مبل شنی طرح توپ بسکتبال

BIN-3126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ بسکتبال

مبل شنی طرح توپ بسکتبال محصولی بی نظیر است که دقیقا شبیه به توپ های بسکتبال نارنجی رنگ است. ساختار این محصول به گونه ای است که با خیال راحت می توانید ان را خریداری کرده و پس از نشستن بر روی ان نرمی و راحتی فوق العاده ان را تجربه کنید. رنگ اصلی این محصول همان طور که گفته شد نارنجی بوده و بر روی ان خطوط مشکی رنگی هم دیده می شود که به زیبایی این محصول افزوده است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که بسیار با کیفیت می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که پس از نشستن بر روی این کالا نشیمنگاه این محصول فرو رفته و بخش تکیه گاه این محصول نیز به سمت بالا سوق داده می شود که می توانید به روی ان هم تکیه دهید. هم چنین این مبل شنی تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا بتوانید به راحتی از ان در هر مکانی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین در صورت اسیب دیدن مواد داخلی و رویه این محصول قادر خواهید بود تا ان ها را تعویض نمایید. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

مبل شنی طرح توپ بسکتبال

مبل شنی طرح توپ بسکتبال یکی دیگر از تولیداتی است که بیشتر مناسب با سلیقه جوانان بوده و به صورت کاملا حرفه ای و خاص طراحی و تولید شده است. این محصول که ظاهر ان برگرفته از توپ بسکتبال است با دقت و رعایت نکات ریز طراحی شده است که همین امر سبب شده تا این محصول در دسته محصولات پر فروش بازار قرار گیرد. اگر شما هم با مشاهده عکس این محصول طرفدار ان شدید پس با ما همراه باشید تا این محصول را مورد نقد و بررسی کامل قرار دهیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در عکس این محصول و خصوصیات این کالا در ابتدای همین بخش به ان اشاره شد این کالا ظاهری برگرفته از توپ بسکتبال دارد. ظرافت های کار شده در داخل این محصول به گونه ای است که دقیق ترین نکات هم در ساخت ان رعایت شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی ساخت گرد دارد. هم چنین رویه اصلی این کالا هم از دو رنگ مشکی و نارنجی ساخته شده است. خطوط این کالا مشکی رنگ بوده و بقیه نقاط این محصول به صورت یکدست نارنجی طراحی و تولید شده است. در خصوص بخش نشیمنگاه این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که شما به سادگی قادر خواهید بود تا با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول شکل دلخواه خود را به ان بخشیده و بر روی ان به استراحت بپردازید. هم چنین با نشستن بر روی این کالا مشاهده خواهید کرد که بخش تکیه گاه این محصول هم ظاهر می شود. این بدین معناست که این کالا قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. تمامی این نکات نشان از کیفیت و خلاقیت در طراحی این محصول دارد.

جنس بدنه

در ابتدا باید گفت که مواد داخلی تشکیل دهنده و شکل دهنده این محصول از یونولیت یا همان فیبر ساخته شده است که فوق العاده نرم و راحت بوده و امکان جا به جایی و هم چنین تعویض ان ها هم به سادگی فراهم است. هم چنین بدنه و رویه اصلی این کالا هم از نوع پلی استر طراحی شده است که یکی از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار بوده و کیفیت بی نظیری دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدای این مبحث باید عنوان کرد که این مبل شنی تنها 6 کیلو گرم وزن دارد. هم چنین این محصول تحمل وزن 150 کیلو گرمی را دارا می باشد که مقدار قابل توجهی است. هم چنین طول این کالا 100 ، عرض ان 55 و ارتفاع این محصول هم 80 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مهم ترین نکته در خصوص این محصول نحوه مراقبت و راهکار های ان است. شما نیاز به نصب و راه اندازی این محصول نخواهید داشت و تنها کافی است این کالا را در مکان مناسبی که قصد استفاده از ان را دارید قرار دهید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که در وهله اول از نشستن افراد سنگین تر از 150 کیلو بر روی این محصول ممانعت به عمل اورید. هم چنین از ورود اشیا نوک تیز به داخل رویه و بدنه این کالا هم خودداری کنید. دیگر نکته مهم در خصوص این محصول نپریدن بر روی ان است که این عامل هم فوق العاده مهم می باشد. با رعایت همین اصول ساده خواهید دید که این کالا هیچ گونه افت کیفیت و ساختاری نخواهد داشت و سایلان سال می توانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

مبل شنی طرح توپ بسکتبال محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که ساختاری فوق العاده شکیل داشته و از رنگی شاد و زیبا هم بهره می برد. این کالا وزن کمی را داراست و جا به جایی ان هم به همین دلیل بسیار ساده است. علاوه بر این ها بدنه انعطاف پذیر این کالا هم باعث شده تا بتوانید شکل مورد نظر و ارگونومی بدن خود را به راحتی به ان ببخشید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 100 سانتی متر
عرض 55 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه نارنجی
جنس بدنهپلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...