مبل شنی طرح توپ بزرگسال

46667 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
2,400,000
38%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ بزرگسال

مبل شنی طرح توپ بزرگسال محصولی با طراحی بدنه توپ فوتبال برای استفاده در منزل و فضای باز منزل به منظور استراحت های سطحی می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب مبل های شنی انعطاف پذیری بدنه آنها به دلیل استفاده از یونولیت های خرد شده بوده که قابلیت تعویض یا کاهش و افزایش را خواهد داشت. جنس بدنه اصلی این مبل از نوع چرم مصنوعی بوده دارای ضخامت و کیفیت خوبی می باشد. این بدنه قابلیت شستشو داشته و حتی می توان پوسته آن را نیز تعویض کرد. البته این مبل شنی در طرح توپ فوتبال در رنگ های دیگری نیز تولید شده که می توان در زمان خرید رنگ مورد نظر را سفارش داد.

از دیگر مزیت های خوب مبل های شنی میتوان به ضمانت 2 ساله این محصول اشاره نمود که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی با پارچه نم دار تمیز نمایید . برای خرید مبل شنی دو رنگ بزرگسال از تولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

راهنمای خرید مبل شنی

به توجه به جدید بودن مبل های شنی شاید بسیاری از مشتریان اطلاعات کافی در رابطه با مبل های شنی نداشته باشند ، به همین دلیل قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم . شاید برای شما اولین فاکتور ظاهر زیبا و شیک مبل های شنی باشد ، اما از نظر فروشگاه اینتکس اولویت خرید باید نوع طراحی و ساختار مبل شنی باشد چرا که این محصولات برای نشستن ساخته شده اند بنابراین هر چه طراحی مبل شنی بهتر باشد ، شما می توانید حس بهتری را در هنگام نشستن داشته باشید و مدت زمان طولانی تری را به نشستن ادامه دهید .

در رابطه با نوع طراحی و ساختار مبل شنی طرح توپ بزرگسال در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .در مراحل بعدی می توانید به ظاهر مبل شنی خود اهمیت دهید . البته اگر مبل شنی را جهت دکور خریداری می کنید شاید فاکتور اول چندان اهمیتی نداشته باشد ، اما اگر قصد استفاده از مبل های شنی را دارید حتما باید به نحوه ساخت محصول توجه داشته باشید .

فاکتور بعدی که در هنگام خرید مبل شنی به آن توجه داشته باشید جنس و کیفیت مبل خواهد بود چرا که هر چه جنس مبل شنی مرغوب تر باشد ، کیفیت محصول نیز افزایش خواهد یافت . البته برای ساخت اغلب مبل های شنی توپی از چرم مصنوعی استفاده می شود اما برای کسب اطلاع از جنس دیگر مدل های مبل شنی می توانید در قسمت نقد و بررسی و در بخش انواع پارچه برای مبل شنی را بخوانید . و اما دیگر فاکتور مهم در هنگام خرید مبل شنی این است که به حداکثر تحمل محصول دقت داشته باشید زیرا مدل های مختلف وزن متفاوتی را تحمل می کنند .

نگهداری صحیح و مراقبت از مبل شنی چرمی

مبل های شنی اگرچه محصولاتی با دوام و با کیفیت هستند اما ممکن است در صورت عدم استفاده درست و نگهداری صحیح دچار آسیب شود . این محصولات دارای یک آستانه تحمل وزن هستند که ممکن است فشار بیشتر سبب آسیب دیدن بدنه مبل شنی شود . پرت کردن مبل ، پریدن بر روی آن نیز می تواند از عوامل آسیب دیدن مبل های شنی شود . این محصولات به واسطه جنسی که دارند سریع آتش می گیرند به همین دلیل بهتر است از نزدیک کردن آن به شومینه و یا وسایل گرمایشی پر حرارت استفاده نکنید . این مبل شنی برای یک نفر طراحی شده است بنابراین استفاده دو نفره از آن توصیه نمی شود . 

برای تمیز کردن مبل شنی فوق به دلیل رویه چرمی آن می توانید از دستمال نمناک استفاده کنید ، بنابراین شست و شو با آب فراوان و یا قرار دادن آن در داخل ماشین لباسشویی به هیچ عنوان توصیه نمی شود . اگر از مبل شنی در محیط های باز استفاده می کنید سعی کنید آن را در زیر آفتاب قرار ندهید چرا که اشعه ها و حرارت آفتاب می تواند به جنس مبل تاثیر گذاشته و در دراز مدت باعث افت کیفیت و دوام محصول شود . 

تعمیرات مبل شنی

مبل های شنی قابلیت تعمیر شدن دارند ، لذا زمانی که مبل شنی شما به هر دلیلی آسیب دید نباید آن را دور بیاندازید چرا که می توانید هر لایه از این محصولات را تعمیر کنید . با توجه به اینکه بدنه و آستری این مبل ها از جنس پارچه است می توانید قسمت پاره شده را با دوخت و دوز تعمیر کنید . عمدتا پارگی ها از قسمت دوخت بوده و می توانید دو مرتبه آن را دوخته و تعمیر کنید . همچنین آستری نیز قابل دوخت و دوز است .

شما می توانید رویه را از آستری و همچنین آستری را از محتوای شنی جدا کنید ، به همین جهت نیز امکان تعمیرات در محصولات وجود دارد . البته شما می توانید حتی هر لایه را به طور کلی تعویض کنید و دیگر نیازی به تعمیر آن نباشد . در صورتی که بدنه مبل کهنه شده یا پارچه و رنگ دیگری را برای مبل در نظر دارید می توانید رویه مد نظر خود را از فروشگاه سفارش دهید . مشتریان گرامی می توانند جهت تعمیرات مبل شنی ، محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنند تا نمایندگی تعمیر محصول شما را انجام داده و ارسال نماید .

نقد و بررسی مبل شنی طرح توپ بزرگسال

مبل شنی طرح توپ بزرگسال از سری مبل های شنی جدید و بسیار جالب و جذابی است که به مانند توپ چهل تکه طراحی و تولید شده است . مبل های شنی یکی از متنوع ترین مبل های بازار هستند که می توانید با سلیقه خود ، محصول مد نظر خود را در ابعاد و طراحی دلخواه خریداری کنید . مبل های شنی محصولاتی منحصر به فرد و بسیار کاربردی هستند که علاوه بر ظاهر بسیار دوست داشتنی ، سطوح نرم و طبی را برای افراد به ارمغان می آورد . جنس این محصولات موجب شده است تا مبل های شنی انعطاف و فرم پذیری بسیار عالی را داشته باشند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل مبل شنی طرح توپ بزرگسال همره ما باشید .

طراحی و تولید مبل شنی

این مبل شنی از طراحی سه لایه ساخته شده است ، طراحی سه لایه در تولید بیشتر مبل های شنی استفاده می شود به طوریکه می توان گفت 95 درصد از این محصولات دارای ساختار سه لایه می باشند . بیرونی ترین بخش مبل های شنی را رویه یا پوسته تشکیل داده است . در قسمت میانی مبل ، آستری قرار گرفته است که محتوای شنی یا همان محتوای داخلی در درون آن ریخته می شود . رویه و پوسته این مبل شنی از پارچه بوده و که با شابلون ها و الگو ها ، برش داده شده و سپس توسط خیاط به یکدیگر دوخته می شود . بخش آستری نیز پارچه ای بوده و به همین طریق طراحی می شود . نوع الگو های برش زنی می تواند ساختار مبل های شنی را ایجاد کند . هر چه نخ دوخت پارچه مرغوب تر باشد ، دوام مبل شنی نیز افزایش خواهد یافت .

جنس محصول

جنس بدنه یا رویه مبل های شنی متفاوت است ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی خود به جنس بدنه ، آستری و محتوای شنی دقت کنید . برای ساخت مبل شنی طرح توپ بزرگسال از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . این نوع پارچه یکی از با دوام ترین و مقاوم ترین پارچه های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد که علاوه بر دوام خوب ، بسیار شیک و زیبا هستند . چرم های مصنوعی به دلیل ظاهر شبیه به چرم طبیعی استفاده زیادی در ساخت کیف ، کفش ، پوسته محصولاتی مانند مبل شنی و ... دارد . یکی از دلایل استفاده از چرم های مصنوعی به جای چرم طبیعی ، قیمت ارزان تر آن به نسبت چرم طبیعی است .

البته برخی از مدل ها از چرم طبیعی ساخته شده اند که می توانید نمونه ای از آن ها را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید . محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد شده و ریز می باشد که به دلیل ظاهرش آن را محتوای شنی می نامند . این محتوا حالت اسفنجی داده و بهتر می تواند موجب فرم پذیری بسیار عالی مبل های شنی شود . علت وزن بسیار پایین مبل شنی طرح توپ بزرگسال نیز به دلیل استفاده از یونولیت می باشد .

انواع پارچه برای مبل شنی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، مبل های شنی از انواع پارچه ساخته می شوند که قصد داریم به تعدادی از مبل های شنی با پارچه های مختلف اشاره کنیم تا با در نظر داشتن آن ، مبل شنی مد نظر خود را یافته و آن را خریداری کنید . در دیگر نمونه ها میبینیم که مبل های شنی از بدنه های دیگری چون پارچه کتان ، جین یا لی ، مخملی و جیر ، پلی استر و پلی استایرن ، خزه دار ريال چرم مصنوعی و طبیعی ساخته شده اند . پارچه های نام برده هر یک دارای زیبایی خاصی بوده و رنگبندی آن ها می تواند موجب شکیل تر شدن مبل های شنی شود .

پارچه های پلی استری یا پلی استایرن به دلیل خاصیت ضد آبی که این پارچه ها دارد موجب ضد آب شدن مبل های شنی خواهد شد . پارچه های مخملی و جیر نیز پارچه هایی نرم و لطیف هستند که می تواند سطوح نرمی را برای مبل ها ایجاد کنند . همچنین پارچه های کتان ، جین و چرمی نیز ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند که می توانند این مبل ها را بسیار زیبا کنند .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...