصول به گونه ای طراحی شده که قابلیت تعویض مواد داخلی را داشته و نیز به دلیل انعطاف بالا به راحتی با بدن شما شکل گرفته و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . در ادامهاین مقاله قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال  همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید اولین نکته ای که در خرید محصولات جلب توجه می نماید ، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد . زیبایی وسایل منزل زیبایی منزل شما را در پی خواهد داشت به همین منظور می بایست در انتخاب آن ها دقت نمایید . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده و با توجه به انعطاف آن قابلیت شکل پذیری را داراست . رویه آن از پارچه مخمل با طرح بافت تهیه شده است که طرحی نو و کاملا متفاوت و جذاب می باشد . این محصول به گونه ای طراحی شده که شما می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با تغییر حجم یونولیت های داخل آن ، این مبل شنی را متناسب با نیاز و سلیقه خود شکل داده و آن را به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . رنگ آن نیز صورتی بوده و از جذابیت بالایی در میان خانم ها برخوردار می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی ، جنس و کیفیت محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار نرم و منعطف بوده و نیز در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن مانع از ایجاد تعریق شده و می توان ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده از از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نیز قابلیت شکل پذیری دارد . به همین منظور در حین استفاده به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از درد و خستگی می شود . 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد قابل ذکر و با اهمیت می توان به وزن و حجم محصولات اشاره نمود . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 75 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر می باشد . به همین منظور دارای حجم مناسبی بوده و می توان علاوه بر پذیرایی در اتاق خواب نیز از آن استفاده نمود . وزن آن نیز در حدود 5 کیلو گرم بوده و به سادگی قابل حمل و جا به جایی می باشد و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . با توجه به موارد ذکر شده این محصول کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول دارای کیفیت مطلوبی می باشد و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن مجاز بر روی آن خودداری نموده و نیز از برخورد اشیاء تیز با بدنه آن جلو گیری نمایید . در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی نیز  شما می توانید رویه و یا مواد داخلی آن را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

مبل شنی صورتی اینتکس محصولی زیبا و متفاوت می باشد که دارای وزن و حجم مناسب بوده و در عین حال دارای تحمل وزن بالایی می باشد . رویه آن مخملی بوده و مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده می باشد که انعطاف محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و در حین استفاده به راحتی با بدن شکل می پذیرد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
رنگ محصول صورتی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...